Dagcafé
+22
Bimbam
Happydobby
May
Leine
ExpressoB
SleepingBeauty
Merai
Zwoesj
Lotus
Curious
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Lejow
Try
Tiana
papilon
Toet
Zininzon
Burn
Moezie
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
je kan dan toch een briefje op de deur hangen dat ze het bij de buren afgeven of naar het dichtsbijzijnde postkantoor brengen?
Gast- Gast
Lily schreef:je kan dan toch een briefje op de deur hangen dat ze het bij de buren afgeven of naar het dichtsbijzijnde postkantoor brengen?
Dat doen ze dus niet.
Gast- Gast
Yay ^^ ik ga zoonlief ophalen, nja, eerst even boodschappen doen, maar dat ligt op de route.
Tot vanavond
Tot vanavond
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Yay ^^ ik ga zoonlief ophalen, nja, eerst even boodschappen doen, maar dat ligt op de route.
Tot vanavond
Jeej! Veel plezier!
Gast- Gast
Dhl had laatst een pakket voor mm voordeur gezet. Echt grof. Kwam ik 's nachts thuis, hee een pakketje
Gast- Gast
Alex. Heb je al een foto van A. als bruidmeisje?
Ik ben er nog steeds nieuwsgierig naar!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, weet ik hoor, heb het op mijn bovenbenen ook (bedankt, antidepressiva). En getrouwd ben ik toch al...Reva schreef:Maar hoe erg je dat ziet slijt wel hoor, PM. Ook al heb je daar nu niks aan. Ik heb t ook overal..
Het lijkt me alleen zo lekker om ff een dagje normaal te kunnen bewegen, normaal aan kunnen kleden zonder daarna versleten te zijn, 's nachts niet bang te zijn dat je je bed onder plast als je je omdraait, niet zit te kokhalzen op de rand van het bed als je overeind komt, gewoon iets lekkers te kunnen eten zonder dat je bloedsuiker daarvan omhoog vliegt enz
*klaagmodus uit, want ik ben eigenlijk wel dolgelukkig met die 2*
Gast- Gast
Blij zijn met je twee hummels en klagen over dat soort dingen staat los van elkaar hoor
Gast- Gast
Reva schreef:Blij zijn met je twee hummels en klagen over dat soort dingen staat los van elkaar hoor
Eens!
Burn- Lady Post-a-lot
Ja, is ook wel zo, maar voel me altijd gelijk schuldig als ik aan het klagen ben. Ze hadden ook al 6 weken op de IC kunnen liggen, heel ziek en zwak... En dan ben ik aan het zeuren over een lijf wat een beetje moeite krijgt met het gewicht.Reva schreef:Blij zijn met je twee hummels en klagen over dat soort dingen staat los van elkaar hoor
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, is ook wel zo, maar voel me altijd gelijk schuldig als ik aan het klagen ben. Ze hadden ook al 6 weken op de IC kunnen liggen, heel ziek en zwak... En dan ben ik aan het zeuren over een lijf wat een beetje moeite krijgt met het gewicht.Reva schreef:Blij zijn met je twee hummels en klagen over dat soort dingen staat los van elkaar hoor
Geeft niks, joh! Ik heb de tweede helft van mijn zwangerschap ook alleen maar geklaagd. En ik was heus niet minder blij met A. hoor. Zeuren mag, echt.
Gast- Gast
PM! Dat liggen ze niet, ze zitten nog steeds in je buik. Het is toch niet gek dat je het nu tegen begint te vallen.. Moet je kijken hoe zo'n andere zwangerschap je hebt dan anderen!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Dhl had laatst een pakket voor mm voordeur gezet. Echt grof. Kwam ik 's nachts thuis, hee een pakketje
Lekker dan. Heb ik ook regelmatig gehad toen ik nog in mijn flatje in D. (op het eiland) woonde. Werden pakketjes gewoon voor de deur gezet (galerij was binnen). Soms waren pakjes dan meegenomen of opengemaakt, erg fijn.
Gast- Gast
Burn schreef:PM! Dat liggen ze niet, ze zitten nog steeds in je buik. Het is toch niet gek dat je het nu tegen begint te vallen.. Moet je kijken hoe zo'n andere zwangerschap je hebt dan anderen!
inderdaad! Je mag best klagen.
Gast- Gast
En nou ophouden, ander krijg je een kaartje..
NU OPHOUDEN MET KLAGEN!
NU OPHOUDEN MET KLAGEN!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Alex. Heb je al een foto van A. als bruidmeisje?
Oh ja, die heb ik hoor!
Niet quoten!
***WEG***
Laatst aangepast door Alex op di 21 jun 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha PM hoort er allemaal bij, maar je doet het voor een super goed doel!!
Ik ben mijn nagels aan het lakken, aangezien ik (ophet dekbedovertrek na) klaar ben met huishoudelijke klussen!!!
Nu eens tijd voor mezelf!
Had een nieuwe special effect topper gekocht met allemaal... Ja, hoe noem je het eigenlijk, zijn geen glitters, maar wat wel..?
Oh confetti noemen ze het...
Ik ben mijn nagels aan het lakken, aangezien ik (ophet dekbedovertrek na) klaar ben met huishoudelijke klussen!!!
Nu eens tijd voor mezelf!
Had een nieuwe special effect topper gekocht met allemaal... Ja, hoe noem je het eigenlijk, zijn geen glitters, maar wat wel..?
Oh confetti noemen ze het...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Nog ff volhouden lieve PM!! Daarnaa zul je zoveel van de kleintjes genieten, dat je het allemaal niks meer kan schelen!! Kom op effetjes nog!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Wat een dotje Alex!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Dank jullie wel
Ik ben ook echt benieuwd naar de foto's van de fotograaf. Het bruidspaar komt woensdag geloof ik terug van huwelijksreis, dan zullen de foto's wel gauw volgen!
Ik ben ook echt benieuwd naar de foto's van de fotograaf. Het bruidspaar komt woensdag geloof ik terug van huwelijksreis, dan zullen de foto's wel gauw volgen!
Gast- Gast
wat lief alex
En wat een aparte nagellak zeg. Heb je er nog een kleurtje onder of heb je het ook zo op?
En wat een aparte nagellak zeg. Heb je er nog een kleurtje onder of heb je het ook zo op?
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: