iPhone jailbreaken
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
iPhone jailbreaken
Kan iemand me uitleggen wat dat precies is? En wat de voordelen/nadelen zijn?
Fairlight- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10
Re: iPhone jailbreaken
Hier staat alles, heel duidelijk uitgelegd
http://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/
http://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Oh thanks, heb ik eerst weer iets te lezen!
Was ook benieuwd of hier meiden ervaring hiermee hebben?
Was ook benieuwd of hier meiden ervaring hiermee hebben?
Fairlight- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zelf al meerdere keren een jailbreak gedaan (iedere keer als er een nieuwe software-update is). Zelf vind ik het supersimpel om te doen (ben wel een beetje een nerd wat dat betreft ) maar als je de aanwijzingen volgt kan er in principe weinig misgaan.
Zelf jailbreak ik mijn iPhone omdat je er dan meer mee kunt wat betreft instellingen, thema's, de hoeveelheid apps die per regel op het schermpje passen, sneller bijvoorbeeld wifi aan kunnen zetten, etc.
Maar ik had de link neergezet omdat daar alles wat je wilt weten over jailbreaken duidelijk bij elkaar staat
Zelf jailbreak ik mijn iPhone omdat je er dan meer mee kunt wat betreft instellingen, thema's, de hoeveelheid apps die per regel op het schermpje passen, sneller bijvoorbeeld wifi aan kunnen zetten, etc.
Maar ik had de link neergezet omdat daar alles wat je wilt weten over jailbreaken duidelijk bij elkaar staat
Tyrael- Prater
Is het zo, dat als je je telefoon jailbreakt je er niet meer mee terug kunt naar de winkel, als hij bijvoorbeeld stuk gaat?
Gast- Gast
Nee een jailbreak kun je ook weer van je iPhone afhalen (gebeurt sowieso altijd bij een softwareupdate, dan vervalt de jailbreak) en de winkel kan dan niet zien dat 'ie ooit gejailbreakt was.
Tyrael- Prater
Inderdaad. Ik vond de iPhone alleen maar leuk toen die een jailbreak had. De Galaxy van Samsung kan origineel alles wat een gejailbreakte iPhone kan.Tyrael schreef:Nee een jailbreak kun je ook weer van je iPhone afhalen (gebeurt sowieso altijd bij een softwareupdate, dan vervalt de jailbreak) en de winkel kan dan niet zien dat 'ie ooit gejailbreakt was.
Gast- Gast
Purple schreef:Inderdaad. Ik vond de iPhone alleen maar leuk toen die een jailbreak had. De Galaxy van Samsung kan origineel alles wat een gejailbreakte iPhone kan.Tyrael schreef:Nee een jailbreak kun je ook weer van je iPhone afhalen (gebeurt sowieso altijd bij een softwareupdate, dan vervalt de jailbreak) en de winkel kan dan niet zien dat 'ie ooit gejailbreakt was.
Ah zo, weer wat geleerd! En die update kan gewoon via je telefoon toch? Niet met een CD-rom zoals bij de Blackberry?
Gast- Gast
Als je je jailbreak wilt behouden moet je je iPhone niet aan iTunes hangen want in iTunes komt de update. Als die update weer gejailbreakt is kun je hem weer aan iTunes hangen.Jen_ schreef:Ah zo, weer wat geleerd! En die update kan gewoon via je telefoon toch? Niet met een CD-rom zoals bij de Blackberry?
Gast- Gast
Purple schreef:Als je je jailbreak wilt behouden moet je je iPhone niet aan iTunes hangen want in iTunes komt de update. Als die update weer gejailbreakt is kun je hem weer aan iTunes hangen.Jen_ schreef:Ah zo, weer wat geleerd! En die update kan gewoon via je telefoon toch? Niet met een CD-rom zoals bij de Blackberry?
O.K. heb nog een hoop te leren haha. Maar heb de tijd, in februari kan ik pas mijn abbo verlengen
Gast- Gast
Ik ben van een BB naar een iPhone gegaan en toen weer terug naar een BB. Hoop dat je eraan kunt wennen!Jen_ schreef:O.K. heb nog een hoop te leren haha. Maar heb de tijd, in februari kan ik pas mijn abbo verlengen
Gast- Gast
Dat hoop ik ook! Alleen al om de Apps wil ik een iPhone.Purple schreef:Ik ben van een BB naar een iPhone gegaan en toen weer terug naar een BB. Hoop dat je eraan kunt wennen!Jen_ schreef:O.K. heb nog een hoop te leren haha. Maar heb de tijd, in februari kan ik pas mijn abbo verlengen
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: