Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
HALLO ALLEMAAL!
Ik ben TD en ik ben zowat over mijn hongergevoel heen! Maar ben wel verslaafd aan chips en aardbeien vooral
Ik ben TD en ik ben zowat over mijn hongergevoel heen! Maar ben wel verslaafd aan chips en aardbeien vooral
Gast- Gast
I.c.m een glas koude melk...Dolcis_ schreef:ProudMama schreef:Mayo. Pinda/ mayo. Maakt niet uit, als het maar vet en ongezond is!!Dolcis_ schreef:Wat voor patat ? Wel met mayo tochProudMama schreef:Hallo Sjaan!Sjaantje schreef:Hallo, ik ben Sjaan en ik ben forumverslaafd.
(en dan jullie allemaal in koor)
HALLO SJAAN!
Ik ben PM, verslaafd aan het forum. En patat.
Ohh Love it!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reeevaaaaaaaaaaaaaaaaa! Amsterdam geweest?Reva schreef:Aloha.
Ja. En nu vier kaassouffles aan het bakken.
Gast- Gast
Wat een hoop verslaafden hier! Zullen we een clubje oprichten?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom aardbeien en chips? Chocolade en japanse mix is toch véél lekkerder!Theedoosje schreef:HALLO ALLEMAAL!
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Volgens mij begin ik een beetje teut te raken...
En niet eens met mij delen. Tssss!
Gast- Gast
Nou, zoals ik weet, moet dat ontkent worden. En jij doet dat niet, dus hoor jij er niet bij!Alex schreef:We zijn toch al een groepje?
Laatst aangepast door Dolcis_ op zo 12 jun 2011 - 10:00; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Jaaaa! Via het Yescafe Actieforum en dan noemen we het: Dagcafe!!Sjaantje schreef:Wat een hoop verslaafden hier! Zullen we een clubje oprichten?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Volgens mij begin ik een beetje teut te raken...
Wil je ook een glaasje? Wat wil je, Coolbergh sparkle of wijn? (of bier natuurlijk)
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben trouwens foto's aan het uploaden, maar het zijn er 19 dus het duurt ff. Ik denk ik zeg het ff.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Volgens mij begin ik een beetje teut te raken...
Wil je ook een glaasje? Wat wil je, Coolbergh sparkle of wijn? (of bier natuurlijk)
Doe mij maar een biertje. En dan zonder glas, want het zit al in glas.
Gast- Gast
Oeh, kaassoufles
@ Maple
Ik heb ook wel zin om een beetje teut te zijn...
@ Maple
Ik heb ook wel zin om een beetje teut te zijn...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
We hebben een clubske opgericht voor mensen met............................., ge bent erbijjjjjjjjj ge bent erbijjjjjj!
Alex, foto NU, lejow wil slapen
Alex, foto NU, lejow wil slapen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dolcis_ schreef:Nou, zoals ik weet, moet dat ontkent worden. En jij doet dat niet, dus hoor jij er niet bij!Alex schreef:We zijn toch al een groepje?
Nee, ik mag het niet ontkennen, want dan ben ik een aansteller en moet ik me niet zo aangesproken voelen. Duhhh, snap dat dan.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jaaaa! Via het Yescafe Actieforum en dan noemen we het: Dagcafe!!Sjaantje schreef:Wat een hoop verslaafden hier! Zullen we een clubje oprichten?
Gast- Gast
Dus wel met glasAngel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Volgens mij begin ik een beetje teut te raken...
Gast- Gast
Nee, ja... ik word gewoon gek hier thuis. Maar ik moet nu echt ophouden met janken voordat m'n man straks ziet dat ik in tranen zit en we dáár weer de poppen van aan het dansen hebben.Dolcis_ schreef:Maple, hoe komt het? Rot dag gehad?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Volgens mij begin ik een beetje teut te raken...
Dan nog de keuze tussen een normaal biertje of een speciale..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:
Flauw zeg.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Dus wel met glasAngel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Volgens mij begin ik een beetje teut te raken...
Haha. Ja, maar dan het glas van de fles waar het bier inzit. Het is al laat.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jaaaa! Via het Yescafe Actieforum en dan noemen we het: Dagcafe!!Sjaantje schreef:Wat een hoop verslaafden hier! Zullen we een clubje oprichten?
Lex, ik wacht geduldig... maar ga wel zo naar bed want val om van de slaap. Ik zit trouwens te twijfelen of ik in bed of op de bank zal slapen... Nichtje logeert hier, op mijn slaapkamer en ik loop alweer flink te hoesten Nou hoest je geloof ik niet of amper wanneer je slaapt maar ik zou niet willen dat ze last van me heeft. Toch maar op de bank???
Maple:
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Weet voor jou al een leuke naam: SmikkellSmikkell schreef:ProudMama schreef:Jaaaa! Via het Yescafe Actieforum en dan noemen we het: Dagcafe!!Sjaantje schreef:Wat een hoop verslaafden hier! Zullen we een clubje oprichten?
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: