Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aparte vraag- ronde box

5 plaatsers

Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Aparte vraag- ronde box

Bericht  piene1983 do 29 dec 2011 - 21:37

Op marktplaats hebben wij de jacht geopend op een witte ronde Bopita box. Nu hebben we er een gevonden bij ons in de buurt voor een acceptabel bedrag van 75 euro. Helaas is de box gedemonteerd. Het is dan natuurlijk heel goed mogelijk om eventuele beschadigingen te zien of te ontdekken maar het is de vraag of alles erbij zit. Nu is het grootste probleem het aantal spijlen aangezien deze schijnbaar los bij de box worden geleverd en niet vastzitten in een raam. Heeft iemand hier een ronde box en wil deze persoon voor mij de spijlen tellen?? Ik heb inmiddels al meerdere pogingen gewaagd op diverse foto's maar kom steeds uit op een getal tussen de 30 en 50, lijkt me niet echt een goed referentiepunt....

Dank!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Re: Aparte vraag- ronde box

Bericht  PiP do 29 dec 2011 - 22:14

Je zou ook ter plekke het aantal gaten kunnen tellen waar de spijlen in moeten als niemand antwoord voor je heeft.


Laatst aangepast door PiP op vr 30 dec 2011 - 2:01; in totaal 2 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Re: Aparte vraag- ronde box

Bericht  piene1983 do 29 dec 2011 - 22:37

Hmm, je hebt helemaal gelijk! Daar heb ik helemaal niet aan gedacht maar dat is eigenlijk heel logisch.... Hihi! Dank je wel!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Re: Aparte vraag- ronde box

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 23:11

en ik denk ook dat verschillende merken boxen verschillende afmetingen hebben, verschillende breedtes van spijlen en verschillende afstanden van spijlen, dus dat box a misschien 73 spijlen heeft en box b 76 spijlen. Ik denk dat je ook het beste het aantal gaten kunt tellen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Re: Aparte vraag- ronde box

Bericht  schuddebuikje do 29 dec 2011 - 23:19

PiP schreef:
piene1983 schreef:Op marktplaats hebben wij de jacht geopend op een witte ronde Bopita box. Nu hebben we er een gevonden bij ons in de buurt voor een acceptabel bedrag van 75 euro. Helaas is de box gedemonteerd. Het is dan natuurlijk heel goed mogelijk om eventuele beschadigingen te zien of te ontdekken maar het is de vraag of alles erbij zit. Nu is het grootste probleem het aantal spijlen aangezien deze schijnbaar los bij de box worden geleverd en niet vastzitten in een raam. Heeft iemand hier een ronde box en wil deze persoon voor mij de spijlen tellen?? Ik heb inmiddels al meerdere pogingen gewaagd op diverse foto's maar kom steeds uit op een getal tussen de 30 en 50, lijkt me niet echt een goed referentiepunt....

Dank!
je zou ook ter plekke het aantal gaten kunnen tellen waar de spijlen in moeten als niemand antwoord voor je heeft.

jij bent slim.... hahahhaha
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Re: Aparte vraag- ronde box

Bericht  LotteK do 29 dec 2011 - 23:21

Wij hebben deze box, ik ben nu niet thuis, maar wil straks wel even voor je tellen. Ik ben blij met deze box, maar ik wil wel nog even zeggen dat het speeloppervlak wel kleiner is bij een ronde box.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Re: Aparte vraag- ronde box

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 23:28

Wij hebben een vierkante box met afgeronde hoeken van Bopita, dat de spijlen allemaal los zijn dat klopt hoor, zit nergens aan vast. Je schroeft ze er gewoon in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Re: Aparte vraag- ronde box

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 0:11

Stofzuiger schreef:Wij hebben een vierkante box met afgeronde hoeken van Bopita, dat de spijlen allemaal los zijn dat klopt hoor, zit nergens aan vast. Je schroeft ze er gewoon in.

Zo 1 hebben wij ook. Ook via marktplaats van iemand overgenomen. Zo goedgelovig als wij waren hebben we er helemaal niet over nagedacht om de spijlen te tellen laughcry . De box was ook al uit elkaar.
Ik kreeg het ook wel even warm toen we het ding in elkaar gingen zetten. Maar gelukkig zaten ze er allemaal bij

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Re: Aparte vraag- ronde box

Bericht  nillis vr 30 dec 2011 - 1:16

mama2be schreef:
Stofzuiger schreef:Wij hebben een vierkante box met afgeronde hoeken van Bopita, dat de spijlen allemaal los zijn dat klopt hoor, zit nergens aan vast. Je schroeft ze er gewoon in.

Zo 1 hebben wij ook. Ook via marktplaats van iemand overgenomen. Zo goedgelovig als wij waren hebben we er helemaal niet over nagedacht om de spijlen te tellen laughcry . De box was ook al uit elkaar.
Ik kreeg het ook wel even warm toen we het ding in elkaar gingen zetten. Maar gelukkig zaten ze er allemaal bij

Deze hebben wij ook. Ben er heel blij, alleen het opzetten en afbreken vind ik wel een heel karwei.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Re: Aparte vraag- ronde box

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 1:21

nillis schreef:
mama2be schreef:
Stofzuiger schreef:Wij hebben een vierkante box met afgeronde hoeken van Bopita, dat de spijlen allemaal los zijn dat klopt hoor, zit nergens aan vast. Je schroeft ze er gewoon in.

Zo 1 hebben wij ook. Ook via marktplaats van iemand overgenomen. Zo goedgelovig als wij waren hebben we er helemaal niet over nagedacht om de spijlen te tellen laughcry . De box was ook al uit elkaar.
Ik kreeg het ook wel even warm toen we het ding in elkaar gingen zetten. Maar gelukkig zaten ze er allemaal bij

Deze hebben wij ook. Ben er heel blij, alleen het opzetten en afbreken vind ik wel een heel karwei.
Ik breek m gelukkig ook niet iedere dag af voor ik ga slapen Laughing

Mijn man is inderdaad wel even bezig geweest met in elkaar zetten. Hij staat verder ook niet in de weg en heeft natuurlijk wieltjes, dus breken m pas af als hij definitief uit de kamer gaat, en dat zal nog wel een hele tijd duren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Re: Aparte vraag- ronde box

Bericht  LotteK vr 30 dec 2011 - 3:12

Ik tel bij ons 42 spijlen. Er moeten ook een soort plankjes (brede spijlen, half zo groot als de andere spijlen) bij zitten die je kan gebruiken om de boxplaat hoger te zetten in de eerste maanden.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Re: Aparte vraag- ronde box

Bericht  piene1983 vr 30 dec 2011 - 8:35

Bedankt voor alle reacties! De eerste box die we vandaag bekeken bleek inderdaad incompleet.... Sukkels! We zijn daarna nog naar een andere gaan kijken, deze stond nog helemaal in elkaar en was dus compleet. Prima box, 80 euro inclusief twee boxkleden. Wat een rotklus om die box uit elkaar te krijgen overigens! Alle 42 spijlen zitten met schroefjes aan de onderste rails vast en met schroefdraad aan de bovenste. Ik vroeg me al of hoe de box zo stevig kon zijn, nu weet ik dat dus!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aparte vraag- ronde box Empty Re: Aparte vraag- ronde box

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum