Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
whaaaaaaaaah ik heb honger Maar heb net al 2 rijstwafel gegeten En wil niet meer eigenlijk omdat ik aan het afvallen ben. En heb al water bij mij maar dat helpt niet.
Gast- Gast
Maple schreef:Nouja, geld gaan pinnen in pyama is ook niet zo geslaagd, voordat ik straks uitgemaakt word voor de dorpsgek.Sjaantje schreef:Nou, dat was ook niet de moeite danMaple schreef:Zo. Om 16:15 aangekleed, en nu alweer in pyama
Heb je ook een pet op, een lange baard, en een gitaar / acordeon / mond harmonica om je nek hangen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Seks zonder rooklucht = safe seksLejow schreef:ProudMama schreef:Whaha, dus dat was safe sex...Dolcis_ schreef:ProudMama schreef:Zeker als je daarna gaat zoenen, alsof je een asbak aan het uitlikken bent...Smikkell schreef:Faker-alarm!!Zusje schreef:Dolcis_ schreef:Ik rook stiekem! Mag mijn vriend niet weten, die wordt woest!
Hahahaha! Sorry maar dat ruik je toch gewoon als je partner rookt. Alles ruikt naar rook. Zeker als je 'beide' niet rookt. Je haar, kleding alles ruikt ernaar. Waarom stop je niet?
Klopt, daarom zoen ik ook niet met hem hahahaha.. Heb vanmiddag al sex gehad Dus kon veilig roken daarna
Nee Nee Nee PM,
Safe Smoke!
Duhhh
Gast- Gast
Lejow schreef:Bummer, Lex!
Ja joh. Kut UPC. Bij ons doet ie het gewoon, ik snap niet dat mijn schoonouders dit accepteren (al de zoveelste keer dat het mis gaat met opnemen en tv kijken etc.).
Gast- Gast
Theedoosje schreef:whaaaaaaaaah ik heb honger Maar heb net al 2 rijstwafel gegeten En wil niet meer eigenlijk omdat ik aan het afvallen ben. En heb al water bij mij maar dat helpt niet.
Die rijstewafel kan ook niet veel kwaad TD, heb je misschien wat fruit in huis?
Lejow- Lady Post-a-lot
Nee joh, dat zeg ik niet. Maar zo nu en dan een pyjamadag is heerlijk! Weet niet of er een bepaalde reden was dat Maple zich toch heeft aangekleed, maar als ik vandaag vrij was geweest en ik had om 1615 nog in pyjama gezeten, dan had ik me zekersteweten niet meer aangekleed!Smikkell schreef:SJaan is er voor om alle bejaarden , die toch niet meer buiten komen, gewoon in pyjama en bed te laten. Omdat het gewoon de moeite niet is!Sjaantje schreef:Nou, dat was ook niet de moeite danMaple schreef:Zo. Om 16:15 aangekleed, en nu alweer in pyamaNiet dat ik nu zeg dat Maple een bejaarde is
Denk overigens dat ik meer bejaard ben dan Maple...
Edit: om geld te pinnen lees ik nu. Tja, dat vind ik dan inderdaad wel een goeie reden om even aan te kleden
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Dan wordt hij echt woest!Theedoosje schreef:Dolcis waarom ben je dan niet gewoon eerlijk tegen je vriend? Dan kan hij je weer steunen met het stoppen.
Kan de verleiding gewoon niet weerstaan om eraf te blijven. Ik rook niet rondom huis ofzo, maar wel als ik ergens anders ben.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Seks zonder rooklucht = safe seksLejow schreef:ProudMama schreef:Whaha, dus dat was safe sex...Dolcis_ schreef:ProudMama schreef:Zeker als je daarna gaat zoenen, alsof je een asbak aan het uitlikken bent...Smikkell schreef:Faker-alarm!!Zusje schreef:Dolcis_ schreef:Ik rook stiekem! Mag mijn vriend niet weten, die wordt woest!
Hahahaha! Sorry maar dat ruik je toch gewoon als je partner rookt. Alles ruikt naar rook. Zeker als je 'beide' niet rookt. Je haar, kleding alles ruikt ernaar. Waarom stop je niet?
Klopt, daarom zoen ik ook niet met hem hahahaha.. Heb vanmiddag al sex gehad Dus kon veilig roken daarna
Nee Nee Nee PM,
Safe Smoke!
Duhhh
Roken zonder kussen = safe smoke
Lejow- Lady Post-a-lot
Een glas melk vult ook altijd wel...Lejow schreef:Theedoosje schreef:whaaaaaaaaah ik heb honger Maar heb net al 2 rijstwafel gegeten En wil niet meer eigenlijk omdat ik aan het afvallen ben. En heb al water bij mij maar dat helpt niet.
Gast- Gast
Lejow schreef:Theedoosje schreef:whaaaaaaaaah ik heb honger Maar heb net al 2 rijstwafel gegeten En wil niet meer eigenlijk omdat ik aan het afvallen ben. En heb al water bij mij maar dat helpt niet.
Nee rijstwafel i know maar heb er al 2 op. En nee het fruit is op
Gast- Gast
Ja, weet ik tenminste bijna zeker dat hij niks ruiktProudMama schreef:Seks zonder rooklucht = safe seksLejow schreef:ProudMama schreef:Whaha, dus dat was safe sex...Dolcis_ schreef:ProudMama schreef:Zeker als je daarna gaat zoenen, alsof je een asbak aan het uitlikken bent...Smikkell schreef:Faker-alarm!!Zusje schreef:Dolcis_ schreef:Ik rook stiekem! Mag mijn vriend niet weten, die wordt woest!
Nee Nee Nee PM,
Safe Smoke!
Duhhh
Gast- Gast
ProudMama schreef:Een glas melk vult ook altijd wel...Lejow schreef:Theedoosje schreef:whaaaaaaaaah ik heb honger Maar heb net al 2 rijstwafel gegeten En wil niet meer eigenlijk omdat ik aan het afvallen ben. En heb al water bij mij maar dat helpt niet.
Hou niet zo van melk...maar dank je voor de tip
Gast- Gast
MELK! Jaaaah dáár heb ik zin in!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Van melk worden kleine kalfjes grote koeien. Ik zou nu geen glas melk meer drinken... Drink gewoon een glas water. Je lichaam geeft vaak ook een hongergevoel als het eigenlijk dorst heeft.
Gast- Gast
Zusje schreef:Van melk worden kleine kalfjes grote koeien. Ik zou nu geen glas melk meer drinken... Drink gewoon een glas water. Je lichaam geeft vaak ook een hongergevoel als het eigenlijk dorst heeft.
Dat zei ik Dat heb ik al gedronken water maar hielp niet Maar dank je voor je tip.
Gast- Gast
Zusje schreef:Van melk worden kleine kalfjes grote koeien. Ik zou nu geen glas melk meer drinken... Drink gewoon een glas water. Je lichaam geeft vaak ook een hongergevoel als het eigenlijk dorst heeft.
+ 1
Melk is niet geschikt voor de mens.
Een paard drinkt als hij volwassen is toch ook geen geitenmelk?
Lejow- Lady Post-a-lot
Kalfjes krijgen eerst biest, dáár wordt je groot van. Daarna paar weken (hooguit) melk, dan gras en bix.Zusje schreef:Van melk worden kleine kalfjes grote koeien. Ik zou nu geen glas melk meer drinken... Drink gewoon een glas water. Je lichaam geeft vaak ook een hongergevoel als het eigenlijk dorst heeft.
En de melk rechtsstreeks van de koe is niet te vergelijken met de melk uit een pak!
Gast- Gast
Nee, hoe moeten ze daar in hemelsnaam ook aan komenLejow schreef:Zusje schreef:Van melk worden kleine kalfjes grote koeien. Ik zou nu geen glas melk meer drinken... Drink gewoon een glas water. Je lichaam geeft vaak ook een hongergevoel als het eigenlijk dorst heeft.
+ 1
Melk is niet geschikt voor de mens.
Een paard drinkt als hij volwassen is toch ook geen geitenmelk?
Gast- Gast
Ik drink ook geen melk. echt maar heeeeeeeeel af en toe op het werk met de kinderen. Die melk is wat lekkerder dan als we hem thuis hebben op de een of andere manier
Weet je het blijven reageren helpt ook om niks te pakken whaha
Weet je het blijven reageren helpt ook om niks te pakken whaha
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn lichaam heeft ook dorst
Neem water Of wat anders waar geen alcohol in zit
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: