Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lachen op MP!

+31
Penny Blossom
Shisha
Aagje!
Lady Starstruck
pitbullgup
Vanilla Queen
zwaai zwaai
Possom
girli
Roxi3
Phileine
Bliss
Sarah1985
Sorella
Sterre
flower
Jerry
Caresses
Toet
Flippin' Bitch
Lovely
Lejow
luenca
Bay
Atelier Madame
Sugarfall
Caroow
Filoria
Highway
ExpressoB
Rush
35 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Lachen op MP!

Bericht  Rush do 15 sep 2011 - 2:17

Wie heeft er ook leuke verhalen over MP?

Ik had vorige week een shirtje te koop van Gsus met kaartjes er nog aan. Dat stond in de openingspost en in de beschrijving. Kreeg ik een mail van een meisje die het shirtje wel over wilde nemen en daarna nog een mail; kan je zien dat het shirtje gedragen is?

Uhhh! Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  ExpressoB do 15 sep 2011 - 2:25

Hahaha, die heeft het duidelijk niet goed gelezen! of bedacht dat jij het kaartje er weer aangemaakt zou hebben:P

Als ik iets te koop zet, dan krijg ik vaak reacties met heel erg veel spel/typfouten.

Ik had een keer een man aan de telefoon gehad, die wilde een telefoon van mij overkopen. Uiteindelijk wilde hij hem niet hebben en schreef dit in een mailtje naar mij. Zijn mail sloot hij af met xxxxxxx R.o.b.ert
Toen had ik zoiets van.... scratch
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Highway do 15 sep 2011 - 2:25

Ik heb ooit gereageerd op een advertentie dat ik interesse had in bepaalde schoenen; even heen er weer gemaild en toch besloten er vanaf te zien. Toen kreeg ik een mail terug vol met scheldwoorden en dat ze me zouden aanklagen wegens oplichting (?)

Ik heb maar niet meer gereageerd op ze :P
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Filoria do 15 sep 2011 - 2:28

Hehehe.

De Volkskrant heeft in de bijlage (V) een vaste rubriek met grappige aanbiedingen op marktplaats. Dat zijn dan advertenties voor paspophoofden of lekke opblaasooievaars of halflege pakjes kauwgom. Prachtig.

Ik kan me van dit forum een verhaal herinneren van iemand die een paar rode pumps wilde kopen via marktplaats. Toen vroeg de verkoper in een mailtje: 'zou je de schoenen aan willen doen als je ze hebt ontvangen en daar een foto van willen maken?' Bleek een man met een voetenfetisj te zijn laughcry
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Filoria do 15 sep 2011 - 2:32

Oja ik heb zelf ook iets leuks meegemaakt. Ik had een paar dvd's van Gooische Vrouwen op marktplaats gezet. Ze stonden er nog maar net op, of er belde een man dat hij ze wilde hebben. Hij kon ze meteen op komen halen zei hij. En inderdaad: twintig minuten later stond hij voor de deur met zijn brommer.
Hij was keihard naar me toe komen scheuren voor die dvd's zei hij. Omdat zijn zwangere vrouw thuis Gooische Vrouwen aan het kijken was, en niet kon wachten tot de winkels weer open zouden gaan. Ze MOEST verder kijken. Dus die arme man is meteen op pad gegaan haha. Doe mij zo'n man!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Caroow do 15 sep 2011 - 2:33

Filoria schreef:Oja ik heb zelf ook iets leuks meegemaakt. Ik had een paar dvd's van Gooische Vrouwen op marktplaats gezet. Ze stonden er nog maar net op, of er belde een man dat hij ze wilde hebben. Hij kon ze meteen op komen halen zei hij. En inderdaad: twintig minuten later stond hij voor de deur met zijn brommer.
Hij was keihard naar me toe komen scheuren voor die dvd's zei hij. Omdat zijn zwangere vrouw thuis Gooische Vrouwen aan het kijken was, en niet kon wachten tot de winkels weer open zouden gaan. Ze MOEST verder kijken. Dus die arme man is meteen op pad gegaan haha. Doe mij zo'n man!

Hahaha geweldig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  ExpressoB do 15 sep 2011 - 3:05

Ik had een keer hier een vader en zoon. Die wilde een mega grote poster van the simpsons hebben.
Die vader stootte toch hard zijn hoofd tegen mijn wasrekje die aan de deur hing. Zijn zoon vet lachen en die man kreeg toch een rood hoofd.

Een buitenlandse man die kwam heren rijlaarzen kopen. Hij zag ze en wilde ze wel hebben. Toen ging hij bellen.. daar verstond ik dus helemaal niks van! haha maar hij had ze toch gekocht gelukkig!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Sugarfall do 15 sep 2011 - 3:13

Ik heb een keer concertkaartjes op Marktplaats gezet, waarop ik een reactie van een jongen kreeg. Hij vroeg mijn nummer zodat hij kon bellen als hij mijn straat niet kon vinden. Heb ik gedaan, en hij heeft ook de kaartjes gewoon gehaald dus niets aan de hand.

Krijg ik de dag na het concert een smsje, hoe vond je het? Heb ik nog op geantwoord ook (dom), daarna nog allemaal smsjes, daar heb ik niet meer op gereageerd.
Hij heeft me nog twee weken elke dag gesmst, ook met de vraag of ik niet een keer iets wilde gaan doen samen. silent
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 3:29

Filoria schreef:Oja ik heb zelf ook iets leuks meegemaakt. Ik had een paar dvd's van Gooische Vrouwen op marktplaats gezet. Ze stonden er nog maar net op, of er belde een man dat hij ze wilde hebben. Hij kon ze meteen op komen halen zei hij. En inderdaad: twintig minuten later stond hij voor de deur met zijn brommer.
Hij was keihard naar me toe komen scheuren voor die dvd's zei hij. Omdat zijn zwangere vrouw thuis Gooische Vrouwen aan het kijken was, en niet kon wachten tot de winkels weer open zouden gaan. Ze MOEST verder kijken. Dus die arme man is meteen op pad gegaan haha. Doe mij zo'n man!

Haha, dat vind ik wel heel erg cool Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Rush do 15 sep 2011 - 3:30

Hahaha Sugarfall, wat erg!

Ik had een keer schoenen op MP. Simpel, enkellaarsjes in een vreemde bruinachtige kleur. Ze hadden me hooguit €20 gekost. Kreeg ik een mail van een meisje met een nogal weird e-mailadres of ze ze misschien over mocht nemen voor €60 inclusief verzendkosten, want ze had zulke schoenen nodig voor een net etentje en kon niets vinden in haar maat. Ze zou dan de week daarop betalen. Ik vond het prima, maar het kon bijna niet waar zijn.

De week daarna mailde ze of het ook voor €55 inclusief kon, want ze kon niet meer missen. Nou dat vond ik ook prima. Het geld werd overgemaakt en ik heb de schoenen verstuurd. Masterlijk! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 3:36

Leuke deal Rush!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Atelier Madame do 15 sep 2011 - 3:38

whahaha geniaal rush, dat is nog eens dikke winst maken .. heb Ik ook wel eens gehad, een legging van het kruitvat, hooguit 4 euro gekost. Droeg m niet dus op mp gezet, krijg Ik een bod van 17.50! nou Ik heb de verzendkosten voor lief genomen :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  ExpressoB do 15 sep 2011 - 4:02

Heb ook wel een paar keer emails gehad die ik totaal niet vertrouwde! Hele verhalen staan daarin. Dan moet je het pakketje opsturen (komen ze uit het buitenland of moet het naar het buitenland) no way dat ga ik dus echt nooit doen.
Word ook overal voor gewaarschuwd, er zitten zoveel gekken op dit soort sites. Kreeg een keer van speurders (dacht ik) een bericht dat er een alert was van onbetrouwbare kopers en dat je er niet op in moest gaan.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Sugarfall do 15 sep 2011 - 4:04

Hahaha dat is nog eens een mooie deal Rush Very Happy

Ik zie wel vaker mensen veel te hoog bieden op dingen, zo duur waren die spullen nieuw niet eens.. Dan denk ik echt, googelen die mensen niet even of iets? Wereldvreemd?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Bay do 15 sep 2011 - 4:40

Meerdere grappig verhalen:

Ik had een zakloze stofzuiger op MP staan. Vroeg de mevrouw die hem uiteindelijk gekocht heeft of er ook zakken bij zaten.....euhhh scratch

Bistrostoeltjes...kwam een man kijken en zei toen ik ze liet zien dat hij ze toch niet wilde hebben omdat ze niet zo lekker zaten als die van Ikea....ze waren ook niet van Ikea dus logisch

Een paar laarzen met hakken wilde een man komen passen en er een stuk op lopen om te kijken of hij wel op hakken kon lopen. Laat maar zitten...
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  luenca do 15 sep 2011 - 4:57

Sugarfall schreef:Hahaha dat is nog eens een mooie deal Rush Very Happy

Ik zie wel vaker mensen veel te hoog bieden op dingen, zo duur waren die spullen nieuw niet eens.. Dan denk ik echt, googelen die mensen niet even of iets? Wereldvreemd?

ik heb soms het gevoel dat de adverteerders dat zelf doen onder een andere naam zodat een evt volgende bieding iigv minimaal iets hoger ligt dan het 'al geboden' bod of zodat andere mensen denken dat de vraagprijs ook reeel is aan het bod
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  luenca do 15 sep 2011 - 4:59

heb een keer geboden op een meubelstuk en toen reageerde ze dat ik het voor zoveel mocht hebben ( veel meer dan geboden ) toen had ik gestuurd dat ik dat veel te duur vond
toen stuurde ze een mail terug met scheldwoorden en dat ik een armloeder was en maar bij t grofvuil moest gaan schooien ofzoiets

zo erg ist nou ook weer niet :P
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  luenca do 15 sep 2011 - 5:01

oja en ik had een keer een lingersie setje oid op mp gezet, was nog nieuw
krijg ik zon mailtje van een jongen/man die vroeg of ik ook slipjes/strings had en of ik ze dan zonder te wassen wou opsturen :S en dat hij er dan wel veel voor zou geven, BAH!! pale
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Lejow do 15 sep 2011 - 5:28

Haha Filoria, dat vind ik echt lief!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Lovely do 15 sep 2011 - 5:38

Ik heb een keer een paar schoenen op MP gezet, en daar reageerde een (volgens mij) heel jong grietje op. Ze wist niet zeker of ze de schoenen wel wilde, want ze had al wel zoiets, maar niet het specifieke wat mijn schoenen hadden. En ze had eigenlijk ook heel weinig geld.
En ze wilde weten hoe ik eruit zag en hoe oud ik was scratch

Ik heb het bod toen maar verwijderd.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Flippin' Bitch do 15 sep 2011 - 5:41

Ik heb wel eens een advertentie met labrador pubs voorbij zien komen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Toet do 15 sep 2011 - 5:45

Ik had zaterdag om 15.00u een oproepje op MP gezet voor Q-base kaartjes gezocht. Om 15.45 werd ik gebelt door een meisje die haar kaartje verkocht, alles telefonisch afgehandeld maar ik was niet thuis op dat moment. Zie ik om 16.00 een mailtje van iemand of ik nog een kaartje nodig had. Ik netjes terugsturen dat ik er al heen had gevonden. Krijg ik een mail terug van hem:

Wat ben jij een asociaal wijf dan! Weetje hoeveel mensen er met je meeleven dat je nog geen kaartje hebt. Als je je mail kan beantwoorden kun je ook wel ff je advertentie van marktplaats verwijderen. Pffffffff sommige mensenn!! m.v.g. ...

Heel apart haha, nou snap ik zijn punt wel hoor, maar om dat op zo'n manier te melden? Ik zit toch zeker niet ieder moment van de dat op MP en kan mijn mail toevallig via mijn telefoon beantwoorden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Caresses do 15 sep 2011 - 5:46

Er kwam een keer een jongen wat kopen bij ons. Bij ons binnen had hij zijn schoenen uit gedaan. Vervolgens loopt hij zo zonder schoenen de deur uit en had het niet eens door! Haha toen maar gezegd: volgens mij ben je iets vergeten.. huh wat.. je schoenen, o ja.
hahaha, volgens mij was deze jongen knetterstoned.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Toet do 15 sep 2011 - 5:52

O ja en mijn scooter! Dat was ook briljant. Ik had echt een hele mooie scooter, maar motorisch was het een onding. Had hem gekocht voor 750 euro 2,5 jaar op gereden en toen weer op MP gezet voor 600 geloof ik. Belt er een jongetje (nog geen 16) op dat hij hem echt ubervetcool vond en wou komen kijken. Nou prima, hij komt kijken samen met zijn vader en broer en was gewoon helemaal verliefd op het ding. Hij wou natuurlijk een rondje rijden alleen wou de scooter niet starten. En wat denk je? Hij koopt hem ook nog gewoon! Zonder ook maar één cent af te dingen.

Daarna heeft zijn moeder nog een aantal keer boos op gebelt maar daar hebben we niks mee gedaan. Hoe lullig het ook was. Hij wilde het toch echt zelf en zowel vader als broer gingen akkoord.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Jerry do 15 sep 2011 - 5:57

Caresses schreef:Er kwam een keer een jongen wat kopen bij ons. Bij ons binnen had hij zijn schoenen uit gedaan. Vervolgens loopt hij zo zonder schoenen de deur uit en had het niet eens door! Haha toen maar gezegd: volgens mij ben je iets vergeten.. huh wat.. je schoenen, o ja.
hahaha, volgens mij was deze jongen knetterstoned.

Joh, had je niks over moeten zeggen, je had ze kunnen verkopen op marktplaats!

Een vriendin van mij heeft een keer gereageerd op een oproepje op iemand die vrouwen zocht die op een boerenbedrijf werkten, omdat hij laarzen had waarvan hij dan graag wilde dat de boerin in kwestie deze een poosje zou dragen op de boerderij en ze dan terug wilde sturen... Zij heel onschuldig gereageerd 'goh, ik woon op een boerderij en wil dat best doen, maar wat wílt u er precies mee dan?'.... Raaaaarrr
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lachen op MP! Empty Re: Lachen op MP!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum