Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Bimbam
Happydobby
May
Leine
ExpressoB
SleepingBeauty
Merai
Zwoesj
Lotus
Curious
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Lejow
Try
Tiana
papilon
Toet
Zininzon
Burn
Moezie
VeryCherry
26 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 15 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai ma 20 jun 2011 - 9:36

Alex schreef:
Merai schreef:
Alex schreef:Merai, same as always. Maar ik ga door, gewoon omdat het moet.

En hoe is het met jou?

Dagcafé - Pagina 15 699888 Bevalt de therapie wel? Ben even kwijt waar je nu precies mee bezig bent Embarassed

Geeft niet, ben ik ook kwijt. Ik zit geloof ik in fase I en moet wachten tot er plek is in fase II. Maar hoe het precies zit? Geen idee. Morgen weer relatietherapie (nou ja, systeemgesprek, oftewel, gesprek met partner erbij).

Maar is dat een therapie die gericht is op je eetstoornis of meer algemeen? Vind je het fijn om die systeemgesprekken te hebben?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:36

Reva schreef:Ik wil je brief best lezen, Anousch, maar wil je dat echt nog een keer..BSO? Wil je het vanuit je hart of omdat je niet weet wat je anders wil of kan?

Ik wil het echt vanuit mijn hart, ik word ZO gelukkig van kinderen en activiteiten met ze doen en ik weet nu gewoon dat ik meteen al anders moet beginnen dus vandaar ook dat ik een goede brief wil hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:37

Meiden, ik ben slapen, anders zit ik morgen met een duf hoofd op mijn gesprekken en mis ik de helft...

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 20 jun 2011 - 9:38

ProudMama schreef:Meiden, ik ben slapen, anders zit ik morgen met een duf hoofd op mijn gesprekken en mis ik de helft...

Lekker slapen, wij kijken nog wel even als er straks 32 staat hug Trusten!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Zwoesj ma 20 jun 2011 - 9:38

ProudMama schreef:Meiden, ik ben slapen, anders zit ik morgen met een duf hoofd op mijn gesprekken en mis ik de helft...

Me too, trusten PM! Trusten allen!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Merai ma 20 jun 2011 - 9:38

Zwoesj schreef:

Me too, trusten PM! Trusten allen!

Trusten!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:38

Welterusten Pm en Zwoesj!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:39

Merai schreef:

Lekker slapen, wij kijken nog wel even als er straks 32 staat hug Trusten!
Nog 1,5 uur Very Happy

Thnx. Ook truste voor straks!!

hug

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 20 jun 2011 - 9:39

Angel Blue Eyes schreef:Welterusten Pm en Zwoesj!

How are you? smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:39

Truste allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:40

Weltrusten PM!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:41

Anousch schreef:
Reva schreef:Ik wil je brief best lezen, Anousch, maar wil je dat echt nog een keer..BSO? Wil je het vanuit je hart of omdat je niet weet wat je anders wil of kan?

Ik wil het echt vanuit mijn hart, ik word ZO gelukkig van kinderen en activiteiten met ze doen en ik weet nu gewoon dat ik meteen al anders moet beginnen dus vandaar ook dat ik een goede brief wil hebben.

Ok. Maar met kinderen werken kan je op heel veel verschillende manier. En gelukkig worden van kinderen is uiteraard heel belangrijk, maar niet zaligmakend. Maar knap dat je ziet dat je anders moet beginnen. Ga alleen niet aan jezelf voorbij in die zin. Succes met je brief Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:41

Merai schreef:
Alex schreef:
Geeft niet, ben ik ook kwijt. Ik zit geloof ik in fase I en moet wachten tot er plek is in fase II. Maar hoe het precies zit? Geen idee. Morgen weer relatietherapie (nou ja, systeemgesprek, oftewel, gesprek met partner erbij).

Maar is dat een therapie die gericht is op je eetstoornis of meer algemeen? Vind je het fijn om die systeemgesprekken te hebben?

Die systeemgesprekken zijn er meer voor het begrip van de mensen om mij heen, in dit geval mijn man. Hij heeft wel wat gehad aan het vorige gesprek, hij begrijpt nu redelijk wat er in mijn hoofd omgaat en hij begrijpt dat ik psychisch ziek ben. Knap van hem, want ik begrijp het zelf niet eens. Maar ik vind het dus wel fijn dat hij mee gaat, eerst had hij totaal geen begrip en nu probeert hij wel rekening met mij te houden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:42

Dat is idd knap van K.!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:44

Merai schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Welterusten Pm en Zwoesj!

How are you? smile

In principe gaat het wel goed met mij. smile

Mijn oma gaat binnenkort dood. Ze heeft kanker. Het is waarschijnlijk uitgezaaid door de ruggeprikken die ze heeft gehad. Een tumor kapot geprikt, dan gaat de ziekte snel.

En de broer van mijn moeder is bij zijn vrouw weg en stond na jaren bij mijn moeder op de stoep, waarna hij daar een week is gebleven (hoorde ik van mijn vader, die het weer van mijn broertje had :P). Hij belde me vanavond met de vraag of zijn vrouw mij via hyves had benaderd om uit te vinden waar hij was. Het spijt me heel erg, maar wat denken ze wel niet? Dat ik zo maar gegevens ga geven aan een vrouw die ik slechts eenmaal in mijn leven heb gezien? Hij zoekt het maar uit, daar ga ik me niet mee bemoeien.

En terwijl iedereens leven aan duigen ligt. Er heel veel verdriet op de loer ligt. Gaat mijn leven juist helemaal de goede kant op. Wat slecht eigenlijk... Embarassed

Hoe is het met jou?

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 20 jun 2011 - 9:45

Alex schreef:
Merai schreef:
Alex schreef:

Die systeemgesprekken zijn er meer voor het begrip van de mensen om mij heen, in dit geval mijn man. Hij heeft wel wat gehad aan het vorige gesprek, hij begrijpt nu redelijk wat er in mijn hoofd omgaat en hij begrijpt dat ik psychisch ziek ben. Knap van hem, want ik begrijp het zelf niet eens. Maar ik vind het dus wel fijn dat hij mee gaat, eerst had hij totaal geen begrip en nu probeert hij wel rekening met mij te houden.

Goed van hem, ik kan me voorstellen dat dat erg fijn voor je is! Heb je ook systeemgesprekken met andere mensen uit je omgeving?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  ExpressoB ma 20 jun 2011 - 9:47

hallo allemaal!

nog ff tv kijken en dan ga ik ook naar bed
morgen ochtend (nuchter)bloed prikken en dan door naar training, dan ff de stad snel in en smiddags een sollicitatie gesprek.

hoe ziet jullie dag er morgen uit?

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:49

Merai schreef:
Alex schreef:

Goed van hem, ik kan me voorstellen dat dat erg fijn voor je is! Heb je ook systeemgesprekken met andere mensen uit je omgeving?

Nee, alleen met mijn man. Verder wil ik niemand erbij hebben, ik vind het al erg genoeg dat ik mijn man en kind hierin meesleur.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:51

ExpressoB schreef:hoe ziet jullie dag er morgen uit?

Morgen moet ik gewoon werken van 08.30u tot 17.00u. Heb ergens tussendoor nog een training. En voor de rest gaan we verhuizen op het werk, dus ik was vandaag al bezig met alle kasten leeghalen. Morgen weer verder. Saai Saai Saai!

Succes morgen met je sollicitatie!

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB ma 20 jun 2011 - 9:53

Alex: wat fijn!

abe: dankjewel! en succes met verhuizen op je werk :P

goede film nu bezig op rtl7

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:58

Merai schreef:
Maple schreef:
Jordana schreef:
Maple schreef:
Jordana schreef:Haaalllloooo....

Ik ga zo lekker slapen...
Maple heeft me moe gemaakt Very Happy
Maar t was wel erg gezellig!!

Thuis nu weer ruzie Sad

Wat is er schat?
't Is kut kut kut. Heb zin om de hele buurt bij elkaar te gillen.

Wat is er aan de hand dan? Ik ken niet je hele verhaal maar wel steeds meer en ik hoop echt dat jullie je beide realiseren waar je voor vecht en dat ook samen doen. En dat als het niet meer werkt, jullie ook de kracht hebben om het los te laten hug
Moest bij Jordana vandaan nog naar een vergadering en heb daar al aan mijn leidinggevende aangegeven dat ik een gesprek wil omdat ik dingen thuis niet neertrek en even m'n gevoel wil filteren.
Vervolgens kom ik thuis, eerst alles leuk en aardig, totdat man weer in het engagieve bleef hangen en in aangaf dat heel moeilijk te vinden en dat niet meer te trekken. Tien ging het van kwaad tot erger en ineens was het allemaal mijn schuld en wist je niet meer of hij met me verder wilde. Maargoed, dat liedje kennen we, dat komt elke keer tevoorschijn. Eigenlijk moet ik gewoon weg, eigenlijk wil ik dat ook, maar ik heb geen idee waarheen...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:59

Welke film?

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 20 jun 2011 - 10:00

Alex schreef:
Merai schreef:
Alex schreef:

Nee, alleen met mijn man. Verder wil ik niemand erbij hebben, ik vind het al erg genoeg dat ik mijn man en kind hierin meesleur.

Sorry, was even Anousch terugmailen maar het is juist goed dat je hem erbij betrekt. Meer begrip is minder stress! hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 10:00

Vol fouten, maar hopelijk te begrijpen. Kutautocorrect...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 10:00

Anousch, je hebt 'm terug via pm. Vergeef me mn kritiek laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud