Dagcafé
+22
Bimbam
Happydobby
May
Leine
ExpressoB
SleepingBeauty
Merai
Zwoesj
Lotus
Curious
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Lejow
Try
Tiana
papilon
Toet
Zininzon
Burn
Moezie
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Waarom is het altijd moeilijk je mond te houden over leuke mensen tegenover vriendinnen... grrr!
Gast- Gast
tja dan zal ik vrijdagavond nog aan de slag moeten. Of hopen dat vriendlief morgen een deel doet haha.
Wat is er dan SS?
Wat is er dan SS?
Gast- Gast
Mijn huis mag ook wel een grote beurt hebben, en ik mag het niet.Lily schreef:sorry was deze vergeten
je mag ons huisje ook wel meepakken? daar is het ook nodig en net als jou heb ik er een gruwelijke hekel aan.
(ga straks eigenwijs weer een strijkje doen, na de vorige keer ben ik ook niet bevallen, kan dus best )
Gast- Gast
ProudMama schreef:Reva: Politie bellen dat je je zorgen maakt en gekke dingen ruikt, beuken ze zo de deur voor je open, hoef je het alleen nog maar zelf te pakken...
Die komen nooit als ik bel. Dan bel ik om vier uur 's nachts dat er een onbekende man over het ijzeren tuinhek van drie meter met punten erop klimt. En dan zeggen ze 'wat denkt u dat hij wil?'. Of ik bel dat er vier gasten t slot aan het openbreken zijn en dan zeggen ze, als er een auto beschikbaar OS.komen we langs.
Gast- Gast
Ja, dat geeft mijn rug na een paar minuten al aan hoor, dus doe het zittend gewoon...Lily schreef:rustig aan doen he PM!
Gast- Gast
Volgende keer erbij melden dat je alleen een shirtje draagt... werkt echt!Reva schreef:ProudMama schreef:Reva: Politie bellen dat je je zorgen maakt en gekke dingen ruikt, beuken ze zo de deur voor je open, hoef je het alleen nog maar zelf te pakken...
Die komen nooit als ik bel. Dan bel ik om vier uur 's nachts dat er een onbekende man over het ijzeren tuinhek van drie meter met punten erop klimt. En dan zeggen ze 'wat denkt u dat hij wil?'. Of ik bel dat er vier gasten t slot aan het openbreken zijn en dan zeggen ze, als er een auto beschikbaar OS.komen we langs.
Gast- Gast
Lily schreef:tja dan zal ik vrijdagavond nog aan de slag moeten. Of hopen dat vriendlief morgen een deel doet haha.
Wat is er dan SS?
Aah ja ik heb leuk iemand gevonden, maarja we hebben gezegd dat het nu prima zo is en dat de buitenwereld niets voorlopig hoeft te weten (we zijn zelf nog zoekende). Maar als iemand vraagt waarom je geen leermotivatie heeft en je zegt dat je een gezellige avond hebt gehad... dan is 1+1 2! Maarja ik heb geen namen oid, genoemd, grote kans dat zij diegene gewoon kent, maar sowieso een keer gezien heeft!
Gast- Gast
Daisy schreef:Wat hebben we vandaag voor lunch?
Ik ga maar weer eens tosti´s maken
Weinig, de supermarkt heeft het vast voor me!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb twee geroosterde zuurdesembroodjes met geitenkaas. En ik wil van Ree.
Wat is van Ree?!
Gast- Gast
Mijn lunch was 2 boterhammen met kaas..
Net even mn hele verhaal leeg gekotst tegen een goede collega.. En nu kom ik erachter dat een ander collega (zelfde tijd als mij begonnen en nu al weg) hetzelfde voelde hier..
Dus het ligt niet aan mij
Net even mn hele verhaal leeg gekotst tegen een goede collega.. En nu kom ik erachter dat een ander collega (zelfde tijd als mij begonnen en nu al weg) hetzelfde voelde hier..
Dus het ligt niet aan mij
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Nope.. ik moet hier nog 10 dagen werken en dan ben ik weg
Ik werk hier 3 dagen in de week en moet nog 3 weken tot mijn vakantie, en daarnaa kom ik hier niet meer terug.
Dit komt omdat ik als administratief medewerker in een vaarwater van een collega kom, Zij regelt alle personeelszaken en is goede vriendjes met de baas... Nu hoorde ik net dus dat die andere collega ook vanwege haar weg is.. Dus vandaar dat het niet aan mij ligt!
Ik werk hier 3 dagen in de week en moet nog 3 weken tot mijn vakantie, en daarnaa kom ik hier niet meer terug.
Dit komt omdat ik als administratief medewerker in een vaarwater van een collega kom, Zij regelt alle personeelszaken en is goede vriendjes met de baas... Nu hoorde ik net dus dat die andere collega ook vanwege haar weg is.. Dus vandaar dat het niet aan mij ligt!
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Nope.. ik moet hier nog 10 dagen werken en dan ben ik weg
Wat een geruststelling!
Ik ga denk ik maar eens even naar de supermarkt lopen!
Gast- Gast
Ik eet 2 bruine boterhammen met kaas en augurk.
Athans, ga ik proberen binnen te krijgen, heb niet zo heel veel trek.
Athans, ga ik proberen binnen te krijgen, heb niet zo heel veel trek.
Gast- Gast
Goedemiddag dames! Hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:het valt me wel op dat er veel zijn met een nieuwe avatar.
Volgens mij komt dat door dat avatar topic
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ja en er zijn een paar die hun naam veranderd hebben!
(mijn tosti´s zijn weer lekker )
(mijn tosti´s zijn weer lekker )
Gast- Gast
Haha die van mij wel.. Ik was dat poppetje zo zat
Moezie- Kletskop
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: