Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snowboots van de ANWB

Ga naar beneden

Snowboots van de ANWB Empty Snowboots van de ANWB

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 7:55

Iemand enig idee hoe die vallen? Ik zie dat je ze in maat 41/42 kan bestellen. Vallen ze dan als een 41 of als een 42? Ik moet echt snowboots hebben, ik ben er natuurlijk wel een beetje laat mee...
Jullie anders nog tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snowboots van de ANWB Empty Re: Snowboots van de ANWB

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 8:39

Shoe outlet winkel in Den Haag stad, 19 euro!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snowboots van de ANWB Empty Re: Snowboots van de ANWB

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 8:47

Ik heb de mijne bij de Bristol vandaan, 25 euro. Zitten prima en houden je voeten heerlijk warm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snowboots van de ANWB Empty Re: Snowboots van de ANWB

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:06

Ik heb die bij de ANWB maar gewoon besteld... Bij veel winkels in de stad zijn snowboots uitverkocht en dit is wel lekker makkelijk, worden ze bezorgd Wink En zal vast wel goeie kwaliteit zijn, dus dan kan ik er de komende jaren ook mee doen. Nu maar hopen dat ze snel binnen zijn.
Heb tot nu toe in de snowboots van mijn vader gelopen (twee maten te groot), is niet erg comfortabel haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snowboots van de ANWB Empty Re: Snowboots van de ANWB

Bericht  ThinkPink di 21 dec 2010 - 8:39

Hopelijk vallen ze goed en heb je er veel plezier van!

Ik had voor de winter nep uggs (van "Ella") gekocht "voor het geval er dit jaar ook sneeuw komt" en dat kwam er natuurlijk Sad Ze zijn lekker warm en voor een klein laagje sneeuw is het goed te doen, maar tegen zoveel sneeuw als er nu gevallen is (zo'n 20 cm), kunnen ze niet op. Ze worden nat en zelfs mijn grote teen was ook nat. Heb daarom vandaag maar gewoon een paar regenlaarzen gekocht, in ieder geval droge voeten! Maar ik zit er nu ook sterk over te denken een keer echte snowboots aan te schaffen. Dus ik ben benieuwd hoe ze eruit zien en hoe ze vallen!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snowboots van de ANWB Empty Re: Snowboots van de ANWB

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:44

Balen! Gisteren zag mijn moeder op internet dat ze in het distributiecentrum waren dus ik had gehoopt ze vandaag in huis te hebben, maar jammer genoeg zijn ze er nog niet. Ik denk dat het morgen wordt...
Ben erg benieuwd hoe ze zitten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snowboots van de ANWB Empty Re: Snowboots van de ANWB

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum