Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotos op het forum

+6
Marin
studiebol
Kaboutertje
Zora
Caroow
Roodkapje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Fotos op het forum

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 7:00

Waarom haal jij je foto's weer weg van het forum?

op hyves en facebook staan toch vaak ook foto's online?
Of als je naar 1 of ander feest gaat dan worden er vaak ook foto's gemaakt en op internet gezet.
Ik snap dat je niet graag wilt dat de buurvrouw bijvoorbeeld alles over je weet. Maar daar kan je altijd wat rekening mee houden in je reacties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 7:01

Ik heb op facebook / hyves ook bijna geen foto's online staan, dus dat doe ik hier ook niet. Sowieso is het wel heel gemakkelijk linken als je een foto op het forum hebt staan natuurlijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 7:01

Ik heb liever dat ik hier geen blad voor de mond hoef te nemen en geen foto's plaats, dan wel een blad voor de mond nemen en wel foto's plaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 7:06

Ik heb de mogelijkheid Prive aan te kiezen op FB. Hier plaats ik nooit meer een foto aangezien er eens iemand toen bewust wel ging quoten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Roodkapje za 10 sep 2011 - 7:09

Mijn hyves ,fb , twitter etc. zijn allemaal prive. Ik wil niet dat er foto's van mijn kinderen zomaar voor iedereen zichtbaar zijn. Foto's van mezelf kies ik zelf over. De kinderen mogen dat later zelf doen.

Ik haal ze dus weer weg zodat ze niet eeuwig op het net blijven staan en mijn en hun privacy nog redelijk te waarborgen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Caroow za 10 sep 2011 - 7:20

Ik post naar mijn idee geen rare dingen, of echt prive-dingen, dus ik zie ook geen noodzaak om mijn foto's weg te halen. Als ik kinderen zou hebben zou ik dit wel doen, ik vind het toch een beetje een naar idee dat iedereen foto's van voor hem onbekende kinderen kan opslaan op zijn pc.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:28

Omdat ik niet door collega's, familie en ouders van m'n werk aan dit forum gelinkt wil worden. Dat ze me tegenkomen op Hyves of Facebook doet me niet zoveel, maar dit forum, nee. Ook meteen één van de redenen dat ik zelden foto's plaats, en áls ik ze plaats zijn ze binnen een uur weer weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:30

Maple schreef:Omdat ik niet door collega's, familie en ouders van m'n werk aan dit forum gelinkt wil worden. Dat ze me tegenkomen op Hyves of Facebook doet me niet zoveel, maar dit forum, nee. Ook meteen één van de redenen dat ik zelden foto's plaats, en áls ik ze plaats zijn ze binnen een uur weer weg.

Dit dus. Mijn Hyves en Facebook staan (als het goed is) op Privé en kunnen alleen gezien worden door 'vrienden' en mensen die ik zelf uitgenodigd heb. Ik vind het hier leuk om wel eens foto's te laten zien, met de bedoeling ze altijd weer weg te halen. Je weet nooit wie er meeleest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:39

Wanneer ik foto's plaats op Facebook, Hyves, Twitter, dan plaats ik deze foto's onder mijn eigen naam. Wanneer ik foto's plaats op het forum, plaats ik deze foto's onder mijn nickname en deze naam is niet bekend bij collega's, virenden, familie. Ik plaats onder mijn nickname genoeg zaken, die mijn collega's, familie, vrienden niet hoeven te weten. Dus ik verwijder mijn foto's net zo snel als ik ze plaats op dit forum, omdat ik geen behoefte heb aan mensen irl die weten dat ik hier kom. Je kunt "gepakt" worden hè op persoonlijke zaken. Ik neem het zekere voor het onzekere.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Zora za 10 sep 2011 - 9:52

Eens met bovenstaande, maar ik haal ze ook weer weg omdat ik een beetje het overzicht wil houden. Prima, af en toe een foto, maar ik wil gewoon een beetje binnen de perken houden wat in online zet. Zo'n topic vergeet ik al snel weer, maar het blijft wel altijd rondzweven op internet. Liever voor de zekerheid dan toch maar op tijd verwijderen...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Kaboutertje za 10 sep 2011 - 13:43

Zora schreef:Eens met bovenstaande, maar ik haal ze ook weer weg omdat ik een beetje het overzicht wil houden. Prima, af en toe een foto, maar ik wil gewoon een beetje binnen de perken houden wat in online zet. Zo'n topic vergeet ik al snel weer, maar het blijft wel altijd rondzweven op internet. Liever voor de zekerheid dan toch maar op tijd verwijderen...

Dit dus smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 19:59

Kaboutertje schreef:
Zora schreef:Eens met bovenstaande, maar ik haal ze ook weer weg omdat ik een beetje het overzicht wil houden. Prima, af en toe een foto, maar ik wil gewoon een beetje binnen de perken houden wat in online zet. Zo'n topic vergeet ik al snel weer, maar het blijft wel altijd rondzweven op internet. Liever voor de zekerheid dan toch maar op tijd verwijderen...

Dit dus smile

Precies. En FB kan op prive en yes niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  studiebol za 10 sep 2011 - 21:18

Hyves en facebook is voor mij alleen voor vrienden. Zo heb ik dat ook ingesteld.

Dit is een openbaar forum, iedereen kan hier komen, meelezen, mee kijken nu plaats ik eigenlijk al niet veel foto's. Volgens mij heb ik nog nooit een foto geplaatst waar mijn hoofd op staat en ik wil ook gewoon graag een beetje anoniem hier blijven hoef op zich niet herkend te worden hier door bekenden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 22:03

Alex schreef:
Maple schreef:Omdat ik niet door collega's, familie en ouders van m'n werk aan dit forum gelinkt wil worden. Dat ze me tegenkomen op Hyves of Facebook doet me niet zoveel, maar dit forum, nee. Ook meteen één van de redenen dat ik zelden foto's plaats, en áls ik ze plaats zijn ze binnen een uur weer weg.

Dit dus. Mijn Hyves en Facebook staan (als het goed is) op Privé en kunnen alleen gezien worden door 'vrienden' en mensen die ik zelf uitgenodigd heb. Ik vind het hier leuk om wel eens foto's te laten zien, met de bedoeling ze altijd weer weg te halen. Je weet nooit wie er meeleest.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Marin za 10 sep 2011 - 22:10

Facebook staat op prive, en deel ik dus met wie ik wil. Op het forum vind ik het ook heel leuk om te delen, maar dan verwijder ik sommige foto's daarna weer, omdat ik die niet perse voor altijd online hoef te laten staan op een openbare plek.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Spring zo 11 sep 2011 - 2:11

Het is trouwens niet zo, dat wanneer je foto's verwijderd van internet, ze er niet meer op staan.
Altijd blijft het ergens nog staan, zoals een soort cookies.

Maar goed, dat is wel iets wat veel moeilijker terug te vinden is.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Jeanette zo 11 sep 2011 - 2:19

Zora schreef:Eens met bovenstaande, maar ik haal ze ook weer weg omdat ik een beetje het overzicht wil houden. Prima, af en toe een foto, maar ik wil gewoon een beetje binnen de perken houden wat in online zet. Zo'n topic vergeet ik al snel weer, maar het blijft wel altijd rondzweven op internet. Liever voor de zekerheid dan toch maar op tijd verwijderen...

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Arwyn zo 11 sep 2011 - 2:45

Ik zet hier sowieso nooit een foto van mezelf op, dat vind ik niet nodig.
Op Hyves en Faceboek heb ik een profiel dat alleen zichtbaar is voor vrienden en op mijn profielfoto sta ik ook niet super herkenbaar.
Ik vind het gewoon niet nodig dat mensen die ik niet ken, mijn foto overal zouden kunnen zien, heb daar helemaal geen behoefte aan.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Kiwi86 zo 11 sep 2011 - 5:44

Joy_ schreef:Facebook staat op prive, en deel ik dus met wie ik wil. Op het forum vind ik het ook heel leuk om te delen, maar dan verwijder ik sommige foto's daarna weer, omdat ik die niet perse voor altijd online hoef te laten staan op een openbare plek.

Die van jou staat niet op prive.

Wij hebben 1 gezamelijke vriend en ik kan gewoon jouw foto's bekijken en wij zijn geen vrienden.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Marin zo 11 sep 2011 - 5:48

Kiwi86 schreef:
Joy_ schreef:Facebook staat op prive, en deel ik dus met wie ik wil. Op het forum vind ik het ook heel leuk om te delen, maar dan verwijder ik sommige foto's daarna weer, omdat ik die niet perse voor altijd online hoef te laten staan op een openbare plek.

Die van jou staat niet op prive.

Wij hebben 1 gezamelijke vriend en ik kan gewoon jouw foto's bekijken en wij zijn geen vrienden.

Jawel, dan staat het op vrienden van vrienden. Dat valt voor mij ook onder prive. Ik heb het in elk geval bewust zo ingesteld, precies per onderdeel wie wat kan zien.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotos op het forum Empty Re: Fotos op het forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum