Dagcafé
+22
Bimbam
Happydobby
May
Leine
ExpressoB
SleepingBeauty
Merai
Zwoesj
Lotus
Curious
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Lejow
Try
Tiana
papilon
Toet
Zininzon
Burn
Moezie
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Aha, kwartje valt. In die zin heeft hij wel gelijk, er even uit en bewegen is echt goed voor je.
Mee eens...
OMG..... Mijn exzwager heeft gewoon al een nieuwe vriendin.. Terwijl hij nog niet gescheiden is..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Curious schreef:nou wel voor de rust hoor. Maar ik ben geneigd daar in door te slaan, dus opzich is iets wat activiteit wel goed.
Aah oke
Gast- Gast
juist, en dat ken ik van mezelf, dat het van kwaad tot erger wordt.
En het is goed bedoeld. En hij is de enige waarvan ik het woord 'moeten' nog een beetje kan verdragen, hihi.
En het is goed bedoeld. En hij is de enige waarvan ik het woord 'moeten' nog een beetje kan verdragen, hihi.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ja. Ik heb ook wel eens een pyamadag en dat ik me niet aankleed/douche, als mijn vriend zodra hij thuis komt meteen gaat pushen dat ik mijn kleren aan moet trekken en naar buiten moet zou ik alles behalve blij zijn. Zolang het iets is wat je niet dagelijks doet heeft je vriend er niks over te zeggen vind ik.Theedoosje schreef:Storm schreef:Ik vind het raar.
Dat van Curious bedoel je?
Gast- Gast
helemaal gelijk in storm, alleen in dit geval is het niet zo'n pyjama dagje als jij bedoeld.
Nou, ik ben inmiddels aangekleed, dus ga even wandelen naar mn ouders met de hond.
Fijne avond allemaal!
Nou, ik ben inmiddels aangekleed, dus ga even wandelen naar mn ouders met de hond.
Fijne avond allemaal!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Storm schreef:Ja. Ik heb ook wel eens een pyamadag en dat ik me niet aankleed/douche, als mijn vriend zodra hij thuis komt meteen gaat pushen dat ik mijn kleren aan moet trekken en naar buiten moet zou ik alles behalve blij zijn. Zolang het iets is wat je niet dagelijks doet heeft je vriend er niks over te zeggen vind ik.Theedoosje schreef:Storm schreef:Ik vind het raar.
Dat van Curious bedoel je?
Ja daar ben ik het wel mee eens. Hier zou hij ook niet moeten pushen dan.
Maar als je vaker zo'n dagen hebt en je neigt in een patroon te vallen waar je bijna niet meer uit kan gaan komen dan snap ik wel waarom haar vriend het doet
Gast- Gast
Ik ga een dreumes in bad doen en het hier weer een beetje toonbaar maken (serieus....binnen een halfuur is het weer chaos hier!!)
Tot later!
Tot later!
Gast- Gast
Succes Storm!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Da`s ook zo als mijn neefje geweest is... Alsof er een tornado door je woonkamer getrokken is
Gast- Gast
ProudMama schreef:Da`s ook zo als mijn neefje geweest is... Alsof er een tornado door je woonkamer getrokken is
Hahaha ik krijg er hele rare beelden van
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Wacht maar totdat er straks 2 lopen!
Hm, had vandaag al een geboorte kaartje voor je in de hand, maar kon niet kiezen tussen roze of blauw!
Hm, had vandaag al een geboorte kaartje voor je in de hand, maar kon niet kiezen tussen roze of blauw!
Burn- Lady Post-a-lot
Er ligt gewoon niks meer op z`n plek. Wil je de tv aanzetten, pak je de afstandbediening, mis je weer de batterijen en het klepje. Ga je plassen, ligt er een nieuwe rol wcpapier in het toilet te dobberen. Of speelgoed...Chocolate Cookie schreef:ProudMama schreef:Da`s ook zo als mijn neefje geweest is... Alsof er een tornado door je woonkamer getrokken is
Hahaha ik krijg er hele rare beelden van
Gast- Gast
Helemaal goed, het is of roze, of blauw....Burn schreef:Wacht maar totdat er straks 2 lopen!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Da`s ook zo als mijn neefje geweest is... Alsof er een tornado door je woonkamer getrokken is
*beeld zich in dat neefje eruit ziet als tasmanian devil*
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
ProudMama schreef:Helemaal goed, het is of roze, of blauw....Burn schreef:Wacht maar totdat er straks 2 lopen!
Flauw!
Burn- Lady Post-a-lot
Je kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten aan je trouwe kaartjesstuur forumchick?
Burn- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Nee, hij ziet eruit als een engeltje... dat maakt het zo verradelijk
Als ze zo lief en onschuldig kijken, dat zijn juist degene waar je voor op moet passen haha
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Helaas... Over 4 weken hoor je het welBurn schreef:Je kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten aan je trouwe kaartjesstuur forumchick?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Helaas... Over 4 weken hoor je het welBurn schreef:Je kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten aan je trouwe kaartjesstuur forumchick?
Ik wil graag op zoek gaan naar het perfecte kaartje!
Hoe gaan ze heten?
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:ProudMama schreef:Helaas... Over 4 weken hoor je het welBurn schreef:Je kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten aan je trouwe kaartjesstuur forumchick?
Hoe gaan ze heten?
haha denk je dat ze dat gaat verklappen?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Burn schreef:ProudMama schreef:Helaas... Over 4 weken hoor je het welBurn schreef:Je kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten aan je trouwe kaartjesstuur forumchick?
Hoe gaan ze heten?
haha denk je dat ze dat gaat verklappen?
Nee, maar wie niet waagt wie niet wint!
Burn- Lady Post-a-lot
*gnagna* ik heb je adres!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40