Wat ik mij afvraag ...
+8
Dora
Nana
Vancity_girl
xxjojootjexx
Mamsie
Darius
studiebol
Lejow
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat ik mij afvraag ...
degenen die meerdere kinderen hebben,letten jullie op de kledingkeuze van alle kinderen? Dat het allemaal matcht bij elkaar? Ik bedoel dan of elk kind bij elkaar past.
Dat vroeg ik mij opeens af
Dat vroeg ik mij opeens af
Gast- Gast
Re: Wat ik mij afvraag ...
Ik heb op mijn werk 2 zusjes die altijd hetzelfde dragen (en het is geen tweeling)
Laatst aangepast door Lejow op zo 12 jun 2011 - 7:24; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, als ik naar mij en mijn zus kijk wij hadden vroeger geen matchende kleren.
Veel mensen vragen nu al aan mij of ik de kindjes straks hetzelfde aan doe? Ik denk als ze van het zelfde geslacht zijn eerst wel, maar als het een keer niet zo is is het niet zo denk ik dan.. en misschien als ze ouder zijn vinden ze het wel helemaal niet leuk om er hetzelfde uit te zien..
Veel mensen vragen nu al aan mij of ik de kindjes straks hetzelfde aan doe? Ik denk als ze van het zelfde geslacht zijn eerst wel, maar als het een keer niet zo is is het niet zo denk ik dan.. en misschien als ze ouder zijn vinden ze het wel helemaal niet leuk om er hetzelfde uit te zien..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
nee, let ik niet op. toevallig hebben ze wel allebei een oranje stoer! shirtje, dat is wel grappig maar verder niet.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Nee over het algemeen niet maar als we bijv een feestje hebben dan hebben ze bijv wel alle 3 een blouse aan in verschillende kleuren of een Polo in allemaal een andere kleur en een jeans. De oudste 2 hebben ook Schoenen die op elkaar lijken maar ze hebben ook weer hele verschillende dingen. Wel scheelt het dat mijn oudste 2 niet echt op elkaar lijken dus het staat niet zo van ooh het zelfde.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Nee hoor, als ik daar ook nog over na moet denken dan zit ik constant met de was te stressen denk ik. :o
Al zou ik met een feestje wel zorgen dat ze niet bij elkaar vloeken.
Al zou ik met een feestje wel zorgen dat ze niet bij elkaar vloeken.
Gast- Gast
Nee ik let daar helemaal niet op..
Maar vorige week had Tristan een shirtje te leen en die was lichtgroen en op hetzelfde moment had Kirsten ook een lichtgroen shirtje aan, en dat stond toch wel heel leuk zo bij elkaar..
Dus ik denk dat als we iets van een feestje hebben (hun verjaardagen ofzo) dat ik het misschien wel vaker doe;)
Maar vorige week had Tristan een shirtje te leen en die was lichtgroen en op hetzelfde moment had Kirsten ook een lichtgroen shirtje aan, en dat stond toch wel heel leuk zo bij elkaar..
Dus ik denk dat als we iets van een feestje hebben (hun verjaardagen ofzo) dat ik het misschien wel vaker doe;)
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Dus eigenlijk niet, alleen eventueel met een feest of zo Ja vroeg mij het in eens af. Mijn broer en ik hadden volgens mij ook nooit op elkaar afgestemde kleding aan zover ik weet.
Gast- Gast
Trouwens, ik let er wel op dat ik juist NIET match met mijn man. Vind het wat raar als we bijvoorbeeld allebei eenzelfde kleur shirt aanhebben......
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
haha Darius dat snap ik wel ja. Dat vind ik ook altijd zo tja weet niet. Naar een feest of zo kan het nog wel vind ik maar zo nee
Gast- Gast
Darius schreef:Trouwens, ik let er wel op dat ik juist NIET match met mijn man. Vind het wat raar als we bijvoorbeeld allebei eenzelfde kleur shirt aanhebben......
Ik let er altijd op dat ik niet match met mn dochter. Op de een of andere manier als ik een paars shirt aan heb doe ik haar zonder erbij na te denken ook wat paars aan. Vind dat er zo stom uitzien net of ik hetzelfde gekleed wil gaan als mn dochter ofzo. Dus dan doe ik zelf maar weer wat anders aan.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Ja, ik vind het leuk om mijn meiden vaak hetzelfde te kleden, hetzelfde jurkje, haarbandje, speldjes etc. Sinds kort past M.ara ook in mijn favoriete merk en de laatste tijd hebben ze vaak hetzelfde aan, of in dezelfde stijl.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Ja, ik vind het leuk om mijn meiden vaak hetzelfde te kleden, hetzelfde jurkje, haarbandje, speldjes etc. Sinds kort past M.ara ook in mijn favoriete merk en de laatste tijd hebben ze vaak hetzelfde aan, of in dezelfde stijl.
Wat is jouw favoriete merk... jouw meiden hebben altijd zulke leuke kleren aan!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik wil inderdaad proberen dit niet te doen.
Als we een feestje hebben misschien wel een beetje dezelfde stijl, maar ik vind: het zijn 2 individuen (hoop dat ik het goed schrijf) en zo wil ik ze ook kleden..
Als we een feestje hebben misschien wel een beetje dezelfde stijl, maar ik vind: het zijn 2 individuen (hoop dat ik het goed schrijf) en zo wil ik ze ook kleden..
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
De oudste 2 niet, zijn dan ook een meisje en een jongen, maar net wat anderen al zeggen, bij bijzondere gelegenheden stemmen we de kleding wel op elkaar af, die van ons dan ook, zodat niet alles bij elkaar vloekt op foto's.
De tweeling kleed ik nu nog wel hetzelfde, dat vind ik ook heel leuk moet ik eerlijk zeggen. Het staat zo schattig, en nu ze nog klein zijn wil ik dat wel blijven doen. Als de 1 bijv. iets vies heeft, vind ik het bijna jammer om wat anders aan te doen, en ben ik in staat om de ander ook om te kleden.
Hoelang ik dit ga doen weet ik niet, dat zien we dan wel weer. Nu zou ik zeggen tot ze naar school gaan, maar misschien vind ik het dan ook nog wel erg leuk.
En net als Mama_van2 zou ik het ook wel doen bij 2 'gewone' zusjes denk ik, of in ieder geval dezelfde stijl. Dat hadden mijn zus en ik vroeger ook, en ik vond dat zelf altijd heel leuk toen we nog jonger waren. Mijn moeder deed dit denk ik tot een jaar of 8.
De tweeling kleed ik nu nog wel hetzelfde, dat vind ik ook heel leuk moet ik eerlijk zeggen. Het staat zo schattig, en nu ze nog klein zijn wil ik dat wel blijven doen. Als de 1 bijv. iets vies heeft, vind ik het bijna jammer om wat anders aan te doen, en ben ik in staat om de ander ook om te kleden.
Hoelang ik dit ga doen weet ik niet, dat zien we dan wel weer. Nu zou ik zeggen tot ze naar school gaan, maar misschien vind ik het dan ook nog wel erg leuk.
En net als Mama_van2 zou ik het ook wel doen bij 2 'gewone' zusjes denk ik, of in ieder geval dezelfde stijl. Dat hadden mijn zus en ik vroeger ook, en ik vond dat zelf altijd heel leuk toen we nog jonger waren. Mijn moeder deed dit denk ik tot een jaar of 8.
Gast- Gast
Toevallig keek ik laatst naar de zussenfoto van mijn en mijn zus (toen ik in groep 3 zat en mijn zus in groep 5) hadden we precies hetzelfde aan. Witte blouse, spijkerjasje en twee staartjes in.
Dus ik verontwaardig naar mijn ouders toe:"Hoe konden jullie dat nou doen, ziet er toch niet uit ". Zeggen ze heel droog:"Nou dat wilde jullie zelf.. jullie moesten en zouden voor die zussenfoto hetzelfde aantrekken".. Oh oops haha.
Ik vind het wel schattig staan bij zusjes of tweelingen. Maar als mijn kinderen het niet meer zouden willen dan zou ik het niet meer doen. Ze zijn natuurlijk ook allebei hun eigen individu
Wat ik trouwens wel vreselijk vind is als vader en zoon hetzelfde dragen.. Brr! Ik was een keer op vakantie en toen hadden vader en zoon dezelfde zwembroek aan, T-shirt met een of andere berenprint? (die vader was zeker eind 30) en zo'n zonnehoedje (ook weer precies hetzelfde).. toen heb ik wel stiekem staan gniffelen
Dus ik verontwaardig naar mijn ouders toe:"Hoe konden jullie dat nou doen, ziet er toch niet uit ". Zeggen ze heel droog:"Nou dat wilde jullie zelf.. jullie moesten en zouden voor die zussenfoto hetzelfde aantrekken".. Oh oops haha.
Ik vind het wel schattig staan bij zusjes of tweelingen. Maar als mijn kinderen het niet meer zouden willen dan zou ik het niet meer doen. Ze zijn natuurlijk ook allebei hun eigen individu
Wat ik trouwens wel vreselijk vind is als vader en zoon hetzelfde dragen.. Brr! Ik was een keer op vakantie en toen hadden vader en zoon dezelfde zwembroek aan, T-shirt met een of andere berenprint? (die vader was zeker eind 30) en zo'n zonnehoedje (ook weer precies hetzelfde).. toen heb ik wel stiekem staan gniffelen
Gast- Gast
Bij een feestje of iets dergelijks let ik er vaak wel op dat ze 'samen' iets leuks aan hebben, of in elk geval dezelfde kleuren. Nooit helemaal hetzelfde, maar ik vind het dan wel leuk om te zien dat ze 'bij elkaar passen'. Laatste keer had bijvoorbeeld de jongste een legging met roosjes aan en de oudste had dan een rokje aan met een paar van diezelfde soort roosjes erop.
Zo dus
Op gewone dagen niet, dan hebben we allemaal iets anders aan
Zo dus
Op gewone dagen niet, dan hebben we allemaal iets anders aan
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Flemy, ontzettend schattig zo! Heel leuk wat ze beiden aan hebben.
Heb dan zelf geen meerdere kids, maar denk niet dat ik daar op zou letten!
Heb dan zelf geen meerdere kids, maar denk niet dat ik daar op zou letten!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Nee, ik let daar niet op.
Ik herinner me trouwens nog een keer dat ik in 6VWO had en we een soort voorlichtingsbijeenkomst ´s avonds hadden voor de ouders over het eindexamen. Ik had net een nieuwe knalgele jas en die had ik aangetrokken, toen zaten we in de auto, bleek dat mijn vader een knalgeel zomerjasje had aangetrokken waardoor het net leek alsof we matching jassen hadden. Nu zou dat me niet interesseren, maar toen vond ik het echt heel gênant.
Ik herinner me trouwens nog een keer dat ik in 6VWO had en we een soort voorlichtingsbijeenkomst ´s avonds hadden voor de ouders over het eindexamen. Ik had net een nieuwe knalgele jas en die had ik aangetrokken, toen zaten we in de auto, bleek dat mijn vader een knalgeel zomerjasje had aangetrokken waardoor het net leek alsof we matching jassen hadden. Nu zou dat me niet interesseren, maar toen vond ik het echt heel gênant.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zou er alleen opletten dat we niet vloeken bij elkaar, zowel Joris en Milou als met ons erbij. Maar eigenlijk is dat ook nog niet eerder voorgekomen dat een van ons moest omkleden ofzo. Bij bruiloften let ik er wel op dat we iets meer matchen qua kleuren, maar niet hetzelfde ofzo.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ik me nou afvraag
» Wat ik me afvraag is of ...
» Wat ik me afvraag...
» Wat ik me zo afvraag op deze zondag avond
» Wat ik me afvraag is of ...
» Wat ik me afvraag...
» Wat ik me zo afvraag op deze zondag avond