Dagcafé
+22
Bimbam
Happydobby
May
Leine
ExpressoB
SleepingBeauty
Merai
Zwoesj
Lotus
Curious
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Lejow
Try
Tiana
papilon
Toet
Zininzon
Burn
Moezie
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ja Alex dat was ik.. Nu beginnen ze ook nog dat ik te weinig uren over heb voor mijn vakantie.. Hellup!! Dit kan toch niet waar zijn..
Ik moet nog 3 weken en dan ben ik ook weg.. Of ze het er mee eens zijn of niet...
Ik moet nog 3 weken en dan ben ik ook weg.. Of ze het er mee eens zijn of niet...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Wat rot LP. Hoelang moet je nog? Hopelijk vliegt die tijd toch nog een beetje voor je!
Edit: oh het antwoord staat er al
Edit: oh het antwoord staat er al
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op di 21 jun 2011 - 2:13; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
@ LP:
Je moet er boven staan.
Gewoon denken over .. dagen ben ik hier weg, laat ze maar lekker zeuren.
En aan de andere kant pakken ze hun zelf ook, ze laten jou rot klusjes doen terwijl jij wel je loon krijgt voor de administratie die je hoort te doen... dus dat is makkelijk verdienen!
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar je moet je niet al te druk erover maken. Je gaat er toch weg..
Je moet er boven staan.
Gewoon denken over .. dagen ben ik hier weg, laat ze maar lekker zeuren.
En aan de andere kant pakken ze hun zelf ook, ze laten jou rot klusjes doen terwijl jij wel je loon krijgt voor de administratie die je hoort te doen... dus dat is makkelijk verdienen!
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar je moet je niet al te druk erover maken. Je gaat er toch weg..
Gast- Gast
Ja eigenlijk wel.. Maar het is zo moeilijk!!
Maar je hebt gelijk even doorzetten... Thnx!!!
Maar je hebt gelijk even doorzetten... Thnx!!!
Moezie- Kletskop
Thnx
Moezie- Kletskop
Oh en ik ben heel zenuwachtig en ik weet niet of ik blij moet zijn of niet, maar ik heb momenteel een sollicitatie in de mail klaar staan voor verzending. Het is voor 3 dagen bij een woningcorporatie en ik ben aan de ene kant superenthousiast, maar vraag me aan de andere kant nu al af hoe ik het moet gaan doen en of ik het wel aan kan en of het straks wel lukt als ik de 2- of 4-daagse behandeling ga volgen voor mijn eetstoornis. Ik wil zo graag verder met mijn leven en weer aan het werk, maar stel dat ik de 4-daagse moet gaan doen dan kan dat dus al niet eens.
Gast- Gast
ProudMama schreef:LP:
Alex: Jij bent ook bijna officieel van je ex baas af toch? 1 juli toch?
Nee! Ik ben er al officieel vanaf! Per 1 juni al! Als het goed is hoor ik morgen of uiterlijk donderdag of ik een uitkering krijg en zo ja hoeveel. Ben echt bang dat ik niks krijg, dan hebben we echt een gruwelijk probleem.
Gast- Gast
Als je de afgelopen 26 weken in dienst bent geweest ergens heb je er al recht op.
Gast- Gast
Waar ga je solliciteren?
Zou het wel even overleggen met je behandelaar, als je straks op gesprek zit en het gaat niet door omdat je in therapie gaat...
Zou het wel even overleggen met je behandelaar, als je straks op gesprek zit en het gaat niet door omdat je in therapie gaat...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Als je de afgelopen 26 weken in dienst bent geweest ergens heb je er al recht op.
Ja, weet ik wel, maar toch knijp ik 'm. Ik heb zelf ook het een en ander uitgezocht en als ik alles goed heb ingevuld heb ik recht op 11 maanden WW. Maar hoeveel weet ik niet.
Gast- Gast
Dat is toch 70% van je laatst verdiende loon?Alex schreef:ProudMama schreef:Als je de afgelopen 26 weken in dienst bent geweest ergens heb je er al recht op.
Ja, weet ik wel, maar toch knijp ik 'm. Ik heb zelf ook het een en ander uitgezocht en als ik alles goed heb ingevuld heb ik recht op 11 maanden WW. Maar hoeveel weet ik niet.
Gast- Gast
ow ja Alex, jij hebt toen ook zo een problemen gehad he..
Ik ben ook echt blij als ik ervan af ben hier.. !!
Ik ben ook echt blij als ik ervan af ben hier.. !!
Moezie- Kletskop
Ja, ik geloof het wel, maar er wordt ook gekeken naar het loon van mijn vorige werkgever (dus niet de makelaar, maar die daarvoor). En dat zou wel voordelig zijn voor me, want daar verdiende ik 300 euro meer (bruto).
Gast- Gast
Als ik me niet vergis nemen ze het gemiddelde van de afgelopen 6 maanden ofzo.Alex schreef:Ja, ik geloof het wel, maar er wordt ook gekeken naar het loon van mijn vorige werkgever (dus niet de makelaar, maar die daarvoor). En dat zou wel voordelig zijn voor me, want daar verdiende ik 300 euro meer (bruto).
Gast- Gast
er wordt geloof ik naar je gehele werkverleden gekeken en daar worden een gemiddelde van gemaakt en daar krijg je dan 70% van
Gast- Gast
ProudMama schreef:Als ik me niet vergis nemen ze het gemiddelde van de afgelopen 6 maanden ofzo.Alex schreef:Ja, ik geloof het wel, maar er wordt ook gekeken naar het loon van mijn vorige werkgever (dus niet de makelaar, maar die daarvoor). En dat zou wel voordelig zijn voor me, want daar verdiende ik 300 euro meer (bruto).
Oké, nou ik ben benieuwd!
Ik heb de mail klaarstaan om te solliciteren bij een woningcorporatie in Papendrecht (gefuseerd met F.orta hier in Z.). Ik geef het wel aan bij mijn behandelaar, kijken wat hij zegt.
Gast- Gast
Ik zou het inderdaad even met je behandelaar erover hebben!!
Moezie- Kletskop
Alex: jij had toch ook laatst een sollicitatie in een kledingwinkel? (of ben ik nu in de war met iemand anders..)
Gast- Gast
Daisy schreef:Alex: jij had toch ook laatst een sollicitatie in een kledingwinkel? (of ben ik nu in de war met iemand anders..)
Klopt! Dat is niks geworden helaas.
Gast- Gast
Alex schreef:Daisy schreef:Alex: jij had toch ook laatst een sollicitatie in een kledingwinkel? (of ben ik nu in de war met iemand anders..)
Klopt! Dat is niks geworden helaas.
Ah Balen!
Ik hoop voor je dat je snel wat anders hebt!
Gast- Gast
Hallo!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat hoop ik ook!
En anders overleg ik straks even met mijn behandelaar, als hij zegt dat ik binnen nu en heel binnenkort die behandelfase in ga is het denk ik beter om in de ziektewet te gaan. Dan heb ik ook geen sollicitatieplicht en de stress daarvan.
En anders overleg ik straks even met mijn behandelaar, als hij zegt dat ik binnen nu en heel binnenkort die behandelfase in ga is het denk ik beter om in de ziektewet te gaan. Dan heb ik ook geen sollicitatieplicht en de stress daarvan.
Gast- Gast
Dat denk ik namelijk ook Alex. Ik gok dat je behandeling al zwaar genoeg is, zeker als het 4 dagen in de week zal worden.
Ik weet hoe zwaar 1 volledige dag in de week therapie combineren met werk is, en dan werkte ik 'maar' 20 uur...
Ik weet hoe zwaar 1 volledige dag in de week therapie combineren met werk is, en dan werkte ik 'maar' 20 uur...
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: