Dagcafé
+22
Bimbam
Happydobby
May
Leine
ExpressoB
SleepingBeauty
Merai
Zwoesj
Lotus
Curious
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Lejow
Try
Tiana
papilon
Toet
Zininzon
Burn
Moezie
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Merai schreef:Psst.. nog een poging Goedenavond dames, hoe gaat het hier?
Hoi Merai!
Gast- Gast
ProudMama schreef:En mijn man nog niet eens, maar is wel goed in bed.Merai schreef:ProudMama schreef:Ach, ik heb ook maar MBO...
Goh zeg, nou er valt wel een heleboel op zijn plaats opeens
Wat wil je dan nog meer?
Vandaar die tweeling
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Merai schreef:Psst.. nog een poging Goedenavond dames, hoe gaat het hier?
Hoi Merai!
Hallo Hoe gaat het met je?
Merai- Ratel
Uhu...Merai schreef:ProudMama schreef:En mijn man nog niet eens, maar is wel goed in bed.Merai schreef:ProudMama schreef:Ach, ik heb ook maar MBO...
Wat wil je dan nog meer?
Vandaar die tweeling
Die is niet van de buurman
Gast- Gast
Zou iemand mij willen helpen??
Ik ga nog 1 poging wagen om op een BSO te werken, maar ik wil dus echt dat mijn brief EN CV perfect overkomen.
Zou iemand straks mijn brief en cv op taalfouten / rare zinnen willen controleren?
Ik ga nog 1 poging wagen om op een BSO te werken, maar ik wil dus echt dat mijn brief EN CV perfect overkomen.
Zou iemand straks mijn brief en cv op taalfouten / rare zinnen willen controleren?
Gast- Gast
Merai schreef:Alex schreef:Merai schreef:Psst.. nog een poging Goedenavond dames, hoe gaat het hier?
Hoi Merai!
Hallo Hoe gaat het met je?
Hoi Merai,
Hier gaat het goed!
Hoe gaat het met jou!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Anousch schreef:Zou iemand mij willen helpen??
Jawel hoor, kom maar op!
Merai- Ratel
Merai, same as always. Maar ik ga door, gewoon omdat het moet.
En hoe is het met jou?
En hoe is het met jou?
Gast- Gast
Zou het graag voor je doen, maar mijn spelling en zinsopbouw laat ook te wensen overAnousch schreef:Zou iemand mij willen helpen??
Gast- Gast
ProudMama schreef:Uhu...Merai schreef:ProudMama schreef:En mijn man nog niet eens, maar is wel goed in bed.Merai schreef:ProudMama schreef:Ach, ik heb ook maar MBO...
Wat wil je dan nog meer?
Vandaar die tweeling
Dat mag ik hopen
Merai- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Ik hoef alleen nog maar hbo, dan heb ik een kwartet
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik wil je brief best lezen, Anousch, maar wil je dat echt nog een keer..BSO? Wil je het vanuit je hart of omdat je niet weet wat je anders wil of kan?
Gast- Gast
Alex schreef:Merai, same as always. Maar ik ga door, gewoon omdat het moet.
En hoe is het met jou?
Bevalt de therapie wel? Ben even kwijt waar je nu precies mee bezig bent
Merai- Ratel
Ik ook...Merai schreef:ProudMama schreef:Uhu...Merai schreef:ProudMama schreef:En mijn man nog niet eens, maar is wel goed in bed.Merai schreef:ProudMama schreef:Ach, ik heb ook maar MBO...
Wat wil je dan nog meer?
Vandaar die tweeling
Dat mag ik hopen
Gast- Gast
Whahahah... nee hoor, de afkomst van mijn kinderen bestaat bij mij geen twijfel over
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Alex schreef:Reva schreef:Ik hoef alleen nog maar hbo, dan heb ik een kwartet
Middelbare school, WO, MBO (daarna) en nu nog HBO
Gast- Gast
't Is kut kut kut. Heb zin om de hele buurt bij elkaar te gillen.Jordana schreef:Maple schreef:Maar t was wel erg gezellig!!Jordana schreef:Haaalllloooo....
Ik ga zo lekker slapen...
Maple heeft me moe gemaakt
Thuis nu weer ruzie
Wat is er schat?
Gast- Gast
@ Sleepingbeauty & Alex:
Met mij gaat het goed! Vandaag hard gewerkt maar morgen lekker uitslapen! Het enige mindere is dat mijn vriend vandaag vertrokken is naar Brazilië voor 8 dagen, nouja dat klinkt wel heel zwaar, ik overleef het wel en het is voor hem natuurlijk heel erg leuk maar ik vind het vreemd om zonder hem in ons huis te zijn.
Met mij gaat het goed! Vandaag hard gewerkt maar morgen lekker uitslapen! Het enige mindere is dat mijn vriend vandaag vertrokken is naar Brazilië voor 8 dagen, nouja dat klinkt wel heel zwaar, ik overleef het wel en het is voor hem natuurlijk heel erg leuk maar ik vind het vreemd om zonder hem in ons huis te zijn.
Merai- Ratel
En ik had trouwens gehoopt op een échte rel. Bummer.
Laatst aangepast door Reva op ma 20 jun 2011 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudje!!!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Merai schreef:Alex schreef:Merai, same as always. Maar ik ga door, gewoon omdat het moet.
En hoe is het met jou?
Bevalt de therapie wel? Ben even kwijt waar je nu precies mee bezig bent
Geeft niet, ben ik ook kwijt. Ik zit geloof ik in fase I en moet wachten tot er plek is in fase II. Maar hoe het precies zit? Geen idee. Morgen weer relatietherapie (nou ja, systeemgesprek, oftewel, gesprek met partner erbij).
Gast- Gast
Maple schreef:'t Is kut kut kut. Heb zin om de hele buurt bij elkaar te gillen.Jordana schreef:Maple schreef:Maar t was wel erg gezellig!!Jordana schreef:Haaalllloooo....
Ik ga zo lekker slapen...
Maple heeft me moe gemaakt
Thuis nu weer ruzie
Wat is er schat?
Wat is er aan de hand dan? Ik ken niet je hele verhaal maar wel steeds meer en ik hoop echt dat jullie je beide realiseren waar je voor vecht en dat ook samen doen. En dat als het niet meer werkt, jullie ook de kracht hebben om het los te laten
Merai- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: