Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wel of geen redressiehelm (+foto's)?

+6
meisjesmama
Darius
TukTuk
Pien
Annie24
Kat1980
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wel of geen redressiehelm (+foto's)? - Pagina 2 Empty Re: Wel of geen redressiehelm (+foto's)?

Bericht  Tania wo 15 jun 2011 - 7:42

Ik zou het denk ik wel doen. Het lijkt me heel vervelend als het niet bijtrekt en je blijft het de rest van zijn leven zien.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of geen redressiehelm (+foto's)? - Pagina 2 Empty Re: Wel of geen redressiehelm (+foto's)?

Bericht  Kat1980 wo 15 jun 2011 - 7:47

Tazz schreef:Ik zou het op basis van deze foto's ook wel laten doen. Maar zou het ook weggaan als hij wel op zijn zij/ buik zou slapen? L. Die slaapt sinds 2 weken vooral op zijn zij en rolt in zijn slaap regelmatig op zijn buik. Ik zou hem liever op zijn zij laten slapen dan een helmpje geven, zeker omdat de zomer eraan zit te komen. Maar goed, ik ben dan ook geen expert. Ik heb bij een kennis gezien dat een helmpje bij haar zoontje erg goed geholpen heeft!
Ja, het zou zeker schelen als hij niet meer op zijn achterhoofd sliep. Hij sliep al in zo'n zijliggings kussen, maar kreeg het vaak toch voor elkaar om op zijn achterhoofd te gaan liggen. Nu hij omrolt, mag hij daar ook niet meer in. Het valt me nu wel op dat hij soms toch zijn hoofd naar een kant sraait, maar of dat genoeg is. Op zijn buik slapen wil hij niet, hij wordt al boos als hij in bed per ongeluk omrolt. Tegen een zomer met een helmpje zie ik wel op ja. Lijkt me echt verschrikkelijk warm voor zo'n kleintje. Boven een bepaalde temperatuur mogen ze het ook niet dragen, alleen tijdens het slapen wel.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: