Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voedingstopic

Ga naar beneden

Voedingstopic Empty Voedingstopic

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 3:54

Heb de titel even algemeen gehouden, misschien is het een idee om 1 topic te wijden aan voeding.
Zo niet, dan stel ik toch maar even mijn vraag Cool


X. is 5 maanden. Hij krijgt nu Kruidvat Hypo-allergeen. Over 2 weken wil ik beginnen met rijstebloem in de fles, en met 6 maanden met fruithapje. Ik wil met 6 maanden ook overstappen naar niet Hypo-allergene voeding, van Friso of Nutrilon (opvolgmelk 2 heet dat geloof ik). Dit gebruiken ze op de creche, en dat is m.i. goedkoper, anders moet ik ook voor de 3 KDV dagen voeding kopen.
Maar hoe pak ik die overstap het beste aan? Eerst mixen is mijn idee, maar hoe? Ik weet het even niet zo goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voedingstopic Empty Re: Voedingstopic

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 4:14

Wij hebben inmiddels diverse malen over moeten stappen van voeding i.v.m. KMA en toen toch geen KMA..

Voorheen gebruikte wij Nutramigen. Toen we over mochten op de "normale" hypo-allergene ben ik begonnen met de fles van de ochtend. Toen kreeg ze 190cc water + 6 schepjes. Dat ehb ik veranderd in 5x Nutramigen en 1x de "normale".
Steeds een paar dagen gewacht of er niet toch een reactie kwam en toen steeds verder uitgebouwd.
Na 2 weken zat ze volledig op de "normale" voeding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum