Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Lejow schreef:Ahwwwww wat ziet ze er prachtig uit zeg! en die stippeljurk, ben jij dat?
Whaha ja een stukje van mij inderdaad Even kijken of er een fatsoenlijke foto van mij bij zit.
Gast- Gast
Nee, we hebben allemaal zó'n haast om die lijst te tekenen... dat er vanalles door elkaar heen loopt. Denk dat Reva de bedoeling wel snaptLejow schreef:Smikkell schreef:Haha, Lejow, je bent al weer uit de lijst
Ik zweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer jongen... is dit een complot?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Lejow schreef:Ahwwwww wat ziet ze er prachtig uit zeg! en die stippeljurk, ben jij dat?
Whaha ja een stukje van mij inderdaad Even kijken of er een fatsoenlijke foto van mij bij zit.
Ja leuk, dan kan ik daarna eindelijk slapen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Sjaantje schreef:Nee, we hebben allemaal zó'n haast om die lijst te tekenen... dat er vanalles door elkaar heen loopt. Denk dat Reva de bedoeling wel snaptLejow schreef:Smikkell schreef:Haha, Lejow, je bent al weer uit de lijst
Ik zweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer jongen... is dit een complot?
Jaaaaaaaaaaaaaajaaa
komt vast door die apenpiemels he!!
Lejow- Lady Post-a-lot
+1Lejow schreef:Alex schreef:Lejow schreef:Ahwwwww wat ziet ze er prachtig uit zeg! en die stippeljurk, ben jij dat?
+1Sjaantje schreef:+1Lejow schreef:Alex schreef:Lejow schreef:Ahwwwww wat ziet ze er prachtig uit zeg! en die stippeljurk, ben jij dat?
Gast- Gast
Haha, nou 't wás net even teveel haha. Maar het gaat alweer.Zwoesj schreef:Maple schreef:Ik pieker gewoon geveel geloof ik, misschien moest ik maar eens beginnen om dáármee op te houdenZwoesj schreef:Maple schreef:Nee, ja... ik word gewoon gek hier thuis. Maar ik moet nu echt ophouden met janken voordat m'n man straks ziet dat ik in tranen zit en we dáár weer de poppen van aan het dansen hebben.Dolcis_ schreef:Maple, hoe komt het? Rot dag gehad?
Meis kom binnenkort een keer een dagje deze kant op dan, of ik daarheen, even lekker ontspannen!
Maar dank je voor je aanbod, erg lief. Hou 'm in gedachten en 23 juli staat sowieso
Goed zo, als het je even teveel wordt hoor ik het wel
Gast- Gast
Alex, wat ziet jouw meisje er mooi uit zeg!
Edit: en jij ook in die mooie petticoat jurk!
Laatst aangepast door Stylegirl op zo 12 jun 2011 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Moment hoor, Romeo staat bij mn hek. Zal je net zien, ben je lekker aan het forummen overkomt je zoiets.
Gast- Gast
Ik had eigenlijk ff moeten wachten met die foto. Nu gaat gelijk iedereen slapen. Zwak hoor.
Gast- Gast
Heeft Lejow het weer verklapt???? Tsssss...Smikkell schreef:Apenpiemels???
Jij zelf ook hoorStylegirl schreef:Alex, wat ziet jouw meisje er mooi uit zeg!
Gast- Gast
Staat je goed Lex, die jurk
Je haar zat ook mooi
zo en nu ben ik slapen
Je haar zat ook mooi
zo en nu ben ik slapen
Lejow- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Wat krijg ik dan???Smikkell schreef:
Draak? Zo moeder zo dochter
Dat weet jij beter dan wij, denk ik.
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, nou 't wás net even teveel haha. Maar het gaat alweer.Zwoesj schreef:Maple schreef:Ik pieker gewoon geveel geloof ik, misschien moest ik maar eens beginnen om dáármee op te houdenZwoesj schreef:Maple schreef:Nee, ja... ik word gewoon gek hier thuis. Maar ik moet nu echt ophouden met janken voordat m'n man straks ziet dat ik in tranen zit en we dáár weer de poppen van aan het dansen hebben.Dolcis_ schreef:Maple, hoe komt het? Rot dag gehad?
Meis kom binnenkort een keer een dagje deze kant op dan, of ik daarheen, even lekker ontspannen!
Maar dank je voor je aanbod, erg lief. Hou 'm in gedachten en 23 juli staat sowieso
Goed zo, als het je even teveel wordt hoor ik het wel
Tja sorry nu is het onverantwoord om mij nog auto te laten rijden
Maar goed te horen dat het weer iets beter gaat.Don't worry, be happy
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Niet zwak, goed voor jezelf zorgenAlex schreef:Ik had eigenlijk ff moeten wachten met die foto. Nu gaat gelijk iedereen slapen. Zwak hoor.
Gast- Gast
Heb je een puppy???Reva schreef:Moment hoor, Romeo staat bij mn hek. Zal je net zien, ben je lekker aan het forummen overkomt je zoiets.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Heeft Lejow het weer verklapt???? Tsssss...Smikkell schreef:Apenpiemels???
Lex: CeePee is klaar voor vandaag, tabee!
Lejow- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Moment hoor, Romeo staat bij mn hek. Zal je net zien, ben je lekker aan het forummen overkomt je zoiets.
Sjonge. Heb jij weer.
Gast- Gast
Dat wil ik geloof ik niet eens weten..ProudMama schreef:Wat krijg ik dan???Smikkell schreef:
Draak? Zo moeder zo dochter
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: