Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

+4
Zwerver
Curious
Susan
Marin
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:31

Op RTL4.

Las dat het voor sommigen toch wel belangrijk was, dus vandaar dat ik een topic open. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 10:32

Ik volg het al twee dagen. Eergisteren en gisteren waren de twee- en eennalaatste afleveringen, een groot spektakel met allerlei sterrren. Was heel leuk om te zien. En nu zit ik er ook klaar voor. En meisje dat ik ben, moest (eer)gisteren toch af en toe wel traantje wegpinken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:34

Toen ik zestien was, was ik gek op Oprah en moest ik het altijd zien als ik vrij was van school. Maar ze doet me al jaren niets meer. Toevallig las ik vanmiddag dat een forummer zich afvroeg of er een herhaling kwam, omdat de aflevering rond zes uur al is uitgezonden op rtl8, en daardoor heb ik even een topic geopend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 10:37

Het lijkt mij zo moeilijk om zo definitief de knoop door te hakken en te besluiten dat je ermee stopt. Wat nou als ze het gaat missen over een paar jaar? Natuurlijk kan ze dan heus wel weer terug, maar toch.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Curious do 24 nov 2011 - 10:37

ik heb hem ook op rtl staan. Toch wel jammer, dat dit de laatste keer is.
Ook al had ik niet zoveel met haar. Ze is toch wel bijzonder!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Zwerver do 24 nov 2011 - 10:38

Ik vind wel jammer dat ze stopt. Ook al keek ik het niet vaak..
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:39

Ik heb het de afgelopen 2 dagen ook gezien

En deze echte laatste aflevering wil ik toch echt niet missen. Ik heb het ook vaak gekeken na school en vooral veel tijdens de zwangerschap omdat ik al vroeg in de ziektewet zat. Ik maakte m'n tijd vol met tv kijken toen en ik heb menig traantjes gelaten bij haar shows. Vind het toch wel jammer dat het straks niet meer te zien is

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 10:46

Het zal nog wel 100x herhaald worden, de hele show. Maar wel heel jammer dat er geen recente, nieuwe afleveringen meer komen. Ik ga het toch wel missen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Curious do 24 nov 2011 - 11:03

hmmz vind het tot nu toe maar een beetje teveel: ' bedankt voor alles, en oh wat zijn jullie toch bijzonder '

valt me beetje tegen.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 11:04

Ja ik vind 'm ook een beetje saai. Ik vond 'm gisteren bijzonderder. Vooral Maya Angelou, maar ik vind haar dan ook geweldig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:06

Ik heb juist nu een kippenvel moment. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Curious do 24 nov 2011 - 11:07

Gister niet gezien helaas. Dus kan er niet over mee praten..
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:07

De laatste 5 minuten zullen het ergst zijn haha

heeft al zakdoekjes klaar liggen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:10

Ik vond het best een zeikgezeur. En waarom stopt ze? Dat heb ik gemist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Curious do 24 nov 2011 - 11:11

en toch blijf ik me verbazen over haar woordkeuzes die altijd precies zeggen wat gezegd moet worden.
Blijft toch een inspirerend mens!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:12

Lorna mercedez schreef:Ik vond het best een zeikgezeur. En waarom stopt ze? Dat heb ik gemist.

Omdat ze het genoeg vond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Jeanette do 24 nov 2011 - 11:12

Ze gaat verder bij haar eigen zender. Wink

Ik vind het ook onwijs jammer dat ze met deze show stopt. Er kwamen altijd veel boeiende onderwerpen voor bij en als ik het kon zien, ging ik er heerlijk met een bak thee voor zitten haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:15

Maura schreef:
Lorna mercedez schreef:Ik vond het best een zeikgezeur. En waarom stopt ze? Dat heb ik gemist.

Omdat ze het genoeg vond.
Eigen zender dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Makamba do 24 nov 2011 - 11:32

Heb net het aller- allerlaatste stukje meegekregen! Echt jammer dat ze ermee stopt.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:36

Nou hier zijn de Kleenex tissues gewoon in het pakje gebleven hoor. Ik had toch een andere afsluiter verwacht.
Meer spektakel en tranen enzo laughcry

Vanaf dinsdag krijgen we ipv Oprah een show van Dr Oz zag ik in de gids

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:39

Dr. Oz is de reden waarom ik nooit meer naar Oprah keek. Gelukkig hebben we Dr. Phil nog. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Jeanette do 24 nov 2011 - 11:51

Maura schreef:Dr. Oz is de reden waarom ik nooit meer naar Oprah keek. Gelukkig hebben we Dr. Phil nog. Very Happy

Helemaal mee eens! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 12:01

Jeanette schreef:
Maura schreef:Dr. Oz is de reden waarom ik nooit meer naar Oprah keek. Gelukkig hebben we Dr. Phil nog. Very Happy

Helemaal mee eens! Wink

Waarom? Ik vind dat zo'n leuke man!

Ik vond het afscheid ook beetje suf. Ik was zelfs even naar de keuken gelopen en had niet door dat dát het moment van het einde was. Oeps. Gauw zag ik nog net dat ze weg liep en met haar hondje knuffelde. Nou, big whoop, no tears.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  girli do 24 nov 2011 - 12:03

Het schijnt dat ze alweer terugkomt. Geweldige bron:

http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/10969043/__Oprah_Winfrey_heeft_heimwee_naar_televisieland__.html
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 12:05

girli schreef:Het schijnt dat ze alweer terugkomt. Geweldige bron:

http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/10969043/__Oprah_Winfrey_heeft_heimwee_naar_televisieland__.html

Het is net als elke forummer die haar account verwijderd en weer terugkomt. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending Empty Re: Nu herhaling Oprah - Laatste uitzending

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum