Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gastouder opvang

2 plaatsers

Ga naar beneden

Gastouder opvang Empty Gastouder opvang

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 4:12

Ik heb gastouder opvang. Als ik moet werken van 7 tot 3 kan ik om 15.10 uur al bij mijn gastouder zijn, zij is er dan alleen niet. Ze moet namelijk haar eigen zoontje op halen en gaat om 5 voor 3 weg. En is pas om half 4 weer terug. Nu vraag ik mij af of zij dan tot half 4 mag schrijven of niet. Aangezien ik om 10 over 3 al bij haar ben en moet wachten totdat zij er om half 4 is.

Ik moet de regels dan nog maar even na lezen. Maar wilde ook graag jullie mening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder opvang Empty Re: Gastouder opvang

Bericht  Mamsie zo 21 nov 2010 - 4:48

Hmm lastige,

Aan de ene kant denk ik ja gewoon tot 10 over 3 schrijven want het is niet jou probleem dat zij haar kind moet ophalen. Zij is gastouder voor jou en daar betaal je voor.

Maar aan de andere kant jij kiest voor een gastouder en bij een gastouder is het zo dat de kinderen in het gezin meedraaien.
Kun je niet met haar afspreken dat jullie bijv tot kwart over 3 of 10 voor half rekenen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder opvang Empty Re: Gastouder opvang

Bericht  Tazz zo 21 nov 2010 - 5:26

volgens mij betaal je toch minimaal per kwartier en niet per 5 of 10 minuten. Dus ik zou afspreken dat je betaald tot kwart over.

Maar Mamsie heeft ook wel weer gelijk dat jij kiest voor die gastouder dus je weet dat ze dan pas om half 4 terug is, tenzij dat pas veranderd is.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder opvang Empty Re: Gastouder opvang

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum