Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond.. Empty Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

Bericht  Sweety di 2 aug 2011 - 21:30

Mijn verstandskies komt links onder door ( mijn eerste ) en ik heb sinds 2 dagen een trekkend gevoel bij de kies. Ik zie hem wel al voor de helft en ik zag ook dat mijn tandvlees erop wat losjes is dus ik poetste zachtjes en gebruikte een mondspoeling. Vanochtend weer gevoeld en ik heb geen last aan de binnenkant van de kies ( naast mijn tong dus ) maar aan de andere kant en er zit ook een bult! Ik heb de tandarts al gebeld en hij wil dat ik morgen langs kom maar ik ben bang dat hij straks de kies eruit wil halen. Ik heb het namelijk niet op spuitjes in mijn mond en hij is 9 van de 10 keer zo hardhandig. Heeft iemand hier ook weleens last van gehad?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond.. Empty Re: Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

Bericht  Beachgirl di 2 aug 2011 - 21:32

Ik denk dat je tandvlees gewoon op spanning staat omdat die kies zit te duwen. Tandarts zal vast een foto maken om te kijken of hij noet scheef ligt, en tsja wie weet haalt ie hem er toch uit. Maar jij bent se baas hoor, dus als jij niet wilt dat hij eruit gaat kun je dat toch gewoon zeggen?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond.. Empty Re: Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

Bericht  Sweety di 2 aug 2011 - 21:44

Maar dat zal dan misschien nog meer problemen brengen als ik hem laat zitten? Tenzij hij goed doorkomt natuurlijk want dan hoeft er niks aan te gebeuren..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond.. Empty Re: Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

Bericht  Minx di 2 aug 2011 - 21:49

Mijn tandarts heeft er toen ook naar gekeken en wou het nog even aankijken wat de kies gin doen. Denk dat ik vanmiddag een verwijzing voor de kaak chirurg krijg Het ding zit zo scheef. Wil dat Zelf ook en hou niet van gewroet in mijn mond
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond.. Empty Re: Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

Bericht  Sweety di 2 aug 2011 - 22:23

Ik heb nogmaals gebeld en ik kan vanmiddag al terecht. Gelukkig kan mijn collega werken vanmiddag. Ben benieuwd.. Jij ook succes vanmiddag Fairytale!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond.. Empty Re: Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 22:43

Mijn laatste kiezen (niet verstands maar die ervoor) kwamen heel laat door bij mij.. (toen ik 14/15 was ofzo) en dat is precies zo'n pijn als jij beschrijft.. Vooral als hij er niet in 1x uitgroeit hersteld volgens mij dat tandvlees weer en moet hij er daarna weer doorheen.. ik heb er zeker wel een dikke week last van gehad.

Ik ben ook echt als de dood voor mijn verstandskiezen want die moeten er sowieso uit als ze doorkomen. Gelukkig liggen ze onder zo diep dat hij niet verwacht dat die er snel uitkomen.. maar boven zitten ze wel redelijk aan het oppervlak.. Maar pleasse laat ze daar zitten :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond.. Empty Re: Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

Bericht  Minx wo 3 aug 2011 - 0:29

Ik verwacht ook dat er maar 1 uit moet. Haha toch bezig met een hele renovatie in mijn mond. Dus die verstandskiezen kunnen er nog wel bij. Boven liggen zo die die hoeven er wss niet uit. Rechtsonder meot er uit en linksonder houd zich verstopt die ligt ook overdwars dus komt denk ik ook niet zo snel door.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond.. Empty Re: Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

Bericht  Sweety wo 3 aug 2011 - 4:09

Nou ik ben geweest naar de tandarts en ik moest een afspraak maken met de kaakchirurg. Gelukkig kon ik gelijk terecht dus ik ben nu mijn verstandskies kwijt!! Ik vond de prikjes zo eng maar ik had een aardige dokter. Ik mocht mijn muziek luisteren op de iphone. Ik had maar 1 oordopje in en het ging eigenlijk erg snel en goed. Heb nu alleen wel een bloed smaak in mijn mond. Bleh.. Straks een kopje soep nemen en een boterham smile
Hoe is het gegaan Fairytale?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond.. Empty Re: Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

Bericht  Beachgirl wo 3 aug 2011 - 4:17

Fijn dat het meeviel!


Ik moet er ook nog steeds 2 uit laten halen. Rechts is vorig jaar al gedaan (wat een ramp!) en nu moet links nog.
Frustrerende is dat ze bij mij kaarsrecht zitten, maar dat er helaas gaatjes in zitten die ze niet kunnen vullen. En ze er daardoor dus uitmoeten.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond.. Empty Re: Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

Bericht  Minx wo 3 aug 2011 - 4:22

Dat is snel, tandarts heeft bij mij een foto gemaakt. En een verwijzing voor de kaakchirurg die neemt contact met mij op.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond.. Empty Re: Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

Bericht  Sweety wo 3 aug 2011 - 20:37

De tandarts keek alleen even in mijn mond en zag toen al dat hij eruit moest. Eenmaal bij de kaakchirurg, je moet er zelf een afspraak maken, zei ze dat ik ook mocht blijven. Dus ja dan blijf ik maar smile
Ik voel vandaag nog een kleine druk maar dat is meer in mijn wang dan bij de wond. En ik heb last van mijn buik maar dat zou door de ibuprofen kunnen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond.. Empty Re: Verstandskies komt door en ik heb een bult in mijn mond..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum