Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare mail over yes.nl

+2
Jeanette
aniet
6 plaatsers

Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Rare mail over yes.nl

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 6:23

Heeft een van jullie deze mail ook gehad? Van een Amerikaans bedrijf over dat de website www.yes.nl niet traceerbaar is in zoekmachines. Ze doen alsof het mijn eigen website is. Ik vind het maar raar.
Ik ga er ook niet op antwoorden hoor en het klinkt als spam, maar omdat het toch over www.yes.nl gaat, vind ik het een beetje raar. Bovendien, hoe komen ze dan aan MIJN emailadres? Ik ga niet antwoorden, maar heb eigenlijk zin om te antwoorden: Sukkel die website bestaat niet meer!


Dit is de email:

I am Dr. Martin Vermont and I work for Multilingual Search Engine Optimization Inc. in Washington DC ( Tel: 1-202-558-2504) - I would like to speak with the person in charge of your international clientele. Who is my contact? Who should I speak to??

In fact, after visiting http://www.yes.nl , I have noticed that your website cannot be found on foreign search engines (I tested it on Hispanic search engines, German search engines, Asian search engines, etc.) Our company is specialized in multilingual search engine promotions in 28 languages . From the Japanese Google to the German Yahoo, from the AOL in Spanish to the MSN in Chinese, we can show you how to develop a true international online presence by promoting your website on foreign search engines.

Let us show you how to develop a presence on the multilingual web without having to translate your website: It is not necessary to translate your website in order to submit to foreign search engines, however, you need to have at least 1 page in Japanese optimized with Japanese keywords and meta tags in order to submit to Japanese search engines, at least 1 page in Spanish optimized with Spanish keywords in order to submit to Hispanic search engines and so on...

I strongly suggest that you watch our online presentation which explains clearly how to get top rankings on foreign search engines with only 1 entry page per language (click on the following link or copy-paste it into your web browser): http://www.mplw.net/demo

From the Japanese Google to the German Yahoo, from the AOL in Spanish to the MSN in Chinese, get users to find your website when searching with YOUR KEYWORDS in their Native language.

Please call me at +1 (202) 558-2504 or email me and let's work on giving your website the true international exposure which it deserves to have with foreign native online users!!

Regards,

Martin Vermont, Ph.D.
mvermont@mplw.net

Multilingual Search Engine Optimization Inc.
1250 Connecticut Ave N.W. Suite 200
Washington, DC 20036 USA
TEL: +1 (202) 558-2504 - FAX: 1 (202)-318-2453
http://www.mplw.net
Multilingual Search Engine Promotion Services since 1999.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  aniet wo 5 jan 2011 - 6:27

wat een rare mail!
ik heb em niet gehad,zou ook de neiging hebben om te antwoorden dat de site niet meer bestaat,maar zo t toch voor de veiligheid niet reageren.
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 6:28

SPAM, dat sowieso..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 6:30

_Donnaa schreef:SPAM, dat sowieso..

Ja maar hoe komen ze dan bij mijn emailadres in combi met de yes? En wel toevallig dat ie net offline is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 6:31

Ik ga ook voor spam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 6:31

Marin schreef:
_Donnaa schreef:SPAM, dat sowieso..

Ja maar hoe komen ze dan bij mijn emailadres in combi met de yes? En wel toevallig dat ie net offline is.

Je kan gewoon een soort alert zetten op websites die uit de lucht gehaald worden. Dus dat laatste is gemakkelijk verklaarbaar.. Hoe ze aan je e-mail komen in combi met Yes, geen idee..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 6:39

http://www.billhartzer.com/pages/marc-schneider-and-global-vibration-inc-the-myth-of-multilingual-search-engine-promotions/

een klik op google en je weet het. Spam dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 6:40

Ik vermoedde niet anders inderdaad, maar toch raar waarom ze MIJ daar dan over mailen.. :S Dus niemand diezelfde spam gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Jeanette wo 5 jan 2011 - 7:27

Wat wazig idd..!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Admin wo 5 jan 2011 - 8:38

Apart inderdaad. Ik weet dat een hoop spammers zich aanmeldde op het oude forum. Echt wel meer dan 50 per dag volgens mij. Allemaal van die vreemde emailadressen. Ik vraag me dan ook eigenlijk af of dit nu toeval is of dat ze wellicht iets hebben weten te kraken? Mochten er meer mensen zijn die deze email hebben ontvangen dan hoor ik het graag. Dan zoek ik nog even contact met Sanoma.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Vancity_girl wo 5 jan 2011 - 11:43

Die mail kregen wij ook af en toe op mijn werk. ( webwinkel) Wel heel erg raar dat jij hem krijgt want hoe komen ze idd aan je adres? Wij kregen hem dan op het algemene adres: info@naamwebwinkel
Ik vind dit soort dingen altijd maar creepy hoor. Zo kregen we op het werk ineens ook Nederlandse spam sinds ik daar werkte ( en dus af en toe een Nederlandse site bezocht zoals nu.nl)
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 21:08

Kan het niet dat je e-mailadres (een soort van) op het forum heeft gestaan of staat en dat dus is overgenomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Lindsya wo 5 jan 2011 - 21:10

Ik heb die mail ook gehad maar niet geopend of iets en gelijk verwijderd. Ik vond het al raar dus ik dacht gelijk verwijderen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Ugly Betty wo 5 jan 2011 - 21:43

Wat een rare mail :S ik heb hem niet gehad
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Lindsya za 8 jan 2011 - 0:58

Marin, ik heb vandaag weer een mail ontvangen. Heb jij er ook weer één ontvangen of niet?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 0:59

Nee ik niet. Dezelfde mail of iets vergelijkbaars?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Lindsya za 8 jan 2011 - 3:18

Marin schreef:Nee ik niet. Dezelfde mail of iets vergelijkbaars?

Het is dezelfde. Ik heb even beter zitten lezen maar omdat ik hem niet geopend had vorige keer daarom sturen ze een herinnering. Ik wil hem niet openen want ik ben bang voor een virus of iets.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare mail over yes.nl Empty Re: Rare mail over yes.nl

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum