Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag het de forummer

+14
Sjaantje
Sarah1985
Antibes
Caro
Muurvlindertje
Mamsie
Caresses
Marin
Alex
Stuiterbal
Lejow
Bliss
Paper Crown
Lavendel
18 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Vraag het de forummer - Pagina 4 Empty Re: Vraag het de forummer

Bericht  Antibes za 7 jan 2012 - 6:03

Wat naar zeg, wil hij zelf ook niet? Ik had het onbewust altijd een soort van verwacht ofzo, juist als verzoeningsmoment ofzo. Wat natuurlijk vreemd is, want ik ken jou nauwelijks en hem niet, maar toch vul je zo je eigen scenario's in blijkbaar.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer - Pagina 4 Empty Re: Vraag het de forummer

Bericht  TNMN za 7 jan 2012 - 6:05

Marin schreef:
Antibes schreef:.

Joy: wil jij je vader er niet bij hebben? Wil hij er niet bij zijn?

Nee die wil ik er niet bij hebben. Hij vond het niet nodig om ook maar één keer naar Wolverhampton en Cambridge te komen toen ik daar studeerde en hij vond het niet nodig om naar m'n diploma uitreikingen van Wolverhampton en Amsterdam te komen. Hij heeft genoeg kansen gehad als ie had willen zien hoe ik daar woonde en afstudeerde, nu neem ik m'n vriendje lekker mee.

Begrijpelijk smile

Ik vind het wel jammer dat mijn vriend niet mee kan naar de mijne, maar hij heeft zelf ook zijn diploma uitreiking (hopelijk dit jaar al) en 't komt toch allemaal op hetzelfde neer smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer - Pagina 4 Empty Re: Vraag het de forummer

Bericht  Marin za 7 jan 2012 - 6:07

Haha wat schattig, zo heb ik het nooit gezien eigenlijk Wink

Ik wil ook echt sowieso mijn moeder mee, zij is zo belangrijk voor me.. En gezien je maar drie mensen mee mag, is m'n moeder, een sibling en m'n vader dan wel een beetje raar. In grote groepen gaat dat prima, dus als ik 8 mensen mee mocht, zou ik ze allebei uitnodigen, maar nu moet ik kiezen en zijn er mensen die ik liever mee heb.

En nee, hij was uitgenodigd voor de vorige uitreikingen maar neuh, hij hoefde niet te komen. Naar m'n zusje is ie wel geweest. Doet toch pijn. Dus nee, nu kan ik gelukkig m'n vriend meenemen. Of ik doe m'n moeder, zusje en broertje, dat vind ik ook erg leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer - Pagina 4 Empty Re: Vraag het de forummer

Bericht  Marin za 7 jan 2012 - 6:08

TNMN schreef:

Ik vind het wel jammer dat mijn vriend niet mee kan naar de mijne, maar hij heeft zelf ook zijn diploma uitreiking (hopelijk dit jaar al) en 't komt toch allemaal op hetzelfde neer smile

Je vriend kan niet mee omdat je beide ouders mee wilt hebben? Dat is wel erg jammer inderdaad, zeker omdat hij degene is die je het meeste tijdens je studie heeft gezien. Maar hopelijk kan je de zijne wel zien dan inderdaad. En je kan inderdaad daarna gewoon lekker gaan eten. In Wolverhampton was alleen m'n moeder mee, maar we hebben daarna met de hele groep leuk foto's gemaakt voor de kerk en met z'n allen in de pub gegeten. Was echt ontzettend leuk! Weet jij al wanneer je af gaat studeren?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer - Pagina 4 Empty Re: Vraag het de forummer

Bericht  TNMN za 7 jan 2012 - 12:02

Marin schreef:
TNMN schreef:

Ik vind het wel jammer dat mijn vriend niet mee kan naar de mijne, maar hij heeft zelf ook zijn diploma uitreiking (hopelijk dit jaar al) en 't komt toch allemaal op hetzelfde neer smile

Je vriend kan niet mee omdat je beide ouders mee wilt hebben? Dat is wel erg jammer inderdaad, zeker omdat hij degene is die je het meeste tijdens je studie heeft gezien. Maar hopelijk kan je de zijne wel zien dan inderdaad. En je kan inderdaad daarna gewoon lekker gaan eten. In Wolverhampton was alleen m'n moeder mee, maar we hebben daarna met de hele groep leuk foto's gemaakt voor de kerk en met z'n allen in de pub gegeten. Was echt ontzettend leuk! Weet jij al wanneer je af gaat studeren?

Opzich wil ik het nog niet eens, maar het wordt een klein beetje verwacht. Mijn vriend vindt het niet erg en ik geloof ook dat hij beide ouders meeneemt naar zijn uitreiking. Ik vind het wel jammer, maar toch ook wel weer fijn dat mijn beide ouders het meemaken (want je doet het toch maar 1x).
Is het in Engeland ook uiteten voor lunch? Dat doen ze hier namelijk allemaal (en dan zie je alle studenten met van die gewaden rondlopen, leuk om te zien). Ik hoop volgend jaar af te studeren! Gaat snel he?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer - Pagina 4 Empty Re: Vraag het de forummer

Bericht  Marin zo 8 jan 2012 - 3:09

TNMN schreef:
Is het in Engeland ook uiteten voor lunch? Dat doen ze hier namelijk allemaal (en dan zie je alle studenten met van die gewaden rondlopen, leuk om te zien). Ik hoop volgend jaar af te studeren! Gaat snel he?

Ja gaat zeker snel, leuk zeg! In Cambridge heb je eerst een lunch op je college incl familie, al in je gown, en dan daarna is de ceremonie. In Wolverhampton was het allemaal iets informeler en was het gewoon de ceremonie en daarna zijn we gewoon met onze groep gaan eten, 's avonds (en eerst nodige drankjes daar in de pub).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer - Pagina 4 Empty Re: Vraag het de forummer

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 9:38

Er was hier iemand die toen vertelde bang was dat haar vader(?) zou overlijden omdat hij zo'n puinhoop maakte met zn leven met drank etc. Ze wilde niet opdraaien voor de begrafeniskosten mocht het zover komen maar ik ben wel benieuwd hoe dat nog is afgelopen. Is er nog een verzekering ofzo afgesloten of heb je kunnen regelen dat jullie niet verantwoordelijk zijn voor de kosten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer - Pagina 4 Empty Re: Vraag het de forummer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum