Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fret gevonden.

3 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Fret gevonden.

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 22:51

Nou, dat hebben wij weer. Mijn vriend roept net hard vanuit de tuin: Schat kom eens kijken, er zit een wezel of bunzing in de tuin! Dus ik kijk en zie allemaal bosjes bewegen dus ik ben bang dat we een grote muskusrat hebben :shock:
Ga ik kijken, blijkt het een jong fretje te zijn! Geprobeerd te vangen, maar hij beet van schrik mijn vriend laughcry
Dus nu hebben we hem de schuur ingelokt en daar hangt hij nu in de bagagedrager van de fiets.
Amivedi en dierenambulance al gebeld. Komen hem halen maar duurt nog wel even.. Geen tijd. Ga zo denk ik zelf maar ff rondje vragen, of iemand hem kwijt is. Moet haast wel bij ons uit de tuinblok komen.

pirat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 23:23

Haha is dat wat. Ik zou zeker even rondvragen in de buurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 23:53

Ja maar niemand is thuis of kent de fret.
Net van achterburen een kattenbench mogen lenen en daar heb ik hem nu in kunnen lokken. Ligt hij nu in te slapen.
Heel de schuur staat intussen op z'n kop, want hij heeft alles omgegooid wat ie op z'n weg tegen kwam.. Incl bierflessen, potjes en dozen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 0:16

Ohhh, en die beesten stinken zo vreselijk. Of is dat pas als ze 'volwassen' zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 0:37

Lekker ruiken ze idd niet. Dus Salomo deken uit die bench de vuilnisbak in.
Maar ga dat beest ook niet los laten lopen, ook zo zielig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 2:14

In mijn woonplaats zie ik sinds een paar weken elke weer wel een fred en bijna iedereen met mij...
Waarschijnlijk zijn er hier een heleboel fretten los gelaten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 3:59

Purple schreef:In mijn woonplaats zie ik sinds een paar weken elke weer wel een fred en bijna iedereen met mij...
Waarschijnlijk zijn er hier een heleboel fretten los gelaten.

Nou als ik jou was had ik de dierenbescherming allang gebeld, want die beesten overleven het niet zo gauw aangezien ze gewend zijn met de hand gevoerd te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:11

Caribbeanlover schreef:Nou als ik jou was had ik de dierenbescherming allang gebeld, want die beesten overleven het niet zo gauw aangezien ze gewend zijn met de hand gevoerd te worden.
Tja, ik geef nou eenmaal niet zoveel om beesten als jij...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:14

Purple schreef:
Caribbeanlover schreef:Nou als ik jou was had ik de dierenbescherming allang gebeld, want die beesten overleven het niet zo gauw aangezien ze gewend zijn met de hand gevoerd te worden.
Tja, ik geef nou eenmaal niet zoveel om beesten als jij...

Wat een k*t antwoord...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:14

Fretje is inmiddels opgehaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:17

Lize schreef:[Wat een k*t antwoord...
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:20

Purple schreef:
Lize schreef:[Wat een k*t antwoord...
laughcry

Maar ik had eigenlijk ook niet anders van jou verwacht, aangezien jij altijd zo reageert op haar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:46

Lize schreef:
Purple schreef:
Lize schreef:[Wat een k*t antwoord...
laughcry

Maar ik had eigenlijk ook niet anders van jou verwacht, aangezien jij altijd zo reageert op haar..
En goh, aan wie zou dat nou liggen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:54

Ik vind in dit geval de reactie van Purple gewoon onzin. Als je een dier ziet ronddwalen waarvan je weet dat het zich niet lang zo kan redden dan is het toch een kleine moeite om even ergens heen te bellen en een melding te maken. Lijkt me ook een hele normale zaak. Ook voor mensen die niet zo dol zijn op dieren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 7:03

Megara schreef:Ik vind in dit geval de reactie van Purple gewoon onzin. Als je een dier ziet ronddwalen waarvan je weet dat het zich niet lang zo kan redden dan is het toch een kleine moeite om even ergens heen te bellen en een melding te maken. Lijkt me ook een hele normale zaak. Ook voor mensen die niet zo dol zijn op dieren.
Ik zou niet eens weten hoe zo'n ding eruit ziet en daarnaast zou ik al helemaal niet weten dat zo'n beest zich niet zou kunnen redden (wat mij trouwens nogal overdreven lijkt). Als het nou om een kat of hond ging dan zou haar antwoord inderdaad onzin zijn maar in dit geval lijkt me dat toch niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 7:36

Lize, wil je even een post van mij opzoeken waar ik op haar gereageerd heb???
Dat wil je wel maar kun je helaas niet want ik reageer nooit in haar topics! Evil or Very Mad


Laatst aangepast door Purple op zo 10 jul 2011 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 7:36

Francaise_ schreef:
Ik zou niet eens weten hoe zo'n ding eruit ziet en daarnaast zou ik al helemaal niet weten dat zo'n beest zich niet zou kunnen redden (wat mij trouwens nogal overdreven lijkt). Als het nou om een kat of hond ging dan zou haar antwoord inderdaad onzin zijn maar in dit geval lijkt me dat toch niet.
Inderdaad zoiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:06

Purple schreef:
Caribbeanlover schreef:Nou als ik jou was had ik de dierenbescherming allang gebeld, want die beesten overleven het niet zo gauw aangezien ze gewend zijn met de hand gevoerd te worden.
Tja, ik geef nou eenmaal niet zoveel om beesten als jij...

Nou je zou er best moeite voor kunnen doen, goh wat erg zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:08

Francaise_ schreef:
Megara schreef:Ik vind in dit geval de reactie van Purple gewoon onzin. Als je een dier ziet ronddwalen waarvan je weet dat het zich niet lang zo kan redden dan is het toch een kleine moeite om even ergens heen te bellen en een melding te maken. Lijkt me ook een hele normale zaak. Ook voor mensen die niet zo dol zijn op dieren.
Ik zou niet eens weten hoe zo'n ding eruit ziet en daarnaast zou ik al helemaal niet weten dat zo'n beest zich niet zou kunnen redden (wat mij trouwens nogal overdreven lijkt). Als het nou om een kat of hond ging dan zou haar antwoord inderdaad onzin zijn maar in dit geval lijkt me dat toch niet.

Waar slaat dat nou weer op! Net alsof dieren die geen kat of hond zijn minder zijn ofzo. Zou wat wezen als ze bij de dierenberscherming zeggen ''nou het is maar een eend hoor die redden we niet alleen honden en katten'' tssss!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:48

Purple schreef:Lize, wil je even een post van mij opzoeken waar ik op haar gereageerd heb???
Dat wil je wel maar kun je helaas niet want ik reageer nooit in haar topics! Evil or Very Mad

Hoe oud ben je nou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Aziraphale zo 10 jul 2011 - 9:39

Purple schreef:In mijn woonplaats zie ik sinds een paar weken elke weer wel een fred en bijna iedereen met mij...

Fred kan zich toch prima redden op straat? Ik zag 'm vandaag nog lopen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Butterfly78 zo 10 jul 2011 - 18:19

Ik zou toch even amivedi/dierenbescherming of st. de fret bellen. (www.fret.nl)

Ze kunnen het redelijk redden, maar zijn te tam. Ik heb mee gemaakt dat ze bv wel een paar kippen doden en dan een paar happen nemen. Ipv 1 kip en dan helemaal opeten....

Fretten horen niet in de natuur, en kunnen beter worden opgevangen. En als ze een tijdje rond lopen, verwilderen ze en dan kan je helemaal niks met ze beginnen.
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 18:36

Goh, ik dacht laat ik eens kijken of de fret inmiddels alweer thuis is, maar wat en eh.. gezellige wending heeft dit topic gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Annoek zo 10 jul 2011 - 19:13

Francaise_ schreef:
Megara schreef:Ik vind in dit geval de reactie van Purple gewoon onzin. Als je een dier ziet ronddwalen waarvan je weet dat het zich niet lang zo kan redden dan is het toch een kleine moeite om even ergens heen te bellen en een melding te maken. Lijkt me ook een hele normale zaak. Ook voor mensen die niet zo dol zijn op dieren.
Ik zou niet eens weten hoe zo'n ding eruit ziet en daarnaast zou ik al helemaal niet weten dat zo'n beest zich niet zou kunnen redden (wat mij trouwens nogal overdreven lijkt). Als het nou om een kat of hond ging dan zou haar antwoord inderdaad onzin zijn maar in dit geval lijkt me dat toch niet.


Een kat ? Die leven voortaan toch allemaal buiten? Die leven zowat op straat dus daar hoef je echt geen dierenbescherming of wat dan ook voor te bellen lijkt me... Rolling Eyes

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Butterfly78 zo 10 jul 2011 - 20:03

Annoek schreef:
Francaise_ schreef:
Megara schreef:Ik vind in dit geval de reactie van Purple gewoon onzin. Als je een dier ziet ronddwalen waarvan je weet dat het zich niet lang zo kan redden dan is het toch een kleine moeite om even ergens heen te bellen en een melding te maken. Lijkt me ook een hele normale zaak. Ook voor mensen die niet zo dol zijn op dieren.
Ik zou niet eens weten hoe zo'n ding eruit ziet en daarnaast zou ik al helemaal niet weten dat zo'n beest zich niet zou kunnen redden (wat mij trouwens nogal overdreven lijkt). Als het nou om een kat of hond ging dan zou haar antwoord inderdaad onzin zijn maar in dit geval lijkt me dat toch niet.


Een kat ? Die leven voortaan toch allemaal buiten? Die leven zowat op straat dus daar hoef je echt geen dierenbescherming of wat dan ook voor te bellen lijkt me... Rolling Eyes

En als het huiskatten zijn? Of zieke........ Pffffffffff
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Fret gevonden. Empty Re: Fret gevonden.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum