Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

papa's en luiers verschonen

+37
yes1984
Sjirafje
Makamba
SarahKey
Teddyaapje
nillis
ekjir@M
woezel
Aggi
Dikkertjedap
Pien
studiebol
moepie
meisje
Jazzlyn
Parisienne
Ayla
Mida4you
Darius
Happydobby
Flip Fluitketel
blondje1313
Coccinelle
sabje
Liadan
Annemie
Ezzer
Rouge
Floor
mauwmauw
Theeleut
PapillonRose
Fearie
pindaatje
Tania
Susan
Flower_L
41 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty papa's en luiers verschonen

Bericht  Flower_L zo 4 dec 2011 - 9:00

ik hoor en lees weleens dat papa's pas na dagen/ of zelfs weken de eerste luier verschonen. Hoe ging dat bij jullie? Hier verschoonde mijn vriend vanaf dag 1, vind ook niet meer dan normaal en heb ook nooit bij stilgestaan eigenlijk.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Susan zo 4 dec 2011 - 9:01

Dion verschoonde ook meteen luiers, in eerste instantie zelfs veel meer dan ik, want ik had na de eerste bevalling heel veel pijn en kon haast niet uit bed. Hij deed dus alles samen met de kraamverzorgster, in bad doen, verschonen, temperaturen, omkleden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Flower_L zo 4 dec 2011 - 9:02

nu ik erover na ga denken...volgens mij heeft mijn vriend zelfs eerder dan ik L. verschoond....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 9:03

mijn man heeft onze dochter eerder verschoond dan ik. Nu is het ongeveer 50/50 als we allebei thuis zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 9:03

Hier direct. Hij verschoonde, kleedde aan en uit alsof hij nooit anders deed. En dat met die grote werkhanden!
Op de kraamafdeling noemden ze hem al 'de verpleeghulp' haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Tania zo 4 dec 2011 - 9:03

De eerste dagen in het ziekenhuis verschoonde mijn man J. elke keer. Ik had een catheter die ik mee moest slepen en ik kon amper lopen en staan dus ik was al blij dat ik het tot de neonatalogie redde. Hij deed het meteen helemaal goed trouwens smile.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  pindaatje zo 4 dec 2011 - 9:05

Mijn man heeft eerder haar luier verschoond dan ikzelf Very Happy
Verder altijd 50/50 geweest ongeveer...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Fearie zo 4 dec 2011 - 9:06

ProudMama schreef:Hier direct. Hij verschoonde, kleedde aan en uit alsof hij nooit anders deed. En dat met die grote werkhanden!
Op de kraamafdeling noemden ze hem al 'de verpleeghulp' haha.

+ 1, hier ook. Het ging wel allemaal in het begin wat onwennig, maar hij heeft alles heel snel onder de knie gekregen.
In het ziekenhuis heeft ie het alleen niet gedaan, daar deed de verpleging het smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  PapillonRose zo 4 dec 2011 - 9:07

Hij heeft het eerder gedaan dan ik. Daar bleef het ook meteen bij over het algemeen, ik doe het vrijwel altijd. Natuurlijk logisch omdat we niet meer samen zijn, maar ook als hij er wel is dan doe ik het vaak nog. Maar hij doet er niet moeilijk over ofzo, verschoont gewoon de luier als het nodig is (je hoort weleens dat mannen daar soms van gruwelen).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Theeleut zo 4 dec 2011 - 9:08

Hier was mijn man ook de 1e bij beide kinderen die een luier vershoonde.
Nu doet hij het ook gewoon als het moet gebeuren.
Ik zie hem al aan komen met de mededeling dat de kleine een vieze luier heeft :P Dus??

Hij mankeert toch zeker niks aan zijn handen.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  mauwmauw zo 4 dec 2011 - 9:09

Mijn vriend heeft in het ziekenhuis een keer de luier verschoond(meer omdat dat moest van de verpleging,en ik mocht nog niet uit bed)Daarna pas ruim 2 maanden later weer.Nu doe ik het meestal als we beiden thuis zijn.Maar hij doet het ook wel.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Floor zo 4 dec 2011 - 9:10

Mijn man heeft alles eerder gedaan. Ik lag plat in mijn ziekenhuis bed vanwege de ruggeprik, 4 dagen lang. Dus heb vanuit mijn bed kunnen aanschouwen hoe hij alles heeft geleerd van de verpleging.
Dat vond ik erg moeilijk toen we thuis kwamen, hij kon 'alles' al en ik kon nog niks, voelde me zo'n oen dat ik niet wist hoe een truitje aan moest en hoe je een luier precies goed moest doen. Maar ach, nu doen we alles eigenlijk samen. Hij helpt veel en verteld wanneer ik het beter anders kan doen. Over een paar weken gaat mijn man weer aan het werk en dan zal ik toch de hele dag alles zelf moeten doen, dus geniet er nu ook wel van als hij het even allemaal doet en ik even niks moet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Rouge zo 4 dec 2011 - 9:11

hier heeft mijn man de 1e luier(s) verschoond en heeft ook nooit een probleem ervan gemaakt. Ik vind het zelf nogal kinderachtig als mannen koste wat het kost geen luier willen verschonen.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Ezzer zo 4 dec 2011 - 9:13

Hier was hij de eerste die een luier verschoonde. En nogsteeds doet hij veel :-) we zijn wat dat betreft een team
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Annemie zo 4 dec 2011 - 9:17

Mijn vriend heeft de eerste weken het meest de luiers verschoond, nu doen we het samen, dus om en om.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Liadan zo 4 dec 2011 - 9:18

Hier was hij ook de eerste die een luier verschoonde bij de kinderen, de meeste luiers in de kraamweek waren voor hem. Nu verschoont hij nog heel vaak luiers, net zoveel als ik als we allebei thuis zijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  sabje zo 4 dec 2011 - 9:19

Hier heeft mijn man ook eerder een luier verschoond dan ikzelf. Ik moet meestal wel zeggen dat hij de luier moet verschonen als hij M.ax uit bed haalt. Als hij gepoept heeft en hij ruikt het dan doet het uit zichzelf.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 9:19

Mijn vriend heeft idd haar 1ste luier verschoond, samen met de kraamhulp, maar meer omdat hij niet wist hoe hij het moest doen en het toch moest leren. Ik was al heel snel weer te been, en L. vind het niet fijn als het te lang duurt, dus ik heb daarna tot nu net (hij heeft net weer een luier verschoond, moet er toch een handigheidje in vinden) alle luiers verschoond, dat gaat vanzelf, ondertussen maakt hij een nieuwe kruik en een flesje.

Natuurlijk is poepluiers verschonen niet zijn favoriete werk, maar het is zijn eigen kind, en dus doet hij het gewoon. Het is meer de niet-kunnen wat hem tegenhoudt, maar dat moet hij gewoon trainen. Hij is er een stuk beter in dan hij denkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Coccinelle zo 4 dec 2011 - 9:23

Mijn vriend heeft ook de eerste luier verschoond. En nu doen we het gewoon allebei.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 9:29

Susan schreef:Dion verschoonde ook meteen luiers, in eerste instantie zelfs veel meer dan ik, want ik had na de eerste bevalling heel veel pijn en kon haast niet uit bed. Hij deed dus alles samen met de kraamverzorgster, in bad doen, verschonen, temperaturen, omkleden.
Mijn vriend deed dit precies hetzelfde. Het is nu wel wat minder geworden omdat hij er niet altijd is maar hij verschoont nog steeds luiers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 9:31

Rouge schreef:hier heeft mijn man de 1e luier(s) verschoond en heeft ook nooit een probleem ervan gemaakt. Ik vind het zelf nogal kinderachtig als mannen koste wat het kost geen luier willen verschonen.
Ja, dat zou voor mij een regelrechte afknapper zijn zelfs. Ik hoorde eens van iemand dat haar man absoluut geen luiers wilde verschonen, zelfs als het kindje gepoept had liet hij haar de hele dag als het moest in dezelfde luier komen tot zijn vrouw thuis kwam. Dat is toch belachelijk?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Susan zo 4 dec 2011 - 9:35

Zelda schreef:
Rouge schreef:hier heeft mijn man de 1e luier(s) verschoond en heeft ook nooit een probleem ervan gemaakt. Ik vind het zelf nogal kinderachtig als mannen koste wat het kost geen luier willen verschonen.
Ja, dat zou voor mij een regelrechte afknapper zijn zelfs. Ik hoorde eens van iemand dat haar man absoluut geen luiers wilde verschonen, zelfs als het kindje gepoept had liet hij haar de hele dag als het moest in dezelfde luier komen tot zijn vrouw thuis kwam. Dat is toch belachelijk?!
Ik zou dat ook een afknapper vinden, en in het geval van het kind dat de hele dag in een poepluier heeft gelopen zou ik werkelijk waar furieus zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 9:38

Susan schreef:
Zelda schreef:
Rouge schreef:hier heeft mijn man de 1e luier(s) verschoond en heeft ook nooit een probleem ervan gemaakt. Ik vind het zelf nogal kinderachtig als mannen koste wat het kost geen luier willen verschonen.
Ja, dat zou voor mij een regelrechte afknapper zijn zelfs. Ik hoorde eens van iemand dat haar man absoluut geen luiers wilde verschonen, zelfs als het kindje gepoept had liet hij haar de hele dag als het moest in dezelfde luier komen tot zijn vrouw thuis kwam. Dat is toch belachelijk?!
Ik zou dat ook een afknapper vinden, en in het geval van het kind dat de hele dag in een poepluier heeft gelopen zou ik werkelijk waar furieus zijn.
Ja, ik ook. En wijlen de vader van mijn vriend vond luiers verschonen iets voor vrouwen...werkelijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  blondje1313 zo 4 dec 2011 - 9:41

Zo'n verhaal hoorde ik laatst ook van een vriendin. (Ik hoop eigenlijk stiekem dat het over dezelfde persoon gaat en dat er niet meer dan één man rondloopt die zo achterlijk is....)

Hier heeft mijn man in de kraamweek alle luiers gedaan als hij thuis was. Ik heb er één of twee met de kraamhulp gedaan. Alle vieze plakkerige beginpoep heb ik alleen op foto's gezien!
Nu doe ik het meestal, maar ja, ik ben ook de hele dag met Lotte thuis. Het scheelt ook dat ze gemiddeld 5 poepluiers per week heeft die meestal niet eens vies zijn, dus erg is het zeker niet.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Flip Fluitketel zo 4 dec 2011 - 9:51

Mijn man heeft vanaf dat J. geboren is luiers verschoond bij haar. Hij heeft het zelfs met name de 1e week de meeste luiers verschoond van ons 2en omdat ik bijna niet uit bed kon komen en heel moeilijk kon lopen door bekkenpijn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

papa's en luiers verschonen Empty Re: papa's en luiers verschonen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum