Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Of wij zijn nuchter en jij knettergekProudMama schreef:Jullie zijn knettergek of ik te nuchter...
Gast- Gast
Vast een aap, of iets wat erop lijktProudMama schreef:Geen idee, kan me weinig van mijn kindertijd herinneren...Smikkell schreef:Aap, aap, Reva, wat kan een kind allemaal bedoelen als hij 'aap' zegt?ProudMama schreef:]Ach, mijn neefje zei pas vol enthousiasme: 'Aap' toen hij me zag...
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Of wij zijn nuchter en jij knettergekProudMama schreef:Jullie zijn knettergek of ik te nuchter...
Jij ging toch slapen? Of ben ik nou gek?
Gast- Gast
Ik knettergek is geen nieuws hoor. Jullie nuchter zou de krant halenDolcis_ schreef:Of wij zijn nuchter en jij knettergekProudMama schreef:Jullie zijn knettergek of ik te nuchter...
Gast- Gast
euhAlex schreef:Dolcis_ schreef:Of wij zijn nuchter en jij knettergekProudMama schreef:Jullie zijn knettergek of ik te nuchter...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik knettergek is geen nieuws hoor. Jullie nuchter zou de krant halenDolcis_ schreef:Of wij zijn nuchter en jij knettergekProudMama schreef:Jullie zijn knettergek of ik te nuchter...
Gast- Gast
Dat zwarte borsthaar van mij, dat doet t m!Dolcis_ schreef:Vast een aap, of iets wat erop lijktProudMama schreef:Geen idee, kan me weinig van mijn kindertijd herinneren...Smikkell schreef:Aap, aap, Reva, wat kan een kind allemaal bedoelen als hij 'aap' zegt?ProudMama schreef:]Ach, mijn neefje zei pas vol enthousiasme: 'Aap' toen hij me zag...
Gast- Gast
Ik denk Asociaal Andersoortige Persoon. En ik ben wetenschapper, dus is het waar.
Ik wil aan de alcohol, maar ben te lui om richting plee te gaan om kaassoufles etc te dumpen. En daarna komt alcohol pas. Dilemma
Ik wil aan de alcohol, maar ben te lui om richting plee te gaan om kaassoufles etc te dumpen. En daarna komt alcohol pas. Dilemma
Gast- Gast
Je bent zelf kindertijd..ProudMama schreef:Geen idee, kan me weinig van mijn kindertijd herinneren...Smikkell schreef:Aap, aap, Reva, wat kan een kind allemaal bedoelen als hij 'aap' zegt?ProudMama schreef:]Ach, mijn neefje zei pas vol enthousiasme: 'Aap' toen hij me zag...
Reva heeft jaren gestudeerd om te weten wat een kind bedoelt als het 'aap' zegt.
Gast- Gast
Hoi Storm!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zit nu op het station op de bus te wachten. Heb een hele gezellige avond gehad met een vriendin, heb 3 wijntjes en een pakje sigaretten achter mn kiezen
Gast- Gast
Reva schreef:Ik denk Asociaal Andersoortige Persoon. En ik ben wetenschapper, dus is het waar.
Dat heb je eerder gezegd! Dus dan is het zeker waar, je verzint niet 2x dezelfde onzin.
Gast- Gast
Gezellig! Veel ruimte had je trouwens!Storm schreef:Ik zit nu op het station op de bus te wachten. Heb een hele gezellige avond gehad met een vriendin, heb 3 wijntjes en een pakje sigaretten achter mn kiezen
Gast- Gast
Uiteraard. Met witte sportsokken en zonnebril als outfit...Dolcis_ schreef:PM, Hahaha! Loop je naakt rond ofzo dan?
Gast- Gast
Die nieuwe reclame van Dove is om te huilen
Qiara- Ratel
Alex schreef:Dolcis_ schreef:Of wij zijn nuchter en jij knettergekProudMama schreef:Jullie zijn knettergek of ik te nuchter...
Wil je hier antwoord op van een kind/dronken persoon of iemand anders?
Gast- Gast
A P kan ik me in vinden, maar de eerste A?! Asociaal?Alex schreef:Reva schreef:Ik denk Asociaal Andersoortige Persoon. En ik ben wetenschapper, dus is het waar.
Dat heb je eerder gezegd! Dus dan is het zeker waar, je verzint niet 2x dezelfde onzin.
Gast- Gast
Qiara schreef:Die nieuwe reclame van Dove is om te huilen
???? Huilen????
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Kijk er dan niet naar..Qiara schreef:Die nieuwe reclame van Dove is om te huilen
Gast- Gast
Dolcis, waar blijf je nou? Plekje onder de tafel is nog vrij he!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Oh jah, daarom kom ik!
Laatst aangepast door Dolcis_ op zo 12 jun 2011 - 10:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Kijk er dan niet naar..Qiara schreef:Die nieuwe reclame van Dove is om te huilen
Tja, zit wat in... Ik kijk toch niet echt naar de tv, luister alleen een beetje...
Qiara- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: