Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
@ Zusje, ik heb het niet over de coma verhalen enz, ik heb het over niet altijd de waarheid vertellen.
En tja, sommige dingen zijn nou eenmaal helaas bizar toevallig...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis_ schreef:Zusje je gaat je nog verdedigen ook
Nah, ik haal herinneringen op. Lejow is nogal vergeetachtig . Die weet heel vaak niet meer 'want het is zo lang geleden'. Maar blijkbaar kan ze toch nog wel halve dingen onthouden .
Gast- Gast
Gast- Gast
Weet iemand of het op dit forum bij sommigen gebeurt dat je geen bericht krijgt als je een pm hebt ontvangen?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Lejow schreef:@ Zusje, ik heb het niet over de coma verhalen enz, ik heb het over niet altijd de waarheid vertellen.
Ja, vind je haar verhaal met politie, boze ex, huwelijksaanzoek, zoensessies werkelijk gelijkwaardig aan een uit de hand gelopen discussie over mannen die zo dom zijn zonder condoom met een meisje naar bed te gaan zonder überhaupt te vragen of ze aan de pil is?
Gast- Gast
Zusje schreef:Dolcis_ schreef:Zusje je gaat je nog verdedigen ook
Nah, ik haal herinneringen op. Lejow is nogal vergeetachtig . Die weet heel vaak niet meer 'want het is zo lang geleden'. Maar blijkbaar kan ze toch nog wel halve dingen onthouden .
Beter iets dan niets zeggen ze he
Lejow- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Lejow schreef:@ Zusje, ik heb het niet over de coma verhalen enz, ik heb het over niet altijd de waarheid vertellen.
Ja, vind je haar verhaal met politie, boze ex, huwelijksaanzoek, zoensessies werkelijk gelijkwaardig aan een uit de hand gelopen discussie over mannen die zo dom zijn zonder condoom met een meisje naar bed te gaan zonder überhaupt te vragen of ze aan de pil is?
Nee, ook dat zeg ik niet.
Lejow- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Sjaan ik krijg wel telkens bericht.
+ 1
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, dat kan gebeuren, hoor er mensen wel vaker over. Of dat het niet aan komt.Sjaantje schreef:Weet iemand of het op dit forum bij sommigen gebeurt dat je geen bericht krijgt als je een pm hebt ontvangen?
Gast- Gast
Daar leek het wel op!Lejow schreef:Zusje schreef:Lejow schreef:@ Zusje, ik heb het niet over de coma verhalen enz, ik heb het over niet altijd de waarheid vertellen.
Nee, ook dat zeg ik niet.
Gast- Gast
Wat zeg je dan wel Lejow?
Weet je, ik laat het hierbij. Ik vind Leah of wat haar naam nu is, gewoon een hoog fakergehalte hebben. Mijn idee, hoeft niet zo te zijn. Tis aan jou/ jullie wat jullie er zelf van vinden.
Ik ga opruimen, ik krijg morgen visite en het is een grote zooi hier . Ennn ik geloof dat ik wat verliefdheidskriebels heb dus dan gaat opruimen altijd zo snel!
Weet je, ik laat het hierbij. Ik vind Leah of wat haar naam nu is, gewoon een hoog fakergehalte hebben. Mijn idee, hoeft niet zo te zijn. Tis aan jou/ jullie wat jullie er zelf van vinden.
Ik ga opruimen, ik krijg morgen visite en het is een grote zooi hier . Ennn ik geloof dat ik wat verliefdheidskriebels heb dus dan gaat opruimen altijd zo snel!
Gast- Gast
Smikkel, vind het echt vervelend voor je! De onrust in je lichaam die je constant voelt, zoekend naar iets wat je een rustig gevoel geeft waardoor je wat meer ontspant. Heb er zelf ook nog niks voor gevonden.
Ik heb met mezelf afgesproken om alleen in het weekend te drinken, op andere avonden ben ik tot 22.00 uur nog druk bezig in huis, en slapen is een ramp.
Ik heb met mezelf afgesproken om alleen in het weekend te drinken, op andere avonden ben ik tot 22.00 uur nog druk bezig in huis, en slapen is een ramp.
Gast- Gast
Dat dus..Dolcis_ schreef:Smikkel, vind het echt vervelend voor je! De onrust in je lichaam die je constant voelt, zoekend naar iets wat je een rustig gevoel geeft waardoor je wat meer ontspant. Heb er zelf ook nog niks voor gevonden.
Ik wil voorlopig helemaal niet meer drinken!
Het lukt je dus wel om je daar aan te houden?
Laatst aangepast door Smikkell op zo 12 jun 2011 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja ik ook, maar ik probeer met iemand hier in contact te komen maar ik krijg geen reactie en heb haar ook al op haar gewone mailadres gemaild, maar ook daar krijg ik geen reactie op terug dus ik vraag me af wat er hier mis gaat?Theedoosje schreef:Sjaan ik krijg wel telkens bericht.
Voor de duidelijkheid, het is niet voor mijzelf dat ik met haar in contact wil komen, maar omdat ik iets op zou sturen naar haar. Eigenbelang voor haar dus... En ik weet even niet zo goed hoe ik er nu verder mee moet...
Theedoosje schreef:ABE> dat is ook niet handig. Heb je niet ergens anders nog gekleurd papier of zo liggen? Of kranten? OF een folietje of zo?
Niets van dat , haha. Hoe vreemd is dit. Ik heb net de cv dinges leeggehaald en voor de tiende keer flikkert me er een leesrek op mijn kop. Tien keer... En ik leg hem er ook net zo snel weer neer... Wachtend op de elfde keer... Maar nog steeds niets gevonden.
Gast- Gast
Ja dat kan idd maar dan krijg je toch wel melding dat er een popup wordt geblockt? Misschien heeft diegene over wie het gaat niet zo'n melding dan als ik? Nou ja, ik heb het vanaaf voor de zekerheid nog een keer via mail geprobeerd ipv pm. Hopelijk komt het nu goed.Zusje schreef:Dat je geen bericht krijgt komt mss omdat je je popups geblocked hebt.
Sjaantje schreef:Ja ik ook, maar ik probeer met iemand hier in contact te komen maar ik krijg geen reactie en heb haar ook al op haar gewone mailadres gemaild, maar ook daar krijg ik geen reactie op terug dus ik vraag me af wat er hier mis gaat?Theedoosje schreef:Sjaan ik krijg wel telkens bericht.
Voor de duidelijkheid, het is niet voor mijzelf dat ik met haar in contact wil komen, maar omdat ik iets op zou sturen naar haar. Eigenbelang voor haar dus... En ik weet even niet zo goed hoe ik er nu verder mee moet...
Heb je haar e-mail adres? Mss via Hyves of FB nog proberen?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ja ik ook, maar ik probeer met iemand hier in contact te komen maar ik krijg geen reactie en heb haar ook al op haar gewone mailadres gemaild, maar ook daar krijg ik geen reactie op terug dus ik vraag me af wat er hier mis gaat?Theedoosje schreef:Sjaan ik krijg wel telkens bericht.
Is ze wel online? Als ze ook niet reageert op mail
Gast- Gast
ABE, wanneer heb je het nodig? Ik wil over 2 weken wel een rolletje cadeau-papier voor je meenemen?
Dat is het vervelende van een schoonmaakster. Ze bergt je spullen op en je kunt ze niet meer vinden.Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:ABE> dat is ook niet handig. Heb je niet ergens anders nog gekleurd papier of zo liggen? Of kranten? OF een folietje of zo?
Niets van dat , haha. Hoe vreemd is dit. Ik heb net de cv dinges leeggehaald en voor de tiende keer flikkert me er een leesrek op mijn kop. Tien keer... En ik leg hem er ook net zo snel weer neer... Wachtend op de elfde keer... Maar nog steeds niets gevonden.
Gast- Gast
Ik kom met een aantal ook niet goed in contact, o.a. met mamma van 2, we hebben elkaar al meerdere keren een PB gestuurd, maar het komt gewoon niet aan.
Lejow- Lady Post-a-lot
Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:ABE> dat is ook niet handig. Heb je niet ergens anders nog gekleurd papier of zo liggen? Of kranten? OF een folietje of zo?
AABje toch Gek wijf Balen dat je hem dan nog niet hebt gevonden
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: