Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+6
smooch
silly-one
Lotus
GeKKiE
mzcharlotte
_DoI
10 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  _DoI za 20 nov 2010 - 21:16

Goedemorgen,

Lekker geslapen? Ik wel, wou alleen nog wel een uurtje blijven liggen... smile Ik moet zo werken tot vijf uur, en voor vanavond heb ik nog geen plannen. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Fijne dag!
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  mzcharlotte za 20 nov 2010 - 21:58

Goedemorgen. Nou niet echt lekker geslapen, vooral vreemd gedroomd. En ik werd wakker van de deurbel van de buurvrouw (ik woon in een jaren 40 flat met zo'n hele zware buzz bel), terwijl ik best nog even verder had willen slapen.

Boodschappen en verjaardag, dat is alles wat er op het programma staat. Fijne dag.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  GeKKiE za 20 nov 2010 - 22:06

Goeiemorgen!!!

Ik heb heerlijk geslapen tot 9 uur.
Dat is uitslapen voor mij, normaal moet ik 6 uur opstaan!

Vandaag viert mijn moeder haar verjaardag, daar ga ik vanmiddag en vanavond heen!
Ik zit nu beneden op de bank met een heerlijke grote fleecedeken!
Heb de dvd van Belle en het Beest opstaan, laptop aan en broodjes in de oven.
Mijn vriend is een lang weekend weg, dus heerlijk alleen...

Fijne zondag allemaal!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Lotus za 20 nov 2010 - 22:17

Goedemorgen,

Ik heb een redelijke nacht gehad. Ik ga vandaag lekker rustig aan doen. Moet wel even aan de slag met huiswerkopdrachten van therapie, maar verder hoef ik helemaal niets. Vanmiddag komt mijn moeder weer thuis en mijn broertje komt als het goed is ook weer thuis vandaag, dus dat is wel gezellig.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  silly-one za 20 nov 2010 - 22:27

Goedemorgen allemaal,

Ik heb redelijk geslapen, beetje kort. Net een boterkoek gemaakt deze staat nu in de oven en ik moet nu echt gaan opruimen. Mijn ouders komen zo naar de 7 heuvelhobbel kijken die mijn broer gaat lopen en ik mag ze dan opvangen. Vanavond lekker op tijd naar bed en niks doen.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  smooch za 20 nov 2010 - 22:46

Goedemorgen,

Ik ben al een tijdje wakker, mn vriend is net vertrokken naar de Efteling met zijn vrienden.
Ik zit nog even op de bank, zo nog mn haren doen en dan komen mn zussen mij ophalen. Heb een babyshower vanmiddag, maar moeten alvast beginnen met de voorbereidingen ervan.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 23:03

Hoop dat je lekker aan het werk bent smile. Ik heb geen plannen voor vandaag. Denk dat ik ga proberen mijn fotoboek af te maken maar dan moet de zon iets minder naar binnen gaan schijnen. Buiten het feit dat het hier bloedheet is, zie ik ook vrij weinig op mijn beeldscherm nu :P.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Roze Roos za 20 nov 2010 - 23:05

Goedemorgen!

Ik heb wel redelijk geslapen! Vandaag doe ik lekker een dagje in bed met mijn boek en tijdschriften! Mits ik een beter voorstel krijg:).. Voel mij niet helemaal lekker dus hopelijk is rust genoeg om mij morgen weer beter te voelen!

Fijne dag gewenst allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 23:12

Goodmorning!

Ik heb ook goed geslapen, toch ben ik in het weekend altijd vermoeider dan door de week. Vreemd. Vandaag weer bezig met school, en nog even verder knutselen aan mijn surprise.

Fijne dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  loura za 20 nov 2010 - 23:16

Ik heb goed geslapen! Ben nu ander half uur wakker en moet straks werken en daar heb ik helemaal geen zin in Sad Gelukkig heb ik 3 dagen laat dus dan kan ik lekker uitslapen Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Sterre za 20 nov 2010 - 23:36

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen, alleen heel weird gedroomd Very Happy . Ik moest er gewoon hardop om lachen toen ik wakker werd, echt bizar.
Verder heb ik gisteren alles opgeruimd, schoongemaakt en nog even gewerkt waardoor vandaag niks hoeft en alles mag. Ik denk dat ik vanmiddag even een stuk ga wandelen in de zonnige kou, en dan een pannenkoek eten onderweg bij een leuk restaurant aan de rand van het bos. En vanavond misschien nog naar de film, The social network. Iemand daar al heen geweest? Is het een aanrader?

Fijne dag!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Puk zo 21 nov 2010 - 0:23

Goedemiddag intussen:)
Ik heb me maar eens aangemeld op dit forum, toch wel erg jammer dat het Yes forum stopt. Maar ik merk al wel dat dit forum veel sneller is! Heerlijk!
Verder ga ik vandaag niks bijzonders doen, msischien de badkamer schrobben, dat is hoognodig. Maar verder? Niks...saai he haha!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 0:35

Sterre schreef:Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen, alleen heel weird gedroomd Very Happy . Ik moest er gewoon hardop om lachen toen ik wakker werd, echt bizar.
Verder heb ik gisteren alles opgeruimd, schoongemaakt en nog even gewerkt waardoor vandaag niks hoeft en alles mag. Ik denk dat ik vanmiddag even een stuk ga wandelen in de zonnige kou, en dan een pannenkoek eten onderweg bij een leuk restaurant aan de rand van het bos. En vanavond misschien nog naar de film, The social network. Iemand daar al heen geweest? Is het een aanrader?

Fijne dag!

Ja, ik heb hem gezien. Het is vooral heel erg veel dialoog waar je naar kijkt. Ik vond het wel leuk om te zien maar ik weet niet of ik er heen zou gaan als ik geen abbo had gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 7:04

Lagom schreef:Hoop dat je lekker aan het werk bent smile. Ik heb geen plannen voor vandaag. Denk dat ik ga proberen mijn fotoboek af te maken maar dan moet de zon iets minder naar binnen gaan schijnen. Buiten het feit dat het hier bloedheet is, zie ik ook vrij weinig op mijn beeldscherm nu :P.

Fijne dag allemaal!
Je zou ook eens aan gordijnen kunnen denkenl...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 7:23

Smikkell schreef:
Lagom schreef:Hoop dat je lekker aan het werk bent smile. Ik heb geen plannen voor vandaag. Denk dat ik ga proberen mijn fotoboek af te maken maar dan moet de zon iets minder naar binnen gaan schijnen. Buiten het feit dat het hier bloedheet is, zie ik ook vrij weinig op mijn beeldscherm nu :P.

Fijne dag allemaal!
Je zou ook eens aan gordijnen kunnen denkenl...

Je klinkt nou net als mijn moeder Wink. Anyway, ik heb mijn moeder beloofd dat, zodra ik een nieuwe baan heb, ik gordijnen koop en dat zij mee mag Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum