Fototopic!
+61
Guus
Vanillivi
Floor
banjer49
Polly
Error
TNMN
Jordana
_Femme
Ugly Betty
patjuhhh
Merai
Rumble
Rush
Eris
CCC
sterremaan
Lejow
Shisha
ekiaam87
Toet
Pien
Sugarfall
Paper Crown
rapa nui
TwistedAngel
Burn
luenca
Petteflet
Mamsie
Sushi
TGR
Spring
Aziraphale
Sweety
Atelier Madame
Bimbam
Try
Lies
Océane
Linnie1985
Sorella
Monte
Kabouter
Caroow
Guusje
Schaapke
Moezie
Sjaantje
RioolSpook
SoCali
NerdChic
Oasis
Middleme
ExpressoB
Shy
smooch
Chocolate Cookie
Zora
Zwerver
Flippin' Bitch
65 plaatsers
Pagina 5 van 11
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Re: Fototopic!
Ik doe ook even mee, ben zo trots op onze lieve schat:
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk die onderste! Alleen hadden ze wel zn voetje even mogen bewerken. Nu is het net of hij vieze voeten heeft.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mooie foto's Petteflet!
En Mamsie, wat een leuk kereltje. Wel een heel ander gezicht dan de andere 2 :-)
En Mamsie, wat een leuk kereltje. Wel een heel ander gezicht dan de andere 2 :-)
Gast- Gast
Nee, doet ie nooit. Hij houdt het keurig op. In het begin deed hij dat wel eens (stinken!!!), maar ik heb hem toen laten castreren en nu doet ie 't nooit meer. Hij is heel netjesBirgit schreef:@Suuske: ben jij nooit bang dat ie op je best piest?
Vroeg ik me ineens af. Ik kan ze hier namelijk niet zomaar op de bank zetten, ik leg er altijd een deken onder maar daar piesen ze ook gewoon op
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
En wat heb jij een snoezig zoontje!Mamsie schreef:Wat een snoezig konijn.
Kleine S wordt groot!
Sushi- Kletskop
Mamsie schreef:Leuk die onderste! Alleen hadden ze wel zn voetje even mogen bewerken. Nu is het net of hij vieze voeten heeft.
Foto's komen nu van Photobucket en die heeft ze niet helemaal mooi/zuiver overgenomen. Op de cd die ik heb zijn de foto's echt heel helder en geen last van "vieze" voeten...
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Suuske schreef:
Marin, ik keek vanavond het journaal en toen kwam er een verslaggeefster voorbij en ik moest meteen aan jou denken! Ik weet alleen dat ze Eva heet, maar haar achternaam ben ik vergeten
Leuk, maar waarom deed ze je aan mij denken dan? Ik heb ook het journaal gekeken maar kan me even geen Eva herinneren. Ik ken alleen Eva Jinek, maar op de grote borsten na, heb ik niets met haar gemeen
Gast- Gast
Birgit, jaa klopt hij is echt weer een andere, maar zelf vind ik hem wel een beetje op V lijken toen hij zo oud was.
Suuske, thxz haha maar die van mij plast wel op bed als hij de kans krijgt!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Linnie1985 schreef:Moi (foto had ik gemaakt om te laten zien of de legging wel bij de jurk paste, was voor een bruiloft vorige week).
jij bent wel mooi en slank! leuke outfit ook
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ja gewoon haar uitstraling of zo... Ik ga even googelenMarin schreef:Suuske schreef:
Marin, ik keek vanavond het journaal en toen kwam er een verslaggeefster voorbij en ik moest meteen aan jou denken! Ik weet alleen dat ze Eva heet, maar haar achternaam ben ik vergeten
Leuk, maar waarom deed ze je aan mij denken dan? Ik heb ook het journaal gekeken maar kan me even geen Eva herinneren. Ik ken alleen Eva Jinek, maar op de grote borsten na, heb ik niets met haar gemeen
Sushi- Kletskop
Hahahaha!Mamsie schreef:Birgit, jaa klopt hij is echt weer een andere, maar zelf vind ik hem wel een beetje op V lijken toen hij zo oud was.
Marin, volgens mij was het Eva Wiessing.
Dit is d'r, al ziet ze er op onderstaande foto weer heel anders uit dan in het journaal van vanavond. Ik keek trouwens om 20.00 uur.
Sushi- Kletskop
Met mijn nicht op het feest van m'n ouders:
Rodelen in Duitsland, tijdens vakantie in Tsjechië!:
Niet quoten!
Rodelen in Duitsland, tijdens vakantie in Tsjechië!:
Niet quoten!
Laatst aangepast door Burn op ma 20 jun 2011 - 0:25; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
shygirl87 schreef:Linnie1985 schreef:Moi (foto had ik gemaakt om te laten zien of de legging wel bij de jurk paste, was voor een bruiloft vorige week).
jij bent wel mooi en slank! leuke outfit ook
Thnx
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
mijn lieverd neemt de halve bank in beslag
op zijn grote liefde
op het strand..
vanmorgen vanuit de auto
strand opnieuw
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
TA: Mooie foto's! Zeker die met dat hert, goeie timing
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
heb er nog een van hem/haar, alleen dan is hij aan de grond en zie je hem niet.. ben ook erg blij met de strand foto's.
Die dag heb ik mijn zus en zwager op schiphol afgezet om op huwelijksreis te gaan, eerder die week had mijn vriend een einde gemaakt aan onze relatie van 5,5 jaar.. was dus uitwaaien zeer nodig
Die dag heb ik mijn zus en zwager op schiphol afgezet om op huwelijksreis te gaan, eerder die week had mijn vriend een einde gemaakt aan onze relatie van 5,5 jaar.. was dus uitwaaien zeer nodig
TwistedAngel- Prater
Suuske schreef:Hahahaha!Mamsie schreef:Birgit, jaa klopt hij is echt weer een andere, maar zelf vind ik hem wel een beetje op V lijken toen hij zo oud was.
Marin, volgens mij was het Eva Wiessing.
Dit is d'r, al ziet ze er op onderstaande foto weer heel anders uit dan in het journaal van vanavond. Ik keek trouwens om 20.00 uur.
Hahaha nee daar zie ik ook niets in Maar soms kan het net een blik zijn.
M'n oma en ik vanochtend:
Gast- Gast
Lies schreef:TA: Mooie foto's! Zeker die met dat hert, goeie timing
+1, wat gaaf dat hert!
Gast- Gast
Marin je lijkt erg op haar!!! leuk zo'n foto!
TwistedAngel- Prater
hier stond hij/zij nog stil.. keek even op omdat ik in de achteruit ging om hem op de foto te zetten.. rende er daarna hard vandoor om daarna rustig achter mijn auto over te steken.. helaas zijn die foto's niet gelukt door regen druppels op het raam..
TwistedAngel- Prater
@Marin. je hebt echt wel dezelfde ogen / neus, blik als je oma op deze foto! Lijken haar andere kleinkinderen ook zo op haar?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
TA, wat gaaf. Met al dat groen om zich heen. Heel mooi.
Rapa Nui, dat vind ik echt leuk om te horen. Ik heb geen idee of de rest ook op haar lijkt, ik heb het zelf ook nooit zo bewust gezien. Maar ik hoop zo op een dochter ooit, want ik wil haar dan dolgraag vernoemen naar mijn oma (mijn oma heet Julia).
Rapa Nui, dat vind ik echt leuk om te horen. Ik heb geen idee of de rest ook op haar lijkt, ik heb het zelf ook nooit zo bewust gezien. Maar ik hoop zo op een dochter ooit, want ik wil haar dan dolgraag vernoemen naar mijn oma (mijn oma heet Julia).
Gast- Gast
Ik was vrijdag met Gloria naar Concert @ Sea, maar geloof niet dat Gloria op het forum wil. Dus kan alleen deze 2 foto's laten zien, jammer want van Gloria en mij samen zijn ook leuke foto's!
Dit was op het station in Goes.
Dit was op het station in Goes.
Gast- Gast
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Pagina 5 van 11
Permissies van dit forum: