Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Dolcis_ schreef:Nee, hoe moeten ze daar in hemelsnaam ook aan komenLejow schreef:Zusje schreef:Van melk worden kleine kalfjes grote koeien. Ik zou nu geen glas melk meer drinken... Drink gewoon een glas water. Je lichaam geeft vaak ook een hongergevoel als het eigenlijk dorst heeft.
+ 1
Melk is niet geschikt voor de mens.
Een paard drinkt als hij volwassen is toch ook geen geitenmelk?
Kopen in de winkel natuurlijk, duhh
Ik bedoel alleen maar, wij zijn in principe zoogdieren, en welk volwassen zoogdier, drinkt er nou melk van een ander zoogdier?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hangt er ook vanaf welke melk je drinkt. Volle melk zou ik niet doen als je aan het afvallen bent, maar halfvolle/magere is toch niks mis mee? Ik drink best veel melk (halfvol) en val toch af :-)
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Gewoon in een weiland of op de kinderboerderij aan een ander dier gaan lurken.Lejow schreef:Dolcis_ schreef:Nee, hoe moeten ze daar in hemelsnaam ook aan komenLejow schreef:Zusje schreef:Van melk worden kleine kalfjes grote koeien. Ik zou nu geen glas melk meer drinken... Drink gewoon een glas water. Je lichaam geeft vaak ook een hongergevoel als het eigenlijk dorst heeft.
+ 1
Ik bedoel alleen maar, wij zijn in principe zoogdieren, en welk volwassen zoogdier, drinkt er nou melk van een ander zoogdier?
Gast- Gast
Jah nah jah, als je daar over na denkt. Welk zoogdier trekt nou kleding aan en heeft seks voor de lol? Scheert haar weg, en doet make up op?Lejow schreef:Dolcis_ schreef:Nee, hoe moeten ze daar in hemelsnaam ook aan komenLejow schreef:Zusje schreef:Van melk worden kleine kalfjes grote koeien. Ik zou nu geen glas melk meer drinken... Drink gewoon een glas water. Je lichaam geeft vaak ook een hongergevoel als het eigenlijk dorst heeft.
+ 1
Laatst aangepast door Dolcis_ op zo 12 jun 2011 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gewoon in een weiland of op de kinderboerderij aan een ander dier gaan lurken.Lejow schreef:Dolcis_ schreef:Nee, hoe moeten ze daar in hemelsnaam ook aan komenLejow schreef:Zusje schreef:Van melk worden kleine kalfjes grote koeien. Ik zou nu geen glas melk meer drinken... Drink gewoon een glas water. Je lichaam geeft vaak ook een hongergevoel als het eigenlijk dorst heeft.
+ 1
Een melk polonaise!
Lejow- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Waar kan ik dat zien Smikkel?
heb het al
* Aantal berichten : 6915 (1.57% van het totaal)
* Berichten per dag : 34.06
* Nieuwste bericht : zo jun 12, 2011 10:41 pm
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Jah nah jah, als je daar over na denkt. Welk zoogdier trekt nou kleding aan en heeft seks voor de lol?Lejow schreef:Dolcis_ schreef:Nee, hoe moeten ze daar in hemelsnaam ook aan komenLejow schreef:Zusje schreef:Van melk worden kleine kalfjes grote koeien. Ik zou nu geen glas melk meer drinken... Drink gewoon een glas water. Je lichaam geeft vaak ook een hongergevoel als het eigenlijk dorst heeft.
+ 1
dolfijnen! (zeggen ze)
Lejow- Lady Post-a-lot
Die zijn er wel..Dolcis_ schreef:Jah nah jah, als je daar over na denkt. Welk zoogdier trekt nou kleding aan en heeft seks voor de lol?
Gast- Gast
Wat dan? Van die stomme UPC? (voor upc dan he, niet voor jou )Alex schreef:Ik vind het fijn dat jullie allemaal zo met me meeleven
Ik mocht ook bijna geen magere melk toen ik op dieet was. Hóóguit 2 zuivelconsumpties per dag, dus 2 kleine porties kaas of 2 kleine bekertjes melk, of een combi daarvan. Vond ik niet zo leuk...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
ProudMama schreef:1.80% van het totaal
En ik 1,08
Lejow- Lady Post-a-lot
Whow, jij gaat ook hard!Theedoosje schreef:Theedoosje schreef:Waar kan ik dat zien Smikkel?
heb het al
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoeveel % van de berichten op dit forum is van jullie?
Ik: 2.33% van het totaal
Leuk topic!
Gast- Gast
Het zal de wijn wel zijn, maar ik heb echt geen idee waar ik die info vandaan kan halenLejow schreef:ProudMama schreef:1.80% van het totaal
En ik 1,08
Gast- Gast
Smikkell schreef:Whow, jij gaat ook hard!Theedoosje schreef:Theedoosje schreef:Waar kan ik dat zien Smikkel?
heb het al
Jawel he? maar ben al aan het minderen Doordeweeks ben ik er niet meer zo vaak. Ik sta ook wat plaatsen lager in de top 20
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Het zal de wijn wel zijn, maar ik heb echt geen idee waar ik die info vandaan kan halenLejow schreef:ProudMama schreef:1.80% van het totaal
En ik 1,08
Dan is het bij mij de cola light! Of de eierkoeken
Gast- Gast
Vond hem zelf niet zo de moeite waardZusje schreef:Smikkell schreef:Hoeveel % van de berichten op dit forum is van jullie?
Ik: 2.33% van het totaal
Leuk topic!
Gast- Gast
Aantal berichten : 8197 (1.86% van het totaalAlex schreef:Waarom kan ik dat nou weer niet vinden?
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: