Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dfgh

+4
Meeko
LMCurious
Liadan
meisjesmama
8 plaatsers

Ga naar beneden

dfgh Empty dfgh

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 3:46

gh


Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  meisjesmama za 20 nov 2010 - 4:33

Ik ben van 3 dagen naar 2 dagen gegaan. Moet zeggen dat het mij goed bevalt en we kunnen het ons ook permiteren.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Liadan za 20 nov 2010 - 4:39

Ik blijf gewoon 27 uur werken (3 dagen), maar ik ben er nog niet over uit of ik na de bevalling 1 dag in de week ouderschapsverlof op neem. Misschien neem ik dat pas op als ze vier zijn zodat ze een dag minder naar de BSO hoeven.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  LMCurious za 20 nov 2010 - 6:28

Ik ga straks juist meer werken. Ik ben echt blij als ik nooit meer zwanger hoef te zijn. Maar dat was voor mij de reden het tussendoor rustig te houden in m'n schoonheidssalon. Ik kan niet wachten om strakjes weer echt lekker aan de bak te gaan. Nu werkte ik max. 20 uur per week, maar vaak ook minder. Met alleen vaste klanten ben ik zo'n 10-15 uur per week bezig. Na mijn verlof wil ik graag 24 uur per week werken, en in het hoogseizoen qua bruidsarrangementen zal ik dan rond de 30 uur per week uitkomen. Qua opvang ging Joris nu 1,5 dag per week, en dadelijk gaan ze beiden 2 dagen in de week. Verder zal Dave thuis zijn om voor ze te zorgen. (die gaat nu dus een halve tot een dag minder werken).

Is trouwens niet vanwege de financien, maar omdat ik me beter voel al ik meer te doen heb. En thuiszitten zoveel is echt niks voor mij, dat heb ik afgelopen jaar wel gemerkt dat dat me dan echt opbreekt en ik enrgens meer zin in heb. En qua financien verdien ik dadelijk dan weer netzoveel als Dave minder verdient, dus dat maakt niet uit.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Meeko za 20 nov 2010 - 8:11

Voordat senna er was, werkte ik 30 uur in 5 dagen. Nu werk ik (normaal gezien) 26 uur in 4 dagen. ik neem straks 1 dag ouderschapsverlof op en werk dan 21,75 uur in 3 dagen. waarschijnlijk blijf ik dat wel doen, financieel gaan we t dan wel redden omdat mijn man een stuk meer is gaan verdienen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Liadan za 20 nov 2010 - 8:43

meeko, werk jij ook nog deels op kantoor of doe je ook VSO/TSO? Want een NSO dienst duurt meestal toch maar een paar uurtjes (bij ons tenminste)?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 8:47

Na de geboorte van de 2e ben ik 16 uur gaan werken i.p.v 24 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Thunder zo 21 nov 2010 - 0:09

Ik ben juist meer gaan werken. Ik werkte maar 9,5 uur, werd ontslagen, heb toen een tijdje 24-32 uur gewerkt en heb nu een baan voor 2 dagen per week.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  mirrie zo 21 nov 2010 - 1:22

ik vind het met 2 zeker pittiger. ik wil al tygo naar school gaat heel graag 2 dagen gaan werken maar het is nog de vraag of dit gaat lukken. werk nu 24 uur. maar met de kinderopvang die duurder wordt wil ik er eigenlijk 1 dag vanaf.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 1:53

Nee, dat zal ik niet gaan doen als hier een 2e komt. Zou niet weten waarom smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 3:23

Ik heb op dit moment een contract voor 4 dagen in de week. Als mijn zwangerschapsverlof is afgelopen (over 2 maanden) ga ik 3 dagen werken. Ik heb trouwens maar 1 kindje, geen 2, zag je vraag later pas goed hihi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Susan zo 21 nov 2010 - 5:24

Ik heb geen vaste uren, deel zelf mijn tijd in, maar ik merk wel dat ik minder werk afkrijg nu ik er twee heb. Dat heeft ook wel met andere dingen te maken. Als je gewoon voor een baas werkt en kinderopvang hebt denk ik dat je niet per se minder hoeft te gaan werken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 5:49

Ik ben na de geboorte van de 1e 12 uur per week gaan werken. Dit was net te doen met mijn baan. Ik werk in de zorg, en dus onregematig. Mijn man heeft hele lange dagen en is meestal al voor 5.00 de deur uit. Wij konden dus ook geen kdv krijgen, dat lukte niet met mijn werktijden. Bovendien werkte ik maar een paar uur per dag, en dat wel meerdere keren per week.

Na de 2e ben ik oproep gaan doen. En sinds een paar maanden werk ik nu weer vaste uren per week, al is dat nu maar 6-10 uur per week. Het is hier financieel mogelijk, en makkelijker te regelen voor ons, dus kozen we daar voor.

Als alles goed gaat en de tweeling is geboren, ga ik weer oproep doen, dit omdat ik dan geen ochtenden meer hoef, en ik nergens aan vast zit.

Als de kinderen allemaal wat ouder zijn, wil ik het liefst meer gaan werken, maar dat ligt ook aan mijn eigen gezondheid, ik heb een chronische ziekte, en zal alleen maar achteruit gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 11:26

Ik heb 2 kinderen en nu net weer begonnen na mijn verlof en ben niet minder gaan werken. Lynn is een heel makkelijk meisje en het loopt heel soepel waardoor ik het verschil van 1 of 2 eigenlijk niet merk dus daardoor ook niet het gevoel dat ik minder moet gaan werken. Ook met de oppas is het geen probleem!
Wel vind ik het nu wat moeilijker omdat mijn man voor ruim 5 maand op uitzending is waardoor ik er nu 'alleen' voor sta en elk uurtje oppas nodig heb. Ik ben verpleegkundige en werk onregelmatig waardoor ik dus ook de avondden,nachten,weekeinden werk en daar normaal gezien geen oppas nodig heb aangezien sander dan thuis is maar nu is dat niet het geval dus vind nu de combi thuis en werk wel pittig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 22:46

Ik blijf, ook nu de tweede er is, gewoon 24 uur per week werken (3 dagen van 8 uur).
Ik ben de woensdag en de vrijdag vrij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 23:21

Ik werkte na de geboorte van Indy 28 uur, daarna ben ik naar 26 uur gegaan meer omdat mijn leerlingen-contract toen klaar was en ik voor vast kwam en toen maar 26 uur kon krijgen.
intussen heb ik een nieuwe functie en daarbij vragen ze of je 28 uur wil werken. Ik werk 16 uur op kantoor en werk 12 uur op de groep. De kantoor uren kan ik ook gedeeltelijk thuis doen dus dat is erg fijn.
Ik merk het ook niet echt 1 of 2 kinderen en het werk.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  bella ma 22 nov 2010 - 0:57

Hier niks veranderd na de 2e!
Ik werk 2 dagen per week, en 1 keer per maand een weekend erbij!
Vind het niet zo veel verschillen, 1 of 2 kinderen, wat werk betreft!
Gelukkig nu oppas aan huis, en kan ik zo de deur uit gaan, zonder de hele rompslomp mee te moeten slepen!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Meeko ma 22 nov 2010 - 9:20

Liadan schreef:meeko, werk jij ook nog deels op kantoor of doe je ook VSO/TSO? Want een NSO dienst duurt meestal toch maar een paar uurtjes (bij ons tenminste)?

Wij hebben geen VSO en TSO. Wij hebben scholen die het eerste jaar om 12 uur uit zijn. Plus dat ik bijna 4 taak uren heb. Dat zijn bij ons uren om dingen buiten de groep te doen. Zoals speelgoed schoonmaken, boodschappen bestellen enz. En ik heb nog anderhalf uur voor de afmeldlijn. daar bellen de ouders naar toe om hun kinds af te melden (voor 5 bso vestigingen) Dus vandaar zoveel uur.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» dfgh
» dfgh
» dfgh

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum