Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Feestdagen outfit topic

+14
studiebol
Printje
Flower_L
Lindsya
Diese
Viva
Bruintje Beer
sabje
PapillonRose
Tania
PiP
Annie24
Ayla
Novalee
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Feestdagen outfit topic

Bericht  Novalee za 17 dec 2011 - 5:29

Misschien leuk om het hier te showen zodat anderen die nog niks hebben (zoals ik :P) inspiratie op kunnen doen smile

We hebben vandaag deze gekocht, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik het wil combineren. Het plaatje is niet heel duidelijk geloof ik maar het is een paarse bolero met glitters.
Feestdagen outfit topic Babyvest-33016660-normal
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Ayla za 17 dec 2011 - 6:24

Er hing hier in N.ijmegen daar een superleuk roze jurkje bij... En dan met witte panty (maillot) zou ik doen. Maar miss vond je dat jurkje wel niks Very Happy ik ga even zoeken, we hebben 2 kerstoutfits!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 6:25

Ik heb deze shirtjes gemaakt voor de jongens. Ze zijn beide pikzwart en de een heeft een zilveren stropdas, de ander een gouden.

Feestdagen outfit topic Winter11002

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Annie24 za 17 dec 2011 - 6:34

Misschien ben ik nu een hele ontaarde moeder, maar Y. heeft geen speciale kleding voor de feestdagen Embarassed Althans, we hebben geen speciale kleding daarvoor gekocht. Hij krijgt gewoon een spijkerbroekje aan en ik neem zijn joggingbroek mee zodat hij die aankan. Zit veel lekkerder Laughing We hadden een stoere trui met ruitjes gekocht die we hem ook met de kerst aan wilden doen, maar Y. is zo warmbloedig, dat hij alleen maar longsleeves aanheeft en alle gekochte truien nog met kaartjes eraan in de kast liggen. Het zal dus gewoon een longsleeve worden die hij wel vaker aanheeft ipv een nette trui Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Ayla za 17 dec 2011 - 6:35

Feestdagen outfit topic 32433445_d_01_s

Hmm broekje erbij staat niet op de site... Een donkergrijs broekje van dat zomerbroekspul, geen idee wat voor stof het is, met als riempje een reepje stof met zwarte stippels, en dezelfde kleur roze als het truitje



En een setje van de H&M, rood jurkje met zwarte polkadots, zwart vestje erbij en dan een witte maillot.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Novalee za 17 dec 2011 - 6:35

Ayla, die hingen er hier inderdaad ook naast maar was er nog niet helemaal over uit. Maar misschien dat ik hem toch maar wel koop. Ze moet de andere dagen ook wat leuks aan natuurlijk dus ik heb nog genoeg te beslissen Wink

Lieskuh, die zijn leuk!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Novalee za 17 dec 2011 - 6:43

Annie24 schreef:Misschien ben ik nu een hele ontaarde moeder, maar Y. heeft geen speciale kleding voor de feestdagen Embarassed Althans, we hebben geen speciale kleding daarvoor gekocht. Hij krijgt gewoon een spijkerbroekje aan en ik neem zijn joggingbroek mee zodat hij die aankan. Zit veel lekkerder Laughing We hadden een stoere trui met ruitjes gekocht die we hem ook met de kerst aan wilden doen, maar Y. is zo warmbloedig, dat hij alleen maar longsleeves aanheeft en alle gekochte truien nog met kaartjes eraan in de kast liggen. Het zal dus gewoon een longsleeve worden die hij wel vaker aanheeft ipv een nette trui Laughing
Twisted Evil
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Annie24 za 17 dec 2011 - 6:50

Novalee schreef:
Annie24 schreef:Misschien ben ik nu een hele ontaarde moeder, maar Y. heeft geen speciale kleding voor de feestdagen Embarassed Althans, we hebben geen speciale kleding daarvoor gekocht. Hij krijgt gewoon een spijkerbroekje aan en ik neem zijn joggingbroek mee zodat hij die aankan. Zit veel lekkerder Laughing We hadden een stoere trui met ruitjes gekocht die we hem ook met de kerst aan wilden doen, maar Y. is zo warmbloedig, dat hij alleen maar longsleeves aanheeft en alle gekochte truien nog met kaartjes eraan in de kast liggen. Het zal dus gewoon een longsleeve worden die hij wel vaker aanheeft ipv een nette trui Laughing
Twisted Evil

Joh! Evil or Very Mad :P

Valt me trouwens wel een beetje tegen dat je dat ene setje niet aantrekt bij N. Sad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Ayla za 17 dec 2011 - 6:54

Novalee schreef:Ayla, die hingen er hier inderdaad ook naast maar was er nog niet helemaal over uit. Maar misschien dat ik hem toch maar wel koop. Ze moet de andere dagen ook wat leuks aan natuurlijk dus ik heb nog genoeg te beslissen Wink

Lieskuh, die zijn leuk!

Het is dat ik al 2 outfits heb (en heeeeeeel veel kleding in maat 62) anders had ik dat bij de hema ook nog gekocht haha, maar dan met het witte vestje en roze jurkje.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  PiP za 17 dec 2011 - 6:56

Ons meisje donderdag voor de kerstviering op het kdv.
Dit krijgt ze ook aan met de kerst.
Feestdagen outfit topic DSC01160zoom

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Novalee za 17 dec 2011 - 6:56

Annie, die is nog te groot! Tenminste, het broekje zal misschien al wel passen. Maar het shirtje en vestje zijn 68 geloof ik, en N.inthe draagt nu net 62 en soms zelfs nog 56 van truitjes. Misschien kan ze die met Pasen aan :P

Mag ik trouwens de foto's van Y. en N. op het forum plaatsen (tijdelijk uiteraard!)? Zal ze vanavond of morgen even op de computer en de hyve zetten.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Novalee za 17 dec 2011 - 6:59

Ayla, N. heeft niet zoveel in maat 62, ik mag nog angel Sterker nog, m'n vriend kwam er zelfs zelf mee dat we nog wel leuke feestoutfits moesten kopen.

PiP, wat een leuke stoere kleren! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Misschien stond je ticker er allang maar hij valt me nu op Embarassed
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Annie24 za 17 dec 2011 - 7:08

Novalee schreef:Annie, die is nog te groot! Tenminste, het broekje zal misschien al wel passen. Maar het shirtje en vestje zijn 68 geloof ik, en N.inthe draagt nu net 62 en soms zelfs nog 56 van truitjes. Misschien kan ze die met Pasen aan :P

Mag ik trouwens de foto's van Y. en N. op het forum plaatsen (tijdelijk uiteraard!)? Zal ze vanavond of morgen even op de computer en de hyve zetten.

Had jij foto's gemaakt dan?

Je mag ze er best opzetten hoor smile Zolang ik er maar niet opsta angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  PiP za 17 dec 2011 - 7:13

Novalee schreef:

PiP, wat een leuke stoere kleren! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Misschien stond je ticker er allang maar hij valt me nu op Embarassed

Bedankt! Ticker staat er sinds donderdag onder geloof ik! Kan dus best dat je het nog niet gezien had.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 8:03

Ayla schreef:Er hing hier in N.ijmegen daar een superleuk roze jurkje bij... En dan met witte panty (maillot) zou ik doen. Maar miss vond je dat jurkje wel niks Very Happy ik ga even zoeken, we hebben 2 kerstoutfits!

Wij wonen niet ver van elkaar af!

Ik heb nog geen echte kerstoutfit, voor mijn dochter wel een rokje maar verder weet ik het niet. Misschien past mijn zoontje zijn blazer nog wel, kan hij die voor het derde jaar aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Tania za 17 dec 2011 - 9:01

http://www.hm.com/nl/product/95318?article=95318-D#article=95318-E
http://www.hm.com/nl/product/91612?article=91612-F#article=91612-E

J. heeft het eigenlijk zelf uitgezocht. We liepen door de winkel en hij moest en zou die rode stropdas hebben Laughing . Hij was er helemaal verliefd op en heeft het overhemd met stropdas de hele tijd zitten knuffelen. Toen maar besloten dat hij het wel aan kon met kerst en er er een zwarte broek bij gezocht.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  PapillonRose za 17 dec 2011 - 9:05

Ik heb geen foto's. Maar ik heb een felroze tule rokje van de Hema, met daarop een truitje in dezelfde kleur en daar staat de tekst kerstvrouwtje op. Eronder doe ik een legging, ben alleen nog niet uit over de kleur (of dezelfde kleur roze als de rest, of juist niet omdat het anders een groot roze vlak wordt).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  sabje za 17 dec 2011 - 9:19

Ik heb dit blousje gekocht. Hij heeft ook nog een roze blouse met een stropdas van zijn grote neef. Die krijgt hij aan als deze vies is. Kan alleen het plaatje niet kopieeren.

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=3K3&ArtikelNummer=280152&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=C%26A%20Baby%20Club%20baby%20shirt&Nao=5&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Mijn_wehkamp-Bestellingen&cmid=WEHPER
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Bruintje Beer za 17 dec 2011 - 9:21

Die blousejes met stropdas iis wel erg leuk!!
Heb al een blouseje dus ga als ik tijd heb naar een stropdas op zoek.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Viva za 17 dec 2011 - 9:31

PapillonRose schreef:Ik heb geen foto's. Maar ik heb een felroze tule rokje van de Hema, met daarop een truitje in dezelfde kleur en daar staat de tekst kerstvrouwtje op. Eronder doe ik een legging, ben alleen nog niet uit over de kleur (of dezelfde kleur roze als de rest, of juist niet omdat het anders een groot roze vlak wordt).

Ík zou inderdaad niet nog eens dezelfde kleur legging doen maar, bijvoorbeeld, een zwarte legging en een zwart riempje om doen.
maar dat is mijn mening Wink

Wij doen onze dochter een grijs sweatjurkje aan waar GROTE ZUS op komt te staan, mits onze echo goed zal zijn.
En een donkerblauwe legging eronder, in de capuchon is het donkerblauw met wit geblokt.
(Mocht deze niet goed zijn, heeft ze nog een roze laagjes rokje, met zwarte maillot, zwart shirtje die we dan aan kunnen doen. Maar ik hoop uiteraard op de 1e variant!)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 9:36

Dit, met legging in bijpassende paars met witte rozenprint ;


Feestdagen outfit topic 36737a


Laatst aangepast door Parels op za 17 dec 2011 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 9:42

PiP schreef:Ons meisje donderdag voor de kerstviering op het kdv.
Dit krijgt ze ook aan met de kerst.
Feestdagen outfit topic DSC01160zoom

Wat een schatje I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Ayla za 17 dec 2011 - 9:50

Waar woon jij dan Arden? Heb je al wat ideeën Novalee? Ik zou ook een andere kleur legging eronder doen PR, anders heb je zo'n zuurstokdochter Very Happy
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 9:52

Wij hebben een hard-roze legging, een hard-roze shirtje en een donkergrijs rokje met kleine turquoise en hard-roze bloemetjes en krulletjes enzo erop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Novalee ma 19 dec 2011 - 9:40

Ach wat schattig, al die kleine kereltjes met stropdasjes I love you
Ayla schreef:Waar woon jij dan Arden? Heb je al wat ideeën Novalee? Ik zou ook een andere kleur legging eronder doen PR, anders heb je zo'n zuurstokdochter Very Happy
Ik denk één dag het roze jurkje van de HEMA met die glitterbolero en een witte maillot. Ik heb pas een schattig donkerblauw shirtje met grote witte stippen gekocht, deze. Ik denk dat ze die ook een dag aankrijgt. En de derde dag moet ik nog even bedenken.
Feestdagen outfit topic 32547a
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestdagen outfit topic Empty Re: Feestdagen outfit topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum