Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Bimbam
Happydobby
May
Leine
ExpressoB
SleepingBeauty
Merai
Zwoesj
Lotus
Curious
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Lejow
Try
Tiana
papilon
Toet
Zininzon
Burn
Moezie
VeryCherry
26 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:08

Jade schreef:Mag ik mijn probleem hier voorleggen? :P

Ik verwacht nog een heel verhaal!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sjaantje ma 20 jun 2011 - 23:08

Meiden, ik ben er weer vandoor. Fijne dag allemaal!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:09

Ik kom ook weer even, maar ben zo weer weg smile

Jade, vertel!
Alex, wat zielig voor A. Sad M. was begin juni ook zo ziek, koorts, niet willen eten/drinken, hangerig....ik hoop dat het snel overgaat.
PM, wat fijn dat de controles goed waren!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:19

Komt ie dan..

Sinds 2 jaar zit ik bij in een vriendengroep(4 stellen + ik). Deze groep ken ik al langer, maar sinds 2 jaar deel ik actief mee in activitieiten. Althans tot afgelopen december.

Afgelopen december heb ik mijn relatie met mijn ex verbroken. Mijn ex heeft toen een tijdje bij een stel uit deze groep ingewoond. Sinds die tijd heb ik het gevoel dat ik er niet meer bij hoor. (mijn ex komt daar overigens ook niet meer over de vloer.) Continue werden mij verwijten gemaakt over het verbreken van deze relatie, ondanks dat ik vind dat we beiden fout zijn geweest en niet alleen ik. De reden dat ik de relatie heb verbroken is zelfs iets waarvan ik mijzelf niet de schuld geef, althans niet helemaal. De vriendengroep (en dan met name 2 stellen uit deze groep) vindt dat het mijn fout is omdat ik te netjes, te precies en te veel bezig ben met mijn eigen perfectie. (doordat ik ziek ben heb ik veel regelmaat nodig)

Nu is het zo dat ik vind dat de vrienden te weinig aandacht aan mij besteden. Ze vragen nooit hoe het met mijn studie, nieuwe relatie, stage, gezondheid of leven gaat. Ze komen bijna nooit bij mij thuis (onder het mom van dat ik niet van troep hou). Ik kwam wekelijks bij hun over de vloer, vroeg bewust vaak naar hun werk, leven en gezondheid.

In maart is de bom gebarsten. We hebben het hierna uitgesproken en besloten om meer interesse in elkaars leven te steken.

Ik zat in de laatste fase van mijn studie, de stage. Dit is door mijn gezondheid erg moeilijk voor mij. Ik kan de lange werkdagen niet aan, heb veel last van flauwtes en ben niet mijzelf. In deze periode heb ik mijn nieuwe vriend leren kennen, ook dit levert voor mij extra spanningen op waardoor ik mij steeds zieker voelde (bij hem voelde ik me wel goed!).

In deze periode heb ik weinig tot niets laten horen aan de vrienden. Ik ben op verjaardagen geweest, heb zo nu en dan smsjes verstuurd hoe het met iedereen gaat maar verder eigenlijk niets. Ook heb ik eignelijk niets van de vriendengroep gehoord (behalve verwijten dat ik er nooit meer ben, die overigens dus terecht zijn).

Nu heb ik mijn opleiding gehaald. Ik heb van 2 stellen een felicitatie gehad per sms. Ik heb aangegeven dat ik meer tijd heb nu ik geen stage meer loop en dat ik naar alle waarschijnlijkheid snel weer op zal knappen. Voor vandaag had ik afgesproken om koffie te gaan drinken bij 1 stel. Nu stuur ik net een smsje dat ik er na de bui aankom (moet fietsen). Ik krijg als reactie dat ze nog even weg moet en niet weet hoelaat ze terug is. Ze laat het wel weten. Vanmiddag wilde ik graag naar de kapper gaan, dus ik heb gesmst dat ik wel kijk of het dan nog uit komt.

Nu is het eigenlijk zo dat ik geen zin meer heb om hier energie in te steken. We zijn allemaal zo verschillend! Ik ben de enige die nog studeert, de enige die waarde hecht aan uiterlijk/kleding etc. Ik vind dat niet zo erg, maar krijg continue verwijten dat ik te dure kleding draag, dat mijn huis te netjes is en dat ik smetvrees heb. Verder was mijn vriend (toen nog een vriend) op mijn verjaardag, ze wisten dat ik hem leuk vind. Continue moest er gezegd worden met hoeveel mannen ik het bed wel niet deel (terwijl dit dus helemaal niet waar is!). Ook is het opleidingsniveau behoorlijk verschillend (mbo 1,2) en is het denkniveau heel anders.

Ik weet niet goed wat ik moet doen. Op dit moment heb ik verder eigenlijk geen vrienden, maar ik heb ook eigenlijk nooit behoefte gehad aan vrienden Embarassed. Ik ben graag alleen, vermaak me alleen en heb op dit moment genoeg aan mijn vriend (en nog 3 andere mensen).

Mijn andere vriendschappen gaan prima omdat er niet zulke hoge eissen aan worden gesteld. Ik hoef mijn andere vrienden niet elke week te bellen/smsen of zien om te weten dat de vriendschap goed zit.

Nu is mijn vraag. Wat zouden jullie hiermee doen? het laten verwateren? en de gok nemen dat ik wel weer nieuwe mensen leer kennen? (begin in sept. ook weer een nieuwe hbo opleiding) of hier in blijven investeren? Als we samen zijn is het vaak allemaal heel gezellig. Maar ik ben het gezeur soms zo zat!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:22

Jade, als ik het zo lees kun je het beter laten verwateren. Die mensen passen helemaal niet bij jouw behoeftes/levensfase op dit moment. Op een verjaardag vertellen met hoe veel mannen jij het bed hebt gedeeld, kom op zeg?! Ik zou bijna denken dat ze jaloers op je zijn op de 1 of andere manier. Nee ik vind dit niet netjes van ze en ik vind het ook niet netjes dat ze zich met jouw verbroken relatie bemoeien en jou commentaar geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:24

Bedankt voor je reactie.

Ik heb er ook helemaal geen zin meer in! Maar aan de andere kant voel ik me schuldig dat ik zo denk. Het is natuurlijk niet alleen hun schuld, maar ze zijn gewoon anders dan ik.

Soms heb ik het gevoel dat ze mijn gedachten de grond in boren, elkaar continue afzeiken etc.

Maar soms ben ik ook wel bang dat ik uiteindelijk niemand meer heb (ben gewoon niet zo goed in vriendschappen onderhouden).

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:25

ik sluit me volleding aan bij storm, en als je met iemand hebt afgesproken en dat ze vervolgend nog even een boodschap moet gaan doen en niet weet hoelaat ze thuis is :S komop zeg. Ik heb dan al zoiets van graag of niet hoor. Ik zou het dus ook laten verwateren en meer energie steken in personen die wel interesse in je tonen en je niet zo voor schut zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:27

Ik zou het laten verwateren. Maar niet zoals jij zegt met de gok dat je wel weer nieuwe mensen leert kennen. Dat staat er los van. Ook al komen er geen nieuwe, dit zijn duidelijk niet 'de goede vrienden' voor jou. Das hetzelfde als je slechte relatie niet verbreken omdat je bang bentniemand meer tegen te komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:28

Ow Jade, wat een lang verhaal!

Ten eerste, het is nooit alleen jouw schuld dat een relatie overgaat! Je gaat samen een relatie dus een bepaalde verantwoordelijkheid aan! Ik denk alleen dat jou vriend flink heeft lopen klagen en er een tamtam gestart is.

Naar mijn idee heb je niet het gevoel dat deze vrienden interesse in je tonen, de moeite voor je nemen zoals je zelf wel zou doen. Het is dan ook moeilijk om er nog veel moeite in te gaan steken, vooral als je na een aantal maanden weinig hoort. Als het zoveel stress oplevert, zijn het alleen de gezellige avonden die leuk zijn, maar is dat de moeite waard?

Zoals als je zegt ga je beginnen met een nieuwe opleiding, een nieuwe ingang. Misschien kan je deze goed gebruiken om wat nieuwe mensen te ontmoeten en deze "oude" vrienden achter je te laten. Deels zijn het natuurlijk wel vrienden die je samen met je ex gemaakt hebt en misschien moet je datgene achter je laten om je beter te voelen.

Natuurlijk kan ik niet voor je beslissen/doen, je moet je er zelf prettig bij voelen! Mocht er een introkamp of iets dergelijks van je studie zijn, dan zou ik zeker meegaan aangezien je zo veel makkelijker contacten maakt dan in de les!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:29

Aargh, heb nog steeds mn pakket niet. Volgens mij is die lul in winterslaap. Pak het dan niet aan, verdriet! Meer dan de helft moet retour en straks is die tijd voorbij Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:30

hoelang wacht je er dan al op?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:31

Reva schreef:Aargh, heb nog steeds mn pakket niet. Volgens mij is die lul in winterslaap. Pak het dan niet aan, verdriet! Meer dan de helft moet retour en straks is die tijd voorbij Evil or Very Mad
Waarom bel je zelf niet aan?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:32

Ja, het staat er natuurlijk los van of ik wel of geen nieuwe mensen leer kennen.

Ik denk dat ik het gewoon laat verwateren.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:33

Storm schreef:
Reva schreef:Aargh, heb nog steeds mn pakket niet. Volgens mij is die lul in winterslaap. Pak het dan niet aan, verdriet! Meer dan de helft moet retour en straks is die tijd voorbij Evil or Very Mad
Waarom bel je zelf niet aan?

Dat doe ik al vanaf 15 juni, zo'n 3x per dag. Vandaar de winterslaap.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:36

Oh zo nerd schijt irritant dat die kerel dan niet opendoet!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:36

Ik las "m'n lul is in winterslaap" en vroeg me af wat dat er in godsnaam mee te maken had (en hoe je aan een lul kwam scratch ) Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:37

issie niet werken ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:37

Ik ben er weer vandoor, poetsen No

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:38

Vergeet-me-nietje schreef:
Ik las "m'n lul is in winterslaap" en vroeg me af wat dat er in godsnaam mee te maken had (en hoe je aan een lul kwam scratch ) Laughing

MUHAHAAHA. Jij dacht Huh die laat per ongeluk een groot geheim los :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:38

veel poetsplezier storm

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:39

Lily schreef:veel poetsplezier storm
Very Happy hoe durf je dat te zeggen! Ik heb een schijthekel aan poetsen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:41

sorry was deze vergeten laughcry

je mag ons huisje ook wel meepakken? daar is het ook nodig en net als jou heb ik er een gruwelijke hekel aan.

Gast
Gast

Reva: Politie bellen dat je je zorgen maakt en gekke dingen ruikt, beuken ze zo de deur voor je open, hoef je het alleen nog maar zelf te pakken...

Gast
Gast

Ja dág, ik voel me al een poetsvrouw..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:42

ProudMama schreef:Reva: Politie bellen dat je je zorgen maakt en gekke dingen ruikt, beuken ze zo de deur voor je open, hoef je het alleen nog maar zelf te pakken...
lol!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: