Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met deze auto?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze auto? Empty Iemand ervaring met deze auto?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:05

Ons tweede autootje is helaas niet meer door de keuring gekomen...mijn geliefde brikje na 12 jaar Sad. Aangezien man en ik allebei een auto nodig hebben voor werk moet er zsm een nieuwe komen. De eisen zijn een diesel (of gas), 5 deurs, veel plek voor bagage (ik heb de auto altijd erg vol) en niet te klein en licht aangezien ik elke week zeker 1000km voor mijn werk rij en dus veel autoweg. En het budget ca rond de 7000 euro, niet teveel gelopen etc. Nu heb ik mijn oog laten vallen op een mercedes a klasse...zoiets


Iemand ervaring met deze auto? 420930.a

Iemand ervaring ermee? of andere tips? We hebben al een Audi A3 maar die verbruikt teveel voor mijn afstanden (is een bezine), die rijdt mijn man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze auto? Empty Re: Iemand ervaring met deze auto?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:09

mozzarella schreef:Ons tweede autootje is helaas niet meer door de keuring gekomen...mijn geliefde brikje na 12 jaar Sad. Aangezien man en ik allebei een auto nodig hebben voor werk moet er zsm een nieuwe komen. De eisen zijn een diesel (of gas), 5 deurs, veel plek voor bagage (ik heb de auto altijd erg vol) en niet te klein en licht aangezien ik elke week zeker 1000km voor mijn werk rij en dus veel autoweg. En het budget ca rond de 7000 euro, niet teveel gelopen etc. Nu heb ik mijn oog laten vallen op een mercedes a klasse...zoiets


Iemand ervaring met deze auto? 420930.a

Iemand ervaring ermee? of andere tips? We hebben al een Audi A3 maar die verbruikt teveel voor mijn afstanden (is een bezine), die rijdt mijn man.
ik heb er ervaring mee, het is een erg leuke auto, rijd heerlijk, alleen vind ik de kofferbak erg klein...krijg er niet zoveel in kwijt. verder echt een leuke auto

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze auto? Empty Re: Iemand ervaring met deze auto?

Bericht  Dolphinne za 16 jul 2011 - 1:14

Ik heb rijles gehad in een auto als deze.
Toen was het altijd erg oppassen met drempels omdat hij erg laag bij de weg ligt. Moest altijd flink afremmen voor een drempel anders schaafde de voorkant eroverheen.
Daar zou ik dus even op letten bij een proefrit. Weet niet of dat bij allemaal is of alleen bij die waarin in les had.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze auto? Empty Re: Iemand ervaring met deze auto?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:39

Als je veel opberg ruimte nodig hebt dan zou ik die auto niet nemen. Ik heb sowieso niet zoveel met Mercedes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze auto? Empty Re: Iemand ervaring met deze auto?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 4:08

Weetjewel schreef:Als je veel opbergruimte nodig hebt dan zou ik die auto niet nemen.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze auto? Empty Re: Iemand ervaring met deze auto?

Bericht  Rush za 16 jul 2011 - 4:19

Mn schoonmoeder heeft er 1, lekker zuinig, maar ik heb niks met Mercedes ondanks dat het een leuke auto is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze auto? Empty Re: Iemand ervaring met deze auto?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 4:37

Ik heb er 5 maanden in gereden, toen een vriendin naar Italie was, mocht ik in dit karretje rijden. Ik vind m heeeeeerlijk!!! Hij is zuinig, je zit lekker hoog, hij rijdt gewoon echt lekker...Alleen het zicht is in de auto soms wat minder, dat is ook wat je veel hoort en leest als je info gaat zoeken over deze auto.

Maar eerlijk, ik zou mijn Toyota Yaris zo inruilen voor deze!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze auto? Empty Re: Iemand ervaring met deze auto?

Bericht  Rush za 16 jul 2011 - 5:00

Je hebt dan wel een Baby-Benz hihi.

Ik vind dat altijd zo schattig klinken :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze auto? Empty Re: Iemand ervaring met deze auto?

Bericht  SoCali za 16 jul 2011 - 5:15

Ik heb totaal geen ervaring met deze auto maar als ik 'm zo op het eerste gezicht op de foto zie vind ik 'm niet mooi. Hij doet me denken aan van die 40 km/u karretjes...
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze auto? Empty Re: Iemand ervaring met deze auto?

Bericht  Barbabella za 16 jul 2011 - 5:17

SoCali schreef:Ik heb totaal geen ervaring met deze auto maar als ik 'm zo op het eerste gezicht op de foto zie vind ik 'm niet mooi. Hij doet me denken aan van die 40 km/u karretjes...
+1
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met deze auto? Empty Re: Iemand ervaring met deze auto?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum