Dagcafé
+22
Bimbam
Happydobby
May
Leine
ExpressoB
SleepingBeauty
Merai
Zwoesj
Lotus
Curious
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Lejow
Try
Tiana
papilon
Toet
Zininzon
Burn
Moezie
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Welterusten Pm en Zwoesj!
How are you?
In principe gaat het wel goed met mij.
Mijn oma gaat binnenkort dood. Ze heeft kanker. Het is waarschijnlijk uitgezaaid door de ruggeprikken die ze heeft gehad. Een tumor kapot geprikt, dan gaat de ziekte snel.
En de broer van mijn moeder is bij zijn vrouw weg en stond na jaren bij mijn moeder op de stoep, waarna hij daar een week is gebleven (hoorde ik van mijn vader, die het weer van mijn broertje had ). Hij belde me vanavond met de vraag of zijn vrouw mij via hyves had benaderd om uit te vinden waar hij was. Het spijt me heel erg, maar wat denken ze wel niet? Dat ik zo maar gegevens ga geven aan een vrouw die ik slechts eenmaal in mijn leven heb gezien? Hij zoekt het maar uit, daar ga ik me niet mee bemoeien.
En terwijl iedereens leven aan duigen ligt. Er heel veel verdriet op de loer ligt. Gaat mijn leven juist helemaal de goede kant op. Wat slecht eigenlijk...
Hoe is het met jou?
Wat rot van je oma! En wat een raar verhaal van je oom, vreemd dat ze daar zoveel mensen bij willen betrekken..
Het is toch niet slecht dat je leven de goede kant op gaat? Niemand heeft er naast het verdriet dat op de loer ligt iets aan als het met jou ook niet goed zou gaan. Je mag juist trots zijn op jezelf!
Met mij gaat het goed, heel leuk weekend gehad met schoonouders Alleen nu 8 dagen alleen thuis en dat voelt wel vreemd..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Dat klopt, Merai. Er is wel wat minder stress dan voor het eerste gesprek, dus ik denk dat het wel helpt.
Maple, jeetje wat rot zeg! Niet eerlijk dat hij zo tegen jou doet. Waar zou je heen willen? Kun je niet bij je ouders logeren? En ik neem aan dat je gewoon even eruit wilt, niet definitief weg?
Maple, jeetje wat rot zeg! Niet eerlijk dat hij zo tegen jou doet. Waar zou je heen willen? Kun je niet bij je ouders logeren? En ik neem aan dat je gewoon even eruit wilt, niet definitief weg?
Gast- Gast
waist deep
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maple schreef:Moest bij Jordana vandaan nog naar een vergadering en heb daar al aan mijn leidinggevende aangegeven dat ik een gesprek wil omdat ik dingen thuis niet neertrek en even m'n gevoel wil filteren.Merai schreef:Maple schreef:'t Is kut kut kut. Heb zin om de hele buurt bij elkaar te gillen.Jordana schreef:Maple schreef:Maar t was wel erg gezellig!!Jordana schreef:Haaalllloooo....
Ik ga zo lekker slapen...
Maple heeft me moe gemaakt
Thuis nu weer ruzie
Wat is er schat?
Wat is er aan de hand dan? Ik ken niet je hele verhaal maar wel steeds meer en ik hoop echt dat jullie je beide realiseren waar je voor vecht en dat ook samen doen. En dat als het niet meer werkt, jullie ook de kracht hebben om het los te laten
Vervolgens kom ik thuis, eerst alles leuk en aardig, totdat man weer in het engagieve bleef hangen en in aangaf dat heel moeilijk te vinden en dat niet meer te trekken. Tien ging het van kwaad tot erger en ineens was het allemaal mijn schuld en wist je niet meer of hij met me verder wilde. Maargoed, dat liedje kennen we, dat komt elke keer tevoorschijn. Eigenlijk moet ik gewoon weg, eigenlijk wil ik dat ook, maar ik heb geen idee waarheen...
Wat een klote situatie! Kun je niet terecht bij familie/vrienden? Al is het maar even om wat lucht te krijgen
Merai- Ratel
Maple - Het lijkt me moeilijk om continu hetzelfde te horen. Hetzelfde riddeltje en dat bijna elke dag. Ik zou er persoonlijk bijzonder wanhopig van worden. Er is niemand in de buurt waar je even een logeerkamertje onveilig kunt maken?
Gast- Gast
ABE, wat rot van je oma. Heb je een goede band met haar?
Dat van je oom is inderdaad niet jouw probleem en je moet daar ook lekker buiten blijven. Zeker nu het met jou wél de goede kant opgaat! Houden zo!
Dat van je oom is inderdaad niet jouw probleem en je moet daar ook lekker buiten blijven. Zeker nu het met jou wél de goede kant opgaat! Houden zo!
Gast- Gast
Merai schreef:
Wat rot van je oma! En wat een raar verhaal van je oom, vreemd dat ze daar zoveel mensen bij willen betrekken..
Het is toch niet slecht dat je leven de goede kant op gaat? Niemand heeft er naast het verdriet dat op de loer ligt iets aan als het met jou ook niet goed zou gaan. Je mag juist trots zijn op jezelf!
Met mij gaat het goed, heel leuk weekend gehad met schoonouders Alleen nu 8 dagen alleen thuis en dat voelt wel vreemd..
Mijn oom is ook een beetje vreemd. Hij zoekt het maar uit. Geen behoefte om daar op welke manier dan ook tussen te zitten of bij te worden betrokken.
Dus het weekend was geslaagd? Fijn! En 8 dagen alleen. Dat is wat minder. Maar goed, die dagen zijn zo ook weer voorbij moet je maar denken.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Mijn oom is ook een beetje vreemd. Hij zoekt het maar uit. Geen behoefte om daar op welke manier dan ook tussen te zitten of bij te worden betrokken.
Dus het weekend was geslaagd? Fijn! En 8 dagen alleen. Dat is wat minder. Maar goed, die dagen zijn zo ook weer voorbij moet je maar denken.
Ja het was erg geslaagd Ik ben echt blij met ze Ja het gaat zo voorbij hoor, en ik mag ook niet klagen want ik weet dat het veel erger kan van toen ik in Suriname woonde en hij hier. Maar toch is het vreemd zo zonder hem in huis
Merai- Ratel
Alex schreef:ABE, wat rot van je oma. Heb je een goede band met haar?
We zagen elkaar enkel op verjaardagen. Uitnodigen bleven altijd op de deurmat liggen. Gewoon van beide kanten uit geen zin/tijd. Maar de band was verder wel goed. Het was een lieve vrouw en ik weet dat ze mij ook wel lief vond.
Gast- Gast
Ik zou echt niet weten waar ik heen kan... Mijn ouders wil ik er niet mee opzadelen en sowieso wil ik anderen niet meerdere dagen tot last zijn, zou me verschrikkelijk schuldig voelen. En daarnaast, als ik even weg ga ben ik bang dat mijn man gekke dingen gaat doen
Gast- Gast
Anousch schreef:Reva: Ik ben juist blij met die 'kritiek' want het is opbouwend
Ok. Graag gedaan!
Wel lief dat ik het niet met rood heb gedaan he (kon hem niet vinden ), dat doe ik met andere brieven/scripties wel
Gast- Gast
Reva schreef:Anousch schreef:Reva: Ik ben juist blij met die 'kritiek' want het is opbouwend
Ok. Graag gedaan!
Wel lief dat ik het niet met rood heb gedaan he (kon hem niet vinden ), dat doe ik met andere brieven/scripties wel
Whahaha en dan is het hele blaadje rood zeker?
Gast- Gast
Maple schreef:Ik zou echt niet weten waar ik heen kan... Mijn ouders wil ik er niet mee opzadelen en sowieso wil ik anderen niet meerdere dagen tot last zijn, zou me verschrikkelijk schuldig voelen. En daarnaast, als ik even weg ga ben ik bang dat mijn man gekke dingen gaat doen
Waarom wil je je ouders er niet mee opzadelen? Je bent hun dochter die het moeilijk heeft, daar zijn ze ook ouders voor! Wat voor gekke dingen denk je dat je man dan gaat doen?
Merai- Ratel
Zie ik het goed dat Sterremaan weer op NL3 is?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Merai schreef:
Ja het was erg geslaagd Ik ben echt blij met ze Ja het gaat zo voorbij hoor, en ik mag ook niet klagen want ik weet dat het veel erger kan van toen ik in Suriname woonde en hij hier. Maar toch is het vreemd zo zonder hem in huis
Daarom ben ik blij dat mijn huis altijd leeg is als ik thuis kom. Want ik ken het vreemde gevoel maar al te goed en ik vond hem altijd erg onplezierig. Ondanks dat het dan maar tijdelijk was. Maar toch.
Gast- Gast
Reva schreef:Anousch schreef:Reva: Ik ben juist blij met die 'kritiek' want het is opbouwend
Ok. Graag gedaan!
Ik heb het wel met rood gedaan Maar ook best lief toch Anousch?
Merai- Ratel
Ok. Graag gedaan!
Hahha zeker, anders denk ik teveel aan de basisschooltijd, hele blaadje rood
Gast- Gast
Zininzon schreef:Zie ik het goed dat Sterremaan weer op NL3 is?
Ja. Het is een herhaling van de herhaling van de herhaling.
Gast- Gast
Merai schreef:Reva schreef:Anousch schreef:Reva: Ik ben juist blij met die 'kritiek' want het is opbouwend
Ok. Graag gedaan!
Jaa heel lief! bij jou viel het nog mee hahaha, maar met jullie commentaar kan ik voorlopig wel even verder haha.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Daarom ben ik blij dat mijn huis altijd leeg is als ik thuis kom. Want ik ken het vreemde gevoel maar al te goed en ik vond hem altijd erg onplezierig. Ondanks dat het dan maar tijdelijk was. Maar toch.
Tja, ik ben wel gewend dat hij heel veel weg is, dat hoort er gewoon bij met zijn beroep. En daar kan ik ook wel tegen, ik heb zelf ook een druk leven en ben veel weg. Maar gewoon dat hij er niet bijkruipt 's nachts is even cold turkey afkicken haha.
Merai- Ratel
ik weet niet, t huis kort en klein slaan, de hand aan zichzelf slaan...Merai schreef:Maple schreef:Ik zou echt niet weten waar ik heen kan... Mijn ouders wil ik er niet mee opzadelen en sowieso wil ik anderen niet meerdere dagen tot last zijn, zou me verschrikkelijk schuldig voelen. En daarnaast, als ik even weg ga ben ik bang dat mijn man gekke dingen gaat doen
Waarom wil je je ouders er niet mee opzadelen? Je bent hun dochter die het moeilijk heeft, daar zijn ze ook ouders voor! Wat voor gekke dingen denk je dat je man dan gaat doen?
Hij heeft wel z'n excuses aangeboden nu maar slaapt vannacht in z'n hobbykamer.
Gast- Gast
Anousch schreef:Merai schreef:Reva schreef:Anousch schreef:Reva: Ik ben juist blij met die 'kritiek' want het is opbouwend
Ok. Graag gedaan!
Jaa heel lief! bij jou viel het nog mee hahaha, maar met jullie commentaar kan ik voorlopig wel even verder haha.
Ja het moet wel jouw brief blijven natuurlijk
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Zininzon schreef:Zie ik het goed dat Sterremaan weer op NL3 is?
Ja. Het is een herhaling van de herhaling van de herhaling.
Ja dacht al wel dat het een herhaling was Maar de vorige x had ik het niet gezien.
Herkende haar door haar schilderijtje haha
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
"Alex schreef:Reva schreef:Anousch schreef:Reva: Ik ben juist blij met die 'kritiek' want het is opbouwend
Ok. Graag gedaan!
Whahaha en dan is het hele blaadje rood zeker?
Ja, lachen joh
Laatst halverwege een scriptie al keer doorgelezen en serieus eng veel aangepaast (fouten, lelijke zinnen, stomme onwetenschappelijk formuleringen, dingen waar ik het niet mee eens was (whahaha), opmaak etc). En ook teruggestuurd van 'Zo zou ik het doen, maar het is uiteraard jouw scriptie!' Kreeg ik laatst de def.versie..of ik die nog 1 keer wilde lezen. Verschrikkelijk veel werk. Dus eerst mijn nagekeken versie1 erbij gepakt...of ze wel wat met de aanpassingen deed, anders vind ik het veel werk voor niks Nou, praktisch tot de laatste komma aan toe.. Kreeg ik vorige week een smje 'We hebben een 8.5 voor 'onze' (haha) scriptie!' aam
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: