Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maak mijn outfit compleet!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Maak mijn outfit compleet! Empty Maak mijn outfit compleet!

Bericht  Ooh La La! ma 22 aug 2011 - 4:02

Hi!

Begin september heb ik een bruiloft van vrienden en ik ben nog druk bezig met het zoeken van een outfit.

Nu heb ik in Frankrijk een jurkje gekocht die ik aan wil doen. Maar wat doe ik er bij aan?
Panty of legging? Welke kleur?
Wat voor schoenen? Liefst geen hoge hakken (ik ga de hele dag mee en dus liefst schoenen waar ik het een hele dag op vol hou).
Wat als het slecht weer is? Wat voor jasje o.i.d. kan er dan bij?

(verder voel ik me helemaal geen mode kneus hoor! :P )

Het jurkje wat ik gekocht heb is qua model zoals deze; http://www.sudexpress.com/frfr/robes-et-jupes/robes/rhokini-robe-pFV996529/couleur-noir-BA00002695-BV00173524.html

kon geen plaatje vinden van het jurkje zelf. Qua kleur is mijn jurkje kleuriger (donkere ondergrond met gekleurde bloemen)


Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak mijn outfit compleet! Empty Re: Maak mijn outfit compleet!

Bericht  Melis_je ma 22 aug 2011 - 4:45

Nooit een legging en welke kleur hangt af van de kleuren van je jurkje. Wat voor postuur heb je? Als je slanke kuiten hebt, kan je enkellaarsjes aantrekken. Daar loop je makkelijker op dan op pumps.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak mijn outfit compleet! Empty Re: Maak mijn outfit compleet!

Bericht  Arwyn ma 22 aug 2011 - 5:32

Ik zou er een panty en pumps bij aantrekken. De pumps dan voor overdag en voor 's avonds een paar ballerina's oid erbij. Voor op de foto's en voor de plechtigheid vind ik hakken toch wel zo mooi en op het feest heb je dan comfortabele schoenen zodat je ook lekker kunt dansen.
Voor als het kouder is kan een blazertje er prima overheen denk ik!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak mijn outfit compleet! Empty Re: Maak mijn outfit compleet!

Bericht  Diese ma 22 aug 2011 - 7:54

Arwyn schreef:Ik zou er een panty en pumps bij aantrekken. De pumps dan voor overdag en voor 's avonds een paar ballerina's oid erbij. Voor op de foto's en voor de plechtigheid vind ik hakken toch wel zo mooi en op het feest heb je dan comfortabele schoenen zodat je ook lekker kunt dansen.
Voor als het kouder is kan een blazertje er prima overheen denk ik!

Ik heb binnenkort ook een bruiloft en hooooge hakken gekocht. Ik wil s avonds ook ballerina's aantrekken, maar vind je dat dat wel kan met een panty? Dacht ook nog aan slippertjes (doet de bruid s avonds ook aan), maar goed dat wil helemaal niet met een panty.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak mijn outfit compleet! Empty Re: Maak mijn outfit compleet!

Bericht  Arwyn ma 22 aug 2011 - 8:37

Waarom zou een ballerina met een panty niet kunnen? Bij meiden die het aan hebben, vind ik het nooit misstaan eigenlijk.

Collega van mij had 's avonds haar gympen aangedaan, haha. Ook een leuke combinatie! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak mijn outfit compleet! Empty Re: Maak mijn outfit compleet!

Bericht  Jeanette ma 22 aug 2011 - 11:15

Ballerina's met een panty zou ik nooit doen, vind het zelf geen gezicht. Of het moet een panty van dikkere stof zijn, zodat je niet de huid er door heen ziet. Ik zou voor een zwarte legging gaan als je een ballerina aan trekt onder het jurkje.

Het is natuurlijk een beetje een rot tijd, want het kan uber warm zijn of mega koud. Als het warm is, zou ik voor een ballerina gaan en voor het koudere weer is een enkellaarsje er erg leuk onder. Ook is het leuk (voor als het koud is) om er een zwarte blazer over heen te doen.


Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak mijn outfit compleet! Empty Re: Maak mijn outfit compleet!

Bericht  Arwyn ma 22 aug 2011 - 20:06

Haha, oh ja, slim, je hebt natuurlijk ook heel dunne panty's.. Ik dacht gelijk al aan een die opaque is.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak mijn outfit compleet! Empty Re: Maak mijn outfit compleet!

Bericht  Ooh La La! ma 22 aug 2011 - 21:11

Bedankt voor de tips!

Ik zat te denken aan een zwarte (dunne) panty.
Heb alleen geen idee of dat lekker zit/ideaal is met het jurkje (deze is van zijde en ik ben bang dat dat opkruipt ofzo :s) Anyway, morgen maar op zoek naar een panty en het ff testen.

Ik denk dat ik in ieder geval op zoek ga naar ballerina's voor 's avonds. Pumps heb ik wel, dus daar ga ik komende dagen maar es op oefenen Wink

September is inderdaad wel een rottijd qua weer. Hopelijk is het een beetje tussen in smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak mijn outfit compleet! Empty Re: Maak mijn outfit compleet!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum