Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

+26
bolus26
Pussycat
_Blush_
SarahKey
BJA
Toet
SuperGrover
Highway
_Lacey_
Theeleut
Dennenappel
Shisha
Aziraphale
Ooh La La!
Suus
Sarah1985
Zonnetje
girli
pindaatje
Lady4
M@niek
sanne-84
Fearie
Zininzon
Rush
Atelier Madame
30 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 2:34

Hier ben ik ook nieuwsgierig naar.

Wij ongeveer 200 euro maar soms boek ik iets terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Atelier Madame do 30 jun 2011 - 2:37

100 euro op de gezamelijke rekening (dus 50 pp)
Voorheen spaarde ik ongeveer 200 euro per maand, ivm wegvallen stufi lukt dat niet meer en hou ik het op ongeveer 50 euro per maand en mn belastingteruggave (500 pj),
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Rush do 30 jun 2011 - 2:39

Op het moment €600 per maand.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Zininzon do 30 jun 2011 - 2:47

Op het moment niets
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 2:50

Dat verschilt hier per maand.
Soms 100.- en soms 300.- en soms nog meer.
Het hangt af van de kosten die we per maand betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Fearie do 30 jun 2011 - 2:50

We proberen 200-250 euro per maand te sparen (met de kleine op komst wordt dat soms wat moeilijker).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 2:57

Elke maand boek ik een bedrag rond de 500-600 euro over op de spaarrekening. Echter, dat is niet wat ik maandelijks spaar. Dat bedrag ligt nu rond 300-400 euro

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:11

Ongeveer € 800, de ene maand misschien iets meer en de andere maand misschien iets minder.
In principe is het elke maand die € 800. Mochten we er geld van nodig hebben dan boek ik het gewoon terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:12

550 euro vast en verder wat we nog 'over' hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  sanne-84 do 30 jun 2011 - 4:14

wow er zijn hier mensen die honderden euro's sparen.. wonen jullie nog thuis of is er sprake van een topsalaris??
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 5:15

sanne-84 schreef:wow er zijn hier mensen die honderden euro's sparen.. wonen jullie nog thuis of is er sprake van een topsalaris??

Nee, ik woon niet meer thuis. Ik heb een redelijk goed betaalde baan, als ik anderen mag geloven. Want zelf vind ik het altijd nog te weinig. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  M@niek do 30 jun 2011 - 5:24

wij kunnen ook geen honderden euro´s sparen per maand! Is gewoon verschillend. Wij hebben helaas een hypotheek en de huur te betalen, dus dubbele lasten!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Rush do 30 jun 2011 - 5:24

sanne-84 schreef:wow er zijn hier mensen die honderden euro's sparen.. wonen jullie nog thuis of is er sprake van een topsalaris??
Beide.

Nee zonder gekheid, ik zou nog wel meer kunnen sparen, maar ik heb nu nog even een bewust gat in m`n hand. Als ik straks eindelijk een huis heb, dan kan ik nog €200 sparen. Ik moet ook nog blijven leven angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 5:46

Ligt aan de maand en wat onze plannen zijn haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Lady4 do 30 jun 2011 - 6:06

250-350 euro, beetje afhankelijk van mijn loon (onregelmatigheidstoeslag).
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  pindaatje do 30 jun 2011 - 6:14

Wij sparen elke maand zowieso 250 euro.
En nee, we hebben beide geen topsalaris, en hebben nu 1 kindje en de 2e op komst en hebben ook 2 auto's.
Maar we wonen in een relatief "goedkoop" deel van NL, gaan momenteel een paar jaar niet op vakantie naar het buitenland, en doen geen buitensporig gekke dingen...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 6:38

Wat een bedragen! Op papier zou ik nu 130 euro p.m. kunnen sparen maar het lukt me steeds niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:45

sanne-84 schreef:wow er zijn hier mensen die honderden euro's sparen.. wonen jullie nog thuis of is er sprake van een topsalaris??

Dit is op basis van 2 inkomens :-)
Mijn vriend werkt fulltime en ik 30 uur per week en nee, we hebben geen topsalaris.
We wonen inmiddels 4 jaar samen. Toen ik nog thuis woonde werd er vaak gezegd dat ik niet kon sparen, maar dat kan ik hartstikke goed Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  girli do 30 jun 2011 - 9:11

10 euro per maand. Ik ga voor iets is beter dan niets. Ik krijg alleen studiefi.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  sanne-84 do 30 jun 2011 - 9:12

Birgit schreef:
sanne-84 schreef:wow er zijn hier mensen die honderden euro's sparen.. wonen jullie nog thuis of is er sprake van een topsalaris??

Dit is op basis van 2 inkomens :-)
Mijn vriend werkt fulltime en ik 30 uur per week en nee, we hebben geen topsalaris.
We wonen inmiddels 4 jaar samen. Toen ik nog thuis woonde werd er vaak gezegd dat ik niet kon sparen, maar dat kan ik hartstikke goed Very Happy

hmm hebben jullie hierin dan ook de teruggave van de hypotheek berekend? ik woon ook samen met mn vriend, hebben beide een normaal betaalde baan (denk ik, kan alijd meer haha) maar wij kunnen toch echt geen 800 euro sparen! (behalve als we de hypoheekteruggave erbij berekenen, maar die krijgen we eens per jaar terug, en dat is dan ook wel ons spaargeld) en volgens mij doen wij geen buitensporige dingen!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Zonnetje do 30 jun 2011 - 9:25

Wij kunnen op dit moment ook heel veel sparen per maand, maar dat komt doordat mijn vriend het appartement waar wij wonen op zijn salaris heeft gekocht toen ik nog studeerde. Inmiddels werk ik ook en heb ik een net salaris. Daarvan kunnen we dus een groot deel sparen, omdat mijn vriend de hypotheek alleen met zijn salaris kan betalen en in de tussentijd ook al wat meer is gaan verdienen. Wij werken allebei fulltime.
Wij sparen alleen niet voor zo'n leuk doel, want we gaan flink verlies lopen als we dit appartement verkopen, dus zal (een deel van) ons spaargeld naar de notaris moeten, als we een ander huis gaan kopen. Gelukkig kunnen we nu zoveel sparen, anders hadden we in dit tweekamerappartement moeten blijven wonen tot we oud waren :P.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 9:35

@Sanne-84: wij krijgen elke maand geld terug, maar dat geld komt op de lopende rekening binnen en wordt ook weer uitgegeven. Voor mijn gevoel wordt er van dat geld dus niet gespaard of vind jij juist van wel? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 9:48

Voor 2 inkomens vind ik 800 euro per maand een zeer net bedrag. Ik moet het met mezelf en eigen inkomen doen en vind ook niet dat ik het heel erg slecht doe. Ik doe dus de helft, meestal, dus dat ik vrij netjes, al zeg ik het zelf. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 18:38

Op het moment niks, ook wij zitten met dubbele lasten. Huur en een deel hypotheek. Al sparen we nu wel een soort van bij de belasting smile Want we hebben de VT nog niet aangevraagd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Sarah1985 do 30 jun 2011 - 20:42

jeej wij sparen ook eindelijk, en wel 500 per maand
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum