Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Terug smsen is niet slim, maar dat je een keer stuurt: Laat me met rust! kan ik me ook wel weer voorstellen.Zusje schreef:ProudMama schreef:Zusje: Het kan toch dat je die keuze maakt om het op te lossen met een vriend ipv politie?
Tuurlijk kan dat . Maar als jij een vetkwade ex hebt, die met je wil trouwen... Eh? En hij valt je lastig, hij smst je... Ga je dan terug smsen? Nou ja, het hele verhaal komt op mij te dramatisch over om te kunnen geloven in ieder geval. Bovendien lijkt het ook weer allemaal net te gebeuren als ze online is, mij te toevallig.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Terug smsen is niet slim, maar dat je een keer stuurt: Laat me met rust! kan ik me ook wel weer voorstellen.Zusje schreef:ProudMama schreef:Zusje: Het kan toch dat je die keuze maakt om het op te lossen met een vriend ipv politie?
Tuurlijk kan dat . Maar als jij een vetkwade ex hebt, die met je wil trouwen... Eh? En hij valt je lastig, hij smst je... Ga je dan terug smsen? Nou ja, het hele verhaal komt op mij te dramatisch over om te kunnen geloven in ieder geval. Bovendien lijkt het ook weer allemaal net te gebeuren als ze online is, mij te toevallig.
Als dat het smsje was geweest, had ze dat wel gezegd en er geen achter geplaatst.
Gast- Gast
Ik heb geen enkele reden om haar verhaal niet te geloven, hoe heftig ook. Maar ik ga er vandoor, ik ga nog even de kroeg in hier! Fijne avond ladies!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Naar mijn weten is mijn cadeaufolie niet opgegaan. Wat ik echter vreemd en verontrustend () vind, is dat ik de linten in de ketelkast vond, maar dat de folie er niet naast lag. Ik ben niet zo opgeruimd dat ik twee verschillende plekken vind voor zulllke dingen.
Gast- Gast
Veel plezier Merai!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
En Zusje, jij hebt altijd de waarheid gesproken dan???
Laatst aangepast door Lejow op zo 12 jun 2011 - 8:53; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Als je elke minuut je pagina ververst, kun je ook wel even een reactie geven..Dolcis_ schreef:Smikkell schreef:Laquisia?? Wat is jouw antwoord?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Naar mijn weten is mijn cadeaufolie niet opgegaan. Wat ik echter vreemd en verontrustend () vind, is dat ik de linten in de ketelkast vond, maar dat de folie er niet naast lag. Ik ben niet zo opgeruimd dat ik twee verschillende plekken vind voor zulllke dingen.
Hmm vaag Misschien onder je bed? In kledingkast? De gekste plekken?
Gast- Gast
Ik vind het jammer dat zusje dat denkt. Misschien was het idd geen slimme aktie om het terug te smsen. Maar ik wil dat hij stopt.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Lejow schreef:En Zusje, jij heb altijd de waarheid gesproken dan???
Ik heb weleens een geintje uitgehaald oid maar ik heb nooit mensen ongerust laten zijn of opgeblazen verhalen de wereld ingegooid. Of weet jij iets dat ik niet weet of dat ik vergeten ben?
Gast- Gast
Zusje, ik heb je een pm gestuurd...
Laquisia- Prater
Bedoel je hiermee te zeggen dat je óók denkt dat Laquisia niet helemaal eerlijk is?Lejow schreef:En Zusje, jij hebt altijd de waarheid gesproken dan???
Gast- Gast
Oke duidelijk zusje dat je haar niet gelooft. Prima laten we het nu weer gezellig houden !
Ik heb zin in iets lekkers....
Ik heb zin in iets lekkers....
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bedoel je hiermee te zeggen dat je óók denkt dat Laquisia niet helemaal eerlijk is?Lejow schreef:En Zusje, jij hebt altijd de waarheid gesproken dan???
Ik had de krant gebeld als mijn ex hier voor de deur had gestaan, een vechtpartij in mijn huis, én dat ik gezoend word door 1 van die mannen in mijn huis..
Jeetje, misschien word ik wel beroemd
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Naar mijn weten is mijn cadeaufolie niet opgegaan. Wat ik echter vreemd en verontrustend () vind, is dat ik de linten in de ketelkast vond, maar dat de folie er niet naast lag. Ik ben niet zo opgeruimd dat ik twee verschillende plekken vind voor zulllke dingen.
Hmm vaag Misschien onder je bed? In kledingkast? De gekste plekken?
Ik ben door mijn bed gezakt he. En daar lag het niet. Ik heb in de meterkast gekeken, in de cvkast, in mijn kledingkast, keukenkastjes en ik overweeg om nog te kijken in mijn bovenste keukenkast, maar dan moet ik een trapje pakken. En daar heb ik weinig zin in, haha. Als ik morgen met de auto zou gaan, dan was het niet zo heel erg nodig, maar ik ga op de fiets en dan met een bakje vol met losse spullen, lijkt mij niet handig.
Gast- Gast
Zusje schreef:En het antwoord daarop zie je terug in mijn reacties hier.
Oke.
Laquisia- Prater
Smikkell schreef:Ik heb zin in wijn
En de supermakrt is nog een uurtje open..
Ik heb ook wijn, kom je?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb zin in wijn
rennen !!!!
Gast- Gast
ABE> dat is ook niet handig. Heb je niet ergens anders nog gekleurd papier of zo liggen? Of kranten? OF een folietje of zo?
Gast- Gast
Ik mag en wil niet meer drinken omdat en als ik me slecht voel..Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Ik heb zin in wijn
rennen !!!!
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: