Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

leidster kdv bevallen - kleinigheidje

4 plaatsers

Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  Flower_L ma 3 okt 2011 - 8:17

vorige week is een leidster bij L op het kdv bevallen, en nu willen de andere leidsters een mand aanbieden met tekeningen, kleinigheden, etc van de kindjes op de groep.
Uiteraard vrijblijvend, maar vind het wel leuk om iets te geven.

Maar dan natuurlijk de vraag..."wat?"

L. is net 15 maanden dus knutselen zit er niet in. Het moet wel een kleinigheidje blijven, maar van die 'troepjes' vind ik ook zonde om te geven.

Hebben jullie al eens iets 'moeten' verzinnen voor een bevallen leidster? Als ik google kan ik alleen maar afscheidscadeautjes vinden.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty Re: leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 8:19

Hoezo zit knutselen er niet in? Je kan ook een voetafdrukje maken met verf of zo en er dan wat inschrijven. Of je kind een kleurplaat laten kleuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty Re: leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  Susan ma 3 okt 2011 - 8:19

Wat mag het kosten?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty Re: leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  Flower_L ma 3 okt 2011 - 8:27

wat het mag kosten? zat te denken aan 2,50 / 3 euro ofzo. Ze zit standaard op een andere groep, en alleen in ochtend bij brengen of middag bij halen zie ik haar weleens. Of als inval op L's groep tijdens vakantie oid.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty Re: leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  moepie ma 3 okt 2011 - 8:59

sokjes, zijn niet zo duur en komen altijd van pas.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty Re: leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  CCC ma 3 okt 2011 - 21:12

Bij de action heb je van die gipsen voet en hand afdrukjes, die zijn maar 3.30 euro geloof ik... Vind ik altijd wel leuk om te geven als aardigheidje...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty Re: leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 21:13

chococupcake schreef:Bij de action heb je van die gipsen voet en hand afdrukjes, die zijn maar 3.30 euro geloof ik... Vind ik altijd wel leuk om te geven als aardigheidje...

Die zijn inderdaad leuk, ik heb er van M.ara nu ook verschillende op zolder liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty Re: leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 22:08

- Canvasje laten verven
- Hand of voet afdruk
- Tekening
- Sokjes
- Romper
- Slabbers
- Boekje ( bij de action voor een paar euro heb je zo'n kartonnen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty Re: leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  Flower_L di 4 okt 2011 - 6:40

Bedankt voor de tips! Ik ga zo even de knutseldoos in, kijken of ik zelf nog iets leuks kan maken.
Die afdrukjes van de Action hebben wij ook, en laatst gebruikt. Heb ze weggegooid. Kregen zn voetafdruk er niet in, zo stug.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty Re: leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 6:43

Ik heb laatst ook iets voor een oud collega in de kraammand gedaan..

Ik had voor 3.50 een simpel houtenpuzzeltje bij de Hema gescoord!

Wat ook leuk is verzorgingsstaat producten, bijv een flesje zwitsal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty Re: leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  Flower_L di 4 okt 2011 - 9:15

Klaar smile

Had toevallig van het weekend slofjes voor een paar euro gekocht, voor 1 vd kraammanden die ik komende tijd nog moet maken waarschijnlijk.
Die heb ik nu in folie gepakt. Mooi gaaslint eromheen, en wat figuurtjes van vilt die eraan bungelen.
Zo nog even een klein kaartje eraan met een verhaaltje, en klaar Cool

Had wel een ander idee intussen, ga ik binnenkort eens maken, voor een volgende keer dat ik op kort termijn iets nodig heb. Een deurhanger met mooi lint, kralen en stoffen figuurtjes oid.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty Re: leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 22:28

Klinkt echt heel leuk Flower!
Die deurhanger vind ik zelf ook wel een leuk idee om eens te maken maar ik heb geen idee hoe ik dan moet beginnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

leidster kdv bevallen - kleinigheidje Empty Re: leidster kdv bevallen - kleinigheidje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum