Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Lex, je bent een plaatje met die jurk! Zéker met zo'n mooie dochter erbij
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Heb je een puppy???Reva schreef:Moment hoor, Romeo staat bij mn hek. Zal je net zien, ben je lekker aan het forummen overkomt je zoiets.
een puppy met een gitaar, al stenen gooiend tegen je raampje?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik schijn erbij geweest te zijn...Alex schreef:ProudMama schreef:Wat krijg ik dan???Smikkell schreef:
Draak? Zo moeder zo dochter
Dat weet jij beter dan wij, denk ik.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Niet zwak, goed voor jezelf zorgenAlex schreef:Ik had eigenlijk ff moeten wachten met die foto. Nu gaat gelijk iedereen slapen. Zwak hoor.
Ik klikte per ongeluk op melden bij moderator Maar euh ... goed voor jezelf zorgen? Wat houdt dat in? Stiekem roken en op tijd naar bed?
Gast- Gast
Uiteraard!Dolcis_ schreef:Jij zelf ook hoorStylegirl schreef:Alex, wat ziet jouw meisje er mooi uit zeg!
Edit: en jij ook in die mooie petticoat jurk!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Haha ja! Want het stiekem roken, bespaard extra stress en op tijd naar bed geeft rustAlex schreef:Dolcis_ schreef:Niet zwak, goed voor jezelf zorgenAlex schreef:Ik had eigenlijk ff moeten wachten met die foto. Nu gaat gelijk iedereen slapen. Zwak hoor.
Ik klikte per ongeluk op melden bij moderator Maar euh ... goed voor jezelf zorgen? Wat houdt dat in? Stiekem roken en op tijd naar bed?
Gast- Gast
Alex schreef:Dolcis_ schreef:Niet zwak, goed voor jezelf zorgenAlex schreef:Ik had eigenlijk ff moeten wachten met die foto. Nu gaat gelijk iedereen slapen. Zwak hoor.
Gast- Gast
Ik zeg: Puppy- cursus. Deed mijn Sharpei ook, werd er gek van!Lejow schreef:ProudMama schreef:Heb je een puppy???Reva schreef:Moment hoor, Romeo staat bij mn hek. Zal je net zien, ben je lekker aan het forummen overkomt je zoiets.
een puppy met een gitaar, al stenen gooiend tegen je raampje?
Gast- Gast
Jep, zonder zoenenSmikkell schreef:Alex schreef:Dolcis_ schreef:Niet zwak, goed voor jezelf zorgenAlex schreef:Ik had eigenlijk ff moeten wachten met die foto. Nu gaat gelijk iedereen slapen. Zwak hoor.
Gast- Gast
En terecht Die andere dagen ben je het ook trouwens.Alex schreef:Dank jullie wel! Ik vond mezelf voor de verandering ook heel mooi die dag
Gast- Gast
Nee, dat doe ik ervoorProudMama schreef:Jep, zonder zoenenSmikkell schreef:Alex schreef:Dolcis_ schreef:Niet zwak, goed voor jezelf zorgenAlex schreef:Ik had eigenlijk ff moeten wachten met die foto. Nu gaat gelijk iedereen slapen. Zwak hoor.
Gast- Gast
Ik denk aan een bont gezeldschapSmikkell schreef:Dat wil ik geloof ik niet eens weten..ProudMama schreef:Wat krijg ik dan???Smikkell schreef:
Gast- Gast
Oh Alex, wat een plaatje! De jurk staat je echt heel mooi!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hang dan dé foto van jezelf op canvas aan de muur en hou het gevoel vast!Alex schreef:Dank jullie wel! Ik vond mezelf voor de verandering ook heel mooi die dag
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:En terecht Die andere dagen ben je het ook trouwens.Alex schreef:Dank jullie wel! Ik vond mezelf voor de verandering ook heel mooi die dag
You are a pretty woman!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
+1000!Dolcis_ schreef:En terecht Die andere dagen ben je het ook trouwens.Alex schreef:Dank jullie wel! Ik vond mezelf voor de verandering ook heel mooi die dag
Ik ga slapen, heb weer een leuk avondje gehad hier Bedankt meiden! Fijne avond nog en tot ziens maar weer
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Wat fijn om te lezen. Wij kunnen jou en je jurk (en je draak) allemaal wel mooi vinden, maar het gaat om jou..Alex schreef:Dank jullie wel! Ik vond mezelf voor de verandering ook heel mooi die dag
Gast- Gast
Haha, mijn man zegt: Hallo, dan kennen ze mij nog niet, ik maak geen varkensSmikkell schreef:Ik denk aan een bont gezeldschapSmikkell schreef:Dat wil ik geloof ik niet eens weten..ProudMama schreef:Wat krijg ik dan???Smikkell schreef:
Gast- Gast
Zo. Vier kaassoufles en zak nibbits. Mocht die ehec op mn taugé hebben gezeten, ga ik iig goed gevuld de pijp uit.
Gast- Gast
Klopt, zonder jou hadden we jou nooit zo mooi gevonden!Smikkell schreef:Wat fijn om te lezen. Wij kunnen jou en je jurk (en je draak) allemaal wel mooi vinden, maar het gaat om jou..Alex schreef:Dank jullie wel! Ik vond mezelf voor de verandering ook heel mooi die dag
Gast- Gast
Je man IS een varkenProudMama schreef:Haha, mijn man zegt: Hallo, dan kennen ze mij nog niet, ik maak geen varkensSmikkell schreef:Ik denk aan een bont gezeldschapSmikkell schreef:Dat wil ik geloof ik niet eens weten..ProudMama schreef:Wat krijg ik dan???Smikkell schreef:
Gast- Gast
Ohhhh... Jij kent m wel?!Smikkell schreef:Je man IS een varkenProudMama schreef:Haha, mijn man zegt: Hallo, dan kennen ze mij nog niet, ik maak geen varkensSmikkell schreef:Ik denk aan een bont gezeldschapSmikkell schreef:Dat wil ik geloof ik niet eens weten..ProudMama schreef:Wat krijg ik dan???Smikkell schreef:
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: