Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 9:45

Aaaah ik ga echt verkleumen morgen vrees ik, tenzij ik nog iets lumineus verzin...

Het zit als volgt: morgen Kerstdiner met het werk van mijn vriend om 19.00 in Amsterdam. Ik werk morgen tot 17.30 in Den Haag, als uitzendkracht vlakbij centraal station. Vanuit daar ben ik dus snel en makkelijk in A'dam, voor zover dat nu gaat met dit weer. Tussendoor nog naar huis ga ik echt niet redden, zeker niet met dit weer.

Maar hoe ga ik dit nu met mijn mooie kleertjes doen? In principe kan ik het jurkje wat ik wil dragen overdag al aan, met een maillot eronder. Maar nu komt het, schoenen...Ik ga echt niet nu in van die lage nette schoentjes buiten lopen! En mijn Shabbies gaan er ook aan met dit weer vrees ik...Blijft over dat ik Uggs aanmoet, en dan wisselen op kantoor...Maar die dingen zijn zo groot dus dan moet ik weer een grote tas meesjouwen naar A'dam...

Zucht. En dan nog de maillot kwestie, volgens mij ga ik het dan goed koud krijgen....Dan trek ik liever nog even een trainingsbroek eroverheen aan...Maar zo moet ik dan ook weer gekleed naar A'dam en dan ergens in een bomvolle trein alles weer uittrekken...

Iemand nog een geweldig idee? Ik kan wel eerder weggaan en dan langs huis, maar dat lost nog steeds mijn probleem met koude maillot en schoenen niet op...Want ik moet dus sowieso ergens switchen...

Of zouden mijn Shabbies het wel overleven met dit weer? Ze zijn van leer maar nog nooit ingespoten....

Help??? 🎅

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Tania wo 22 dec 2010 - 9:49

Lekker warme kleren aantrekken op je werk als je klaar bent en dan met de trein naar Amsterdam. Dan als je daar bent even snel het toilet induiken en je daar omkleden?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 9:54

Ik zou gewoon lekker je Uggs aanlaten en pas vlak voor het Kerstdiner omwisselen en je Uggs ergens in een tasje in een hoekje neerzetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:03

Kun je je niet omkleden op het werk van je vriend? Zullen ze vast begrijpen als jij vanuit je werk moet komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:03

Tania schreef:Lekker warme kleren aantrekken op je werk als je klaar bent en dan met de trein naar Amsterdam. Dan als je daar bent even snel het toilet induiken en je daar omkleden?
Dat deed ik ook weleens toen ik uit werk naar mijn ex moest of als we die avond iets gngen doen. Ging ik me op Utrecht Centraal nog even snel op de wc omkleden en opmaken. Niet het meest ideaal, maar wel te doen. Eventueel kun je ervoor kiezen om je tas zo lang in een kluis op het station te zetten, als je er niet mee wilt zeulen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:11

Kan Kroesje niet met de auto gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:31

Trisha schreef:Kan Kroesje niet met de auto gaan?

Dan werkt ie de eerste 3 uur voor de parkeermeter.....

Ik denk idd dat ik ergens maar gauw even mijn Uggs omwissel...Trainingsbroek aan doe ik dan maar niet, misschien alleen op weg naar mn werk...

Wel shit dat mijn Uggs zo groot zijn, in een plastic tas passen ze niet echt geloof ik Neutral En mijn enige grotere tas is natuurlijk weer een felgekleurde Oilily tas... scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:36

Kan je vriend je kleding of schoenen, wat je dan ook maar moet verwisselen, niet mee nemen naar zijn werk? Of gaat hij ook met openbaar vervoer? Misschien kun je je daar dan even omkleden of je schoenen verwisselen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:39

Hahaha weer dat ding Very Happy

Aaach suck it up, mietje angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 10:53

Trisha schreef:Hahaha weer dat ding Very Happy

Aaach suck it up, mietje angel

Haha ik heb nog een maat kleiner hoor, die Oilily tas is weer anders....

Omkleden bij mijn vriend op het werk gaat ook niet, want het restaurant zit daar niet in de buurt dus ik ga rechtstreeks naar het restaurant....Misschien dat we eerst nog samenkomen op zijn werk maar dat wist mijn vriend nu nog niet (mannen!). Kans is groot dat ik daarna natuurlijk weer een stuk door de sneeuw moet banjeren, dus dan heb ik mijn Uggs weer nodig....

Zucht. Ik wil dat de sneeuw weggaat!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 11:27

Kun je misschien op mijn facebookberichtje reageren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  minoessepoes wo 22 dec 2010 - 22:08

Zit er geen hema op het station, want dan zou ik even een fleece legging kopen, zit zoveel warmer dan een maillot, of heb je schoentjes waarbij je echt de voet van de panty ziet? Verder zou ik gewoon de Ugg's aandoen en die bij het ophangen van de jassen in het restaurant snel even omwisselen. Kijkt ook niemand van op denk ik, ik zie hier alleen maar mensen op snowboots en bergschoenen rondlopen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Prosecco wo 22 dec 2010 - 22:47

Ik had pas kerstdiner van mijn werk en toen hebben mijn collega's en ik steeds van schoenen gewisseld. Op het werk gingen we foto's maken dus nette schoenen aan. Toen naar de auto op laarzen/Ugg's. Toen in een cafeetje nette schoentjes aan. Van het cafe naar het restaurant weer laarzen/Ugg's aan. En in het bijzonder sjieke restaurant hebben we bij de garderobe weer onze nette schoenen aangedaan. Toen we daar weggingen weer onze laarzen aan.
Ja beetje omslachtig, maar het is gewoon te glad om op hakken buiten te lopen. Je tas met je Ugg's kun je dan gewoon bij je jas laten toch?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 11:10

En nu komt dus de grap....Of nou ja, eigenlijk is het helemaal niet grappig. Ik sta bij de bushalte te kleumen in mijn Anita outfit (had een trainingsbroek over mijn maillot heen aangetrokken), pingt mijn vriend dat het niet doorgaat vanavond...De reden is echt heel erg, de broer van een van mijn vriends collega's is vandaag overleden aan de gevolgen van een aanslag op zijn leven gister. (autobrand bij Utrecht, gisterochtend vroeg).

Dus....Ik heb mijn jurkje gedragen op mijn werk, haha. Daar veel complimentjes gehad en mijn Uggs lekker aangehouden. Jammer van de tas die ik meesleepte, maar goed. Het is niets in vergelijking wat die collega nu moet doormaken natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Prosecco do 23 dec 2010 - 20:49

Jeetje... Dat is erg :-O
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  M_as do 23 dec 2010 - 21:06

Oh verschrikkelijk zeg Sad
Wel leuk dat je complimentjes kreeg over je jurkje.

Ik moet deze kerst met schoenen slepen. Heb 2 onwijs leuke jurkjes, waar eigenlijk gewoon pumps onder moeten. Maar ik zie mezelf niet op pumps door 15 cm sneeuw banjeren Laughing Dus dat worden ook eerst Uggs of snowboots..
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit...Hoe ga ik dit doen morgen? Empty Re: Shit...Hoe ga ik dit doen morgen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum