Dagcafé
+22
Bimbam
Happydobby
May
Leine
ExpressoB
SleepingBeauty
Merai
Zwoesj
Lotus
Curious
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Lejow
Try
Tiana
papilon
Toet
Zininzon
Burn
Moezie
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Sorry, voor mijn zwangerschap had ik een leven, geen tijd voor tv.Reva schreef:Echte fans wéten dat al. Vandaar.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Sorry, voor mijn zwangerschap had ik een leven, geen tijd voor tv.Reva schreef:Echte fans wéten dat al. Vandaar.
Is pas een paar weken. Probeer nog eens een excuus?
Gast- Gast
Paar? Over een paar uur 32!!Reva schreef:ProudMama schreef:Sorry, voor mijn zwangerschap had ik een leven, geen tijd voor tv.Reva schreef:Echte fans wéten dat al. Vandaar.
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Sorry, voor mijn zwangerschap had ik een leven, geen tijd voor tv.Reva schreef:Echte fans wéten dat al. Vandaar.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Paar? Over een paar uur 32!!Reva schreef:ProudMama schreef:Sorry, voor mijn zwangerschap had ik een leven, geen tijd voor tv.Reva schreef:Echte fans wéten dat al. Vandaar.
Grey's
Gast- Gast
Oooowwwww... blond...Reva schreef:ProudMama schreef:Paar? Over een paar uur 32!!Reva schreef:ProudMama schreef:Sorry, voor mijn zwangerschap had ik een leven, geen tijd voor tv.Reva schreef:Echte fans wéten dat al. Vandaar.
Grey's
Gast- Gast
ProudMama schreef:Helemaal mee eens. Incl food afdeling!Storm schreef:Ik vind dat de Ikea een webshop moet hebben. Serieus.
Ik ben voor!
Gast- Gast
Alex schreef:ProudMama schreef:Helemaal mee eens. Incl food afdeling!Storm schreef:Ik vind dat de Ikea een webshop moet hebben. Serieus.
Ik ben voor!
Jaaa Daim taart en negerzoenen..
Gast- Gast
Jade schreef:Alex schreef:ProudMama schreef:Helemaal mee eens. Incl food afdeling!Storm schreef:Ik vind dat de Ikea een webshop moet hebben. Serieus.
Ik ben voor!
Zweedse ballen!!!!!
Hoi allemaal!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Post eens door mensen, ik verveel me. Ik wil in mn broek pissen van het lachen. Al draag ik geen broek/string, maar figuurlijk
Gast- Gast
Geef eens een goeie aanleiding dan
Zwoesj- Ratel
Euuuuuuuuuuuuuh.
Ik ben zojuist weer eens een keer op Paiq ingelogd, dus wie weet heb ik straks wat hilarisch te vertellen. Oeh, misschien ga ik wel zeggen dat ik vroeger een man was bij eentje
Ik ben zojuist weer eens een keer op Paiq ingelogd, dus wie weet heb ik straks wat hilarisch te vertellen. Oeh, misschien ga ik wel zeggen dat ik vroeger een man was bij eentje
Gast- Gast
Dag dames! Hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Prinsessengebak en hotdogs met saus, gebakken uitjes en augurk.Zwoesj schreef:Jade schreef:Alex schreef:ProudMama schreef:Helemaal mee eens. Incl food afdeling!Storm schreef:Ik vind dat de Ikea een webshop moet hebben. Serieus.
Ik ben voor!
Zweedse ballen!!!!!
Hoi allemaal!
Gast- Gast
Reva schreef:Euuuuuuuuuuuuuh.
Whaha dat gesprek moet je hier dan wel posten he! Volgens mij trek je dan helemaal mafketels aan, als je zoiets in je profiel zou zetten. Hmmm misschien wel de moeite eens te proberen..
Zwoesj- Ratel
Rokje met blote buxus?Reva schreef:Post eens door mensen, ik verveel me. Ik wil in mn broek pissen van het lachen. Al draag ik geen broek/string, maar figuurlijk
Gast- Gast
ProudMama schreef:Prinsessengebak en hotdogs met saus, gebakken uitjes en augurk.Zwoesj schreef:Jade schreef:Alex schreef:ProudMama schreef:Helemaal mee eens. Incl food afdeling!Storm schreef:Ik vind dat de Ikea een webshop moet hebben. Serieus.
Ik ben voor!
Zweedse ballen!!!!!
Hoi allemaal!
Heb net gegeten, maar hier krijg ik toch wel weer trek van!
Zwoesj- Ratel
ProudMama schreef:Rokje met blote buxus?Reva schreef:Post eens door mensen, ik verveel me. Ik wil in mn broek pissen van het lachen. Al draag ik geen broek/string, maar figuurlijk
Alleen een shirt!
Gast- Gast
Laat een foto maar zitten...Reva schreef:ProudMama schreef:Rokje met blote buxus?Reva schreef:Post eens door mensen, ik verveel me. Ik wil in mn broek pissen van het lachen. Al draag ik geen broek/string, maar figuurlijk
Alleen een shirt!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Laat een foto maar zitten...Reva schreef:ProudMama schreef:Rokje met blote buxus?Reva schreef:Post eens door mensen, ik verveel me. Ik wil in mn broek pissen van het lachen. Al draag ik geen broek/string, maar figuurlijk
Alleen een shirt!
Die eilandbewoners zijn ook niks gewend.
Gast- Gast
Oke, om Alex d'r zin te geven: Doe maar een foto, maar dan wel met balkje voor je ... euh... ogen.
Gast- Gast
Hee, mn shirt komt gewoon over mn billen hoor.
Zo, de foto's zijn bijna in beeld, dus daarna kan ik het zeggen
Zo, de foto's zijn bijna in beeld, dus daarna kan ik het zeggen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Oke, om Alex d'r zin te geven: Doe maar een foto, maar dan wel met balkje voor je ... euh... ogen.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: