Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Ja dat kan idd maar dan krijg je toch wel melding dat er een popup wordt geblockt? Misschien heeft diegene over wie het gaat niet zo'n melding dan als ik? Nou ja, ik heb het vanaaf voor de zekerheid nog een keer via mail geprobeerd ipv pm. Hopelijk komt het nu goed.Zusje schreef:Dat je geen bericht krijgt komt mss omdat je je popups geblocked hebt.
Staat je PM wel bij verzonden items of nog in je postvak uit? Is ze uberhaupt nog wel online geweest?
Gast- Gast
Ik ben er ook weer even! Ik hoorde dat er een rel(letje) was en dan sta ik natuurlijk vooraan (naast Lejow). Ik wil niks missen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat is het vervelende van een schoonmaakster. Ze bergt je spullen op en je kunt ze niet meer vinden.Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:ABE> dat is ook niet handig. Heb je niet ergens anders nog gekleurd papier of zo liggen? Of kranten? OF een folietje of zo?
Niets van dat , haha. Hoe vreemd is dit. Ik heb net de cv dinges leeggehaald en voor de tiende keer flikkert me er een leesrek op mijn kop. Tien keer... En ik leg hem er ook net zo snel weer neer... Wachtend op de elfde keer... Maar nog steeds niets gevonden.
Gast- Gast
Zoals het hoort..Alex schreef:Ik ben er ook weer even! Ik hoorde dat er een rel(letje) was en dan sta ik natuurlijk vooraan (naast Lejow). Ik wil niks missen.
Gast- Gast
Wel het juiste adres opgeschreven?Lejow schreef:Ik kom met een aantal ook niet goed in contact, o.a. met mamma van 2, we hebben elkaar al meerdere keren een PB gestuurd, maar het komt gewoon niet aan.
Gast- Gast
Dan ben je nét iets te laat.Alex schreef:Ik ben er ook weer even! Ik hoorde dat er een rel(letje) was en dan sta ik natuurlijk vooraan (naast Lejow). Ik wil niks missen.
Gast- Gast
Slaap lekker lieverd!Stuiterbal schreef:Ik hou het voor gezien vandaag !!! Welterusten allemaal
Gast- Gast
Ja vanmorgen was ze online dus toen heb ik in de gauwigheid nog een pm verstuurd.Theedoosje schreef:Is ze wel online? Als ze ook niet reageert op mail
Lejow, bedankt. Het gaat dus wel eens mis? Vervelend! Overigens heb ik haar pm wel ontvangen en die heb ik gewoon ge-reply'd (hoe schrijf je zoiets in hemelsnaam?)
Truste Stuitertje!
Lexieeeeeeeeeeeeeee!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Rob van de smaakpolitie op sbs 6 over een koelkast 'Dat meurt, alsof er een dood lijk in ligt'
Euh.. duhh?
Euh.. duhh?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dolcis_ schreef:Slaap lekker lieverd!Stuiterbal schreef:Ik hou het voor gezien vandaag !!! Welterusten allemaal
oowww dank je
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ABE, wanneer heb je het nodig? Ik wil over 2 weken wel een rolletje cadeau-papier voor je meenemen?
Morgen....
Gast- Gast
Smikkel, hoop dat je snel iets vind om te ontspannen, en vind het onwijs dapper dat je de strijd aan te gaan ipv aan de drank te gaan! Top! Het is namelijk echt onwijs moeilijk!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat is het vervelende van een schoonmaakster. Ze bergt je spullen op en je kunt ze niet meer vinden.Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:ABE> dat is ook niet handig. Heb je niet ergens anders nog gekleurd papier of zo liggen? Of kranten? OF een folietje of zo?
Niets van dat , haha. Hoe vreemd is dit. Ik heb net de cv dinges leeggehaald en voor de tiende keer flikkert me er een leesrek op mijn kop. Tien keer... En ik leg hem er ook net zo snel weer neer... Wachtend op de elfde keer... Maar nog steeds niets gevonden.
Die schoonmaakster ben ik zelf op dit moment. Dus doe ik toch iets niet goed.
Gast- Gast
Ja, ik vond hem zelf ook leukTheedoosje schreef:Smikkell schreef:Dat is het vervelende van een schoonmaakster. Ze bergt je spullen op en je kunt ze niet meer vinden.Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:ABE> dat is ook niet handig. Heb je niet ergens anders nog gekleurd papier of zo liggen? Of kranten? OF een folietje of zo?
Gast- Gast
Lejow schreef:Rob van de smaakpolitie op sbs 6 over een koelkast 'Dat meurt, alsof er een dood lijk in ligt'
Euh.. duhh?
Beter dan een levend hahaha! Ok, nu moet ik echt gaan opruimen...
Gast- Gast
Koelkast van een vegetarier ligt dus geen lijk inLejow schreef:Rob van de smaakpolitie op sbs 6 over een koelkast 'Dat meurt, alsof er een dood lijk in ligt'
Euh.. duhh?
Gast- Gast
Nee, sorry, dat gaat me niet lukken...Angel Blue Eyes schreef:Morgen....Sjaantje schreef:ABE, wanneer heb je het nodig? Ik wil over 2 weken wel een rolletje cadeau-papier voor je meenemen?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Smikkell schreef:Ja, ik vond hem zelf ook leukTheedoosje schreef:Smikkell schreef:Dat is het vervelende van een schoonmaakster. Ze bergt je spullen op en je kunt ze niet meer vinden.Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:ABE> dat is ook niet handig. Heb je niet ergens anders nog gekleurd papier of zo liggen? Of kranten? OF een folietje of zo?
haha ja toch wel ja? Fijn ook
Gast- Gast
Zusje schreef:Lejow schreef:Rob van de smaakpolitie op sbs 6 over een koelkast 'Dat meurt, alsof er een dood lijk in ligt'
Euh.. duhh?
Kunnen ze gelijk door naar Shownieuws..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hooguit eet je een vleestomaat en moet je biechten hierDolcis_ schreef:Koelkast van een vegetarier ligt dus geen lijk inLejow schreef:Rob van de smaakpolitie op sbs 6 over een koelkast 'Dat meurt, alsof er een dood lijk in ligt'
Euh.. duhh?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nee, sorry, dat gaat me niet lukken...Angel Blue Eyes schreef:Morgen....Sjaantje schreef:ABE, wanneer heb je het nodig? Ik wil over 2 weken wel een rolletje cadeau-papier voor je meenemen?
Als ik het me gewoon gisteren even had bedacht, dan had ik zo even een rolletje mee kunnen nemen. Maar nee, bij mij moet alles op het laatste moment....
Gast- Gast
Lejow schreef:Zusje schreef:Lejow schreef:Rob van de smaakpolitie op sbs 6 over een koelkast 'Dat meurt, alsof er een dood lijk in ligt'
Euh.. duhh?
Kunnen ze gelijk door naar Shownieuws..
Jaaa, dat kijk jij natuurlijk ook
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: