Dagcafé
+22
Bimbam
Happydobby
May
Leine
ExpressoB
SleepingBeauty
Merai
Zwoesj
Lotus
Curious
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Lejow
Try
Tiana
papilon
Toet
Zininzon
Burn
Moezie
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Alex, hoe was het?
Jade! Ik vind dit leuker!
Dit is van vandaaag, alleen dan gedaan hoe de kapper het doet.. En niet zoals ik het doe!
Jade! Ik vind dit leuker!
Dit is van vandaaag, alleen dan gedaan hoe de kapper het doet.. En niet zoals ik het doe!
Laatst aangepast door Burn op di 21 jun 2011 - 5:55; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jade: Leuk!!!
Curious: Mijn zusjes hebben maatje 34. En dan is het vaak nog te groot zeg maar...
Zo slank was ik vroeger ook, maar toen ging ik aan de AD... enz...
Voor ik zwanger werd was ik afgevallen tot 66 kg, maar voor ik begon aan de AD was ik 55.
Nu 82,6 vanmorgen...
Curious: Mijn zusjes hebben maatje 34. En dan is het vaak nog te groot zeg maar...
Zo slank was ik vroeger ook, maar toen ging ik aan de AD... enz...
Voor ik zwanger werd was ik afgevallen tot 66 kg, maar voor ik begon aan de AD was ik 55.
Nu 82,6 vanmorgen...
Laatst aangepast door ProudMama op di 21 jun 2011 - 5:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou, ik vind dit kapsel ook leuker jade! Je ogen komen mooi uit!
En burn, bedankt voor je foto:) staat je goed!! Ik krijg mn haren ook niet hoe de kapper het doet, doe het zelf ook altijd anders hihi
En burn, bedankt voor je foto:) staat je goed!! Ik krijg mn haren ook niet hoe de kapper het doet, doe het zelf ook altijd anders hihi
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
En dikke voeten/ benen van het vocht...Jade schreef:Wat wil je met 2 kindjes in je buik!
Gast- Gast
ProudMama schreef:En dikke voeten/ benen van het vocht...Jade schreef:Wat wil je met 2 kindjes in je buik!
nog 4 weekjes.. en dan wordt het vast snel beter.
Gast- Gast
dat is idd wel een enorm verschil dan ja, maar dat vind ik ook niet zo gek met die twee in je buik.
En als ik het zo in schat was je van te voren ook niet dik, en vergelijken met je zusjes lijkt me niet zo slim... pfff maatje 34!! dat heb ik nooit gehad!
En als ik het zo in schat was je van te voren ook niet dik, en vergelijken met je zusjes lijkt me niet zo slim... pfff maatje 34!! dat heb ik nooit gehad!
Curious- Kletskop
Nee joh, mijn zusjes ga ik me al helemaal niet aan spiegelen.
Ik ben nou eenmaal een vrouw, ik heb tieten en een kont en daar ben ik trots op ook!!
En nu een enorme buik, daar ben ik ook trots op!!
Ik ben nou eenmaal een vrouw, ik heb tieten en een kont en daar ben ik trots op ook!!
En nu een enorme buik, daar ben ik ook trots op!!
Laatst aangepast door ProudMama op di 21 jun 2011 - 5:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Curious schreef:dat is idd wel een enorm verschil dan ja, maar dat vind ik ook niet zo gek met die twee in je buik.
Die maat heb ik ook overgeslagen..
Gast- Gast
Jade schreef:Curious schreef:dat is idd wel een enorm verschil dan ja, maar dat vind ik ook niet zo gek met die twee in je buik.
Ikke denk ik ook!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Jade schreef:Curious schreef:dat is idd wel een enorm verschil dan ja, maar dat vind ik ook niet zo gek met die twee in je buik.
Ikke denk ik ook!
Hier nog eentje!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
nou, manlief is weer thuis en ik moet meteen van alles
eten, kleren aan trekken en zometeen verplicht naar mn ouders en wandelen met de hond...
wat bedoeld ie het tocha llemaal goed
eten, kleren aan trekken en zometeen verplicht naar mn ouders en wandelen met de hond...
wat bedoeld ie het tocha llemaal goed
Curious- Kletskop
Succes!
Burn- Lady Post-a-lot
mijn vriend doet zn best me te activeren, zit in de ziektewet en heb de hele dag alleen nog maar OF geslapen, OF geforumd.
niet aangekleed, gegeten of wat dan ook.
Dus hij staat wel in zn recht hoor, hihi. Maar dat wil ik natuurlijk ff niet zien.
niet aangekleed, gegeten of wat dan ook.
Dus hij staat wel in zn recht hoor, hihi. Maar dat wil ik natuurlijk ff niet zien.
Curious- Kletskop
Aha, kwartje valt. In die zin heeft hij wel gelijk, er even uit en bewegen is echt goed voor je.
Gast- Gast
nou wel voor de rust hoor. Maar ik ben geneigd daar in door te slaan, dus opzich is iets wat activiteit wel goed.
Curious- Kletskop
Als je depri bent en je kan jezelf er niet toe zetten is het goed als iemand je een zetje geeft. Anders hang je na 2 weken nog in dezelfde kleren op de bank...
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: