Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

discotheek of grote kroeg

+4
Fred
Jeanette
Blond
muisje
8 plaatsers

Ga naar beneden

discotheek of grote kroeg  Empty discotheek of grote kroeg

Bericht  muisje zo 19 jun 2011 - 2:45

ik ben het een beetje zat, gister wezen stappen na lange tijd maat overal waar ik kom is het zo'n kinderdisco 👅

Mijn vriendinnen en ik zoeken eigelijk gewoon een goede stapplek ergens in nederland maakt niet uit waar, waar de minimale leeftijd toch een beetje vanaf liefst nog boven de 21 is.

Ik heb al een beetje op internet rondgeneusd maar heb toch ervaringen nodig..

So tell me please angel
muisje
muisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 50
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

discotheek of grote kroeg  Empty Re: discotheek of grote kroeg

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 2:54

Dus 2 uur rijden maakt je niet uit? :P

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 19 jun 2011 - 3:23

International Club in W.ageningen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette zo 19 jun 2011 - 4:13

Tentjes in de binnenstad komen vaak ouder publiek.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:17

Ik vind dat altijd zo'n onzin, klagen dat de toko's waar je altijd kwam zo'n kinderdisco worden.
Ja, logisch, je wordt zelf ook ouder en vroeger vond je het zelf waarschijnlijk ook een sport om ergens binnen te komen waar je nog lang niet oud genoeg voor was!
En met de examens die net zijn afgelopen gingen ook veel geslaagden de stad in om het te vieren, dat zag ik iig dit weekend in de tent waar ik werk, de portiers knepen voor 1 x een oogje dicht.

En net wat Jeannette zegt, in veel kroegen/ cafe's komt wat ouder volk, waarvan veel ook nog verder gaan stappen dus kun je daar informeren waar de meeste mensen heengaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:16

Ik ga nooit naar een discotheek, zou er niet eens eentje weten geloof ik. En als ik al naar iets ga waar het meer om dansen gaat dan zijn het feesten. Organiseren ze bij jou in de buurt mss leuke feesten? 80/90's doet het altijd goed bv. Daarnaast ga ik eigenlijk altijd gewoon naar een kroeg of iets alternatiefs waar ze ook live muziek hebben enzo. Daar is vaak ook ouder (soms te oud haha) publiek. Ik kan wel tenten op gaan noemen maar ik geloof dat je daar weinig aan hebt. Ik vind die tenten voornamelijk leuk omdat ik toch met vrienden ben enzo. Ik kan me voorstellen dat een ander er geen hol aan vindt. Bovendien geef je ook niet aan waar je woont.

Gast
Gast

Bericht  muisje zo 19 jun 2011 - 8:29

waar ik woon maakt met dit onderwerp niks uit ..we willen gewoon een avondje ergens leuk stappen en in die plaats een goedkoop hotelletje boeken daarom maakt het niet uit waar in nederland.

De tip in wageningn is een goede dankjewel!
muisje
muisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fred zo 19 jun 2011 - 8:36

In Eindhoven heb je Stratumseind. Dat is een hele straat met kroegen met daarbij ook wat grotere clubs. Heel divers qua muziek en leeftijd. Meeste volk is toch wel boven de 20+. Als je daar niet een leuke kroeg of club tussen zit weet ik het ook niet meer... Dan kun je ook nog altijd naar het marktplein gaan, daar zitten ook nog wat kroegen en aan een straatje daar zit een Ierse pub.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 8:41

Fred schreef:In Eindhoven heb je Stratumseind. Dat is een hele straat met kroegen met daarbij ook wat grotere clubs. Heel divers qua muziek en leeftijd. Meeste volk is toch wel boven de 20+. Als je daar niet een leuke kroeg of club tussen zit weet ik het ook niet meer... Dan kun je ook nog altijd naar het marktplein gaan, daar zitten ook nog wat kroegen en aan een straatje daar zit een Ierse pub.
Ik was daar een paar maanden geleden en voelde me echt bejaard!

Ik denk dat je in ieder geval naar de grotere steden moet en dan naar de kroeg ipv discotheek. In Amsterdam heb je veel kroegen waar "ouderen" komen net buiten het echt (toeristen) centrum. Zoals in de pijp, jordaan etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 10:11

Amsterdam! Do I need to say more? En dan geen Pirates of Cooldown café natuurlijk.. Laughing Ik ga alleen nog maar naar Amsterdam, is 45 minuten met de bus voor mij (toeristische route helaas) maar het is het zeker waard!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 22:00

Crazy Piano's in Scheveningen! Dan heb je gelijk een leuk weekendje weg. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Joontjuh ma 20 jun 2011 - 5:39

In Loosbroek, klein dorpje in Brabant, heb je over een tijdje weer een 21+ feest. Erg leuk en gezellig.
De eerst volgende is op 26 augustus 2011. Meer info op de website van de Lunenburg.

Misschien idee om dat eens mee te maken. Er zitten in de buurt een hoop kleine hostels of campings en dat soort dingen.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  Fred di 21 jun 2011 - 7:10

Joontjuh schreef:In Loosbroek, klein dorpje in Brabant, heb je over een tijdje weer een 21+ feest. Erg leuk en gezellig.
De eerst volgende is op 26 augustus 2011. Meer info op de website van de Lunenburg.

Misschien idee om dat eens mee te maken. Er zitten in de buurt een hoop kleine hostels of campings en dat soort dingen.

Idd... Dat kan ook of de Breyenburg in Ledeacker (ook in Brabant dichtbij Boxmeer)... Genoeg uitgaanscentra (kroegen en discotheken) hier in de Brabantse steden en dorpen.

De Time Out in Gemert is denk ik wel een van de bekendste, maar goed daar komt wel wat jonger volk.
Fred
Fred
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 7:40

Fred schreef:In Eindhoven heb je Stratumseind. Dat is een hele straat met kroegen met daarbij ook wat grotere clubs. Heel divers qua muziek en leeftijd. Meeste volk is toch wel boven de 20+. Als je daar niet een leuke kroeg of club tussen zit weet ik het ook niet meer... Dan kun je ook nog altijd naar het marktplein gaan, daar zitten ook nog wat kroegen en aan een straatje daar zit een Ierse pub.
Ik zou Eindhoven niet aanraden, als de TO zegt dat de kroeg waar ze geweest is net een kinderdisco lijkt moet ze zeker niet op Stratumseind gaan kijken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 7:41

Ik ben gek op de Bozzini in Kerkrade.

Gast
Gast

Bericht  Fred di 21 jun 2011 - 9:35

Op de markt zitten anders wel wat exclusievere kroegen waar niet het hele jonge volk komt. Maar goed, ligt net aan de muzieksmaak denk ik. Heel veel verder dan Altstadt (beetje alternatieve muziek) kom ik niet echt.
Fred
Fred
Prater
Prater

Bericht  Antibes di 21 jun 2011 - 10:22

Amazzonia schreef:Amsterdam! Do I need to say more? En dan geen Pirates of Cooldown café natuurlijk.. Laughing Ik ga alleen nog maar naar Amsterdam, is 45 minuten met de bus voor mij (toeristische route helaas) maar het is het zeker waard!

Haha, ben daar laatst per ongeluk beland toen we van die gratis shotjes flyers kregen WATTTTTT een foute tent!!

Ik ben fan van Bourbon Street.. En vroeger van de piano bar, maar die is verpest sinds de heropening..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 21:42

Ik was een aantal maanden geleden tijdens de wedstrijd Ajax-PSV in een kroegje beland in de Pijp. My god ik heb nog nooit zoveel mooie mannen tusssen de 25-35 bij elkaar gezien cheers

Nu weet ik niet of dat cafe altijd vol staat met mooie mannen hahaha, maar ik stond serieus echt mijn ogen uit te kijken Wink

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 21 jun 2011 - 21:49

Havana in Utrecht
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  muisje wo 22 jun 2011 - 7:14

nou nog genoeg om heen te gaan in elk geval;) hoef ik me niet te vervelen cheers
muisje
muisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Prayer za 25 jun 2011 - 11:27

Fred schreef:Op de markt zitten anders wel wat exclusievere kroegen waar niet het hele jonge volk komt. Maar goed, ligt net aan de muzieksmaak denk ik. Heel veel verder dan Altstadt (beetje alternatieve muziek) kom ik niet echt.

Op de Markt zitten beetje van die tenten waar van dat hele hippe volk komt. Moet je ook maar net van houden Wink
Op het Wilhelminaplein en de Bergen heb je wel wat leuke kroegjes.
Verder ben ik een fan van de Ierse pub op de Markt. Zit trouwens ook een pub in de Dommelstraat, vlakbij de Pathe.
Prayer
Prayer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 25-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud