Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Als je flesje wijn mee neemt.Dolcis_ schreef:Goed dat we onder je komen liggen?Smikkell schreef:Je bent zelf een tafel..
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Ze was jaloers! Ze wil net zo mooi zijn als haar mama!Alex schreef:Zwoesj schreef:Dolcis_ schreef:KOmt omdat jij mooi bentAlex schreef:Jullie zijn lief!
We zijn eerlijk
Dronken mensen spreken de waarheid, zeggen ze
Kinderen ook. Mijn dochter zei vanmiddag tegen mij: mama niet mooi.
Wie prefereert, kinderen of dronken mensen? Want ik zeg dat je wel mooi bent!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Nu moet je niet moeilijk gaan doen hé.. Ik ben dronken rememberZwoesj schreef:Dolcis_ schreef:Ze was jaloers! Ze wil net zo mooi zijn als haar mama!Alex schreef:Zwoesj schreef:Dolcis_ schreef:KOmt omdat jij mooi bentAlex schreef:Jullie zijn lief!
We zijn eerlijk
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als je flesje wijn mee neemt.Dolcis_ schreef:Goed dat we onder je komen liggen?Smikkell schreef:Je bent zelf een tafel..
Die is op
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Nu moet je niet moeilijk gaan doen hé.. Ik ben dronken rememberZwoesj schreef:Dolcis_ schreef:Ze was jaloers! Ze wil net zo mooi zijn als haar mama!Alex schreef:Zwoesj schreef:Dolcis_ schreef:KOmt omdat jij mooi bentAlex schreef:Jullie zijn lief!
We zijn eerlijk
Ja maar ik ook bijna!!
Zwoesj- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Dolcis_ schreef:KOmt omdat jij mooi bentAlex schreef:Jullie zijn lief!
Ooh dus daarom doen jullie niet lief tegen mij. Zo werkt het dus hier.
Jij plaatst nooit foto's, dus dan kunnen we ook niet zeggen dat je mooi bent.
Ik kreeg van de week een 'Jij hebt dikke konten, maar dat geeft niet' van een 4-jarige.
Gast- Gast
Je bent zelf op..Dolcis_ schreef:Smikkell schreef:Als je flesje wijn mee neemt.Dolcis_ schreef:Goed dat we onder je komen liggen?Smikkell schreef:Je bent zelf een tafel..
Die is op
Gast- Gast
kontEN nog wel? Zo, zo.. Misschien toch een paard?Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Dolcis_ schreef:KOmt omdat jij mooi bentAlex schreef:Jullie zijn lief!
Ik kreeg van de week een 'Jij hebt dikke konten, maar dat geeft niet' van een 4-jarige.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:
Meervoud nog wel! De jeugd van tegenwoordig!
Gast- Gast
Wat ben je toch weer aardig Smikkell..
Zwoesj- Ratel
Smikkell schreef:Je bent zelf kinderen en dronken mensen.
Whahahahhahaha ik kom echt niet meer bij
Gast- Gast
Ach, mijn neefje zei pas vol enthousiasme: 'Aap' toen hij me zag...Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Dolcis_ schreef:KOmt omdat jij mooi bentAlex schreef:Jullie zijn lief!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je bent zelf op..Dolcis_ schreef:Smikkell schreef:Als je flesje wijn mee neemt.Dolcis_ schreef:Goed dat we onder je komen liggen?Smikkell schreef:Je bent zelf een tafel..
Die is op
Gelukkig niet, dan lag ik tussen 6 planken
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:
Meervoud nog wel! De jeugd van tegenwoordig!
Ik heb dr daarna ook extra lang gestraft, voor iets heel anders
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je bent zelf aardig..Zwoesj schreef:Wat ben je toch weer aardig Smikkell..
Net zo aardig als jij..
Zwoesj- Ratel
haha! Sorry, best grappig. Zo zei een nichtje van mij toen ze een varken op tv zag: mama!ProudMama schreef:Ach, mijn neefje zei pas vol enthousiasme: 'Aap' toen hij me zag...Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Dolcis_ schreef:KOmt omdat jij mooi bentAlex schreef:Jullie zijn lief!
Gast- Gast
Aap, aap, Reva, wat kan een kind allemaal bedoelen als hij 'aap' zegt?ProudMama schreef:]Ach, mijn neefje zei pas vol enthousiasme: 'Aap' toen hij me zag...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Aap, aap, Reva, wat kan een kind allemaal bedoelen als hij 'aap' zegt?ProudMama schreef:]Ach, mijn neefje zei pas vol enthousiasme: 'Aap' toen hij me zag...
Ik denk AAP!!!
Gast- Gast
Ik had mijn haar laten doen bij de kapper, helemaal mooi, zegt A.: 'mama gekke haren'.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jullie zijn knettergek of ik te nuchter...
Ik denk dat het een combinatie van beiden is..
Zwoesj- Ratel
Geen idee, kan me weinig van mijn kindertijd herinneren...Smikkell schreef:Aap, aap, Reva, wat kan een kind allemaal bedoelen als hij 'aap' zegt?ProudMama schreef:]Ach, mijn neefje zei pas vol enthousiasme: 'Aap' toen hij me zag...
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: