Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Haha, ik hou het maar gewoon bij mijn salade.Maple schreef:Ik wil wel een shoarmabroodje over laten varen naar jouw eiland?ProudMama schreef:Da's niet eerlijk...Maple schreef:Ik heb lekker shoarmaaaaa mét patat
Gast- Gast
Ik baal zó dat onze allerlekkerste snackbar uit A. weg is, he....pompidom schreef:ik wilde ook patatjes eten, maar de pinautomaat werkte niet meer ... :S
Gast- Gast
Kun je audities doen voor scriptschrijver bij GTST?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik ben jaloers op jullie lekkere dingen...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
_Leah_ schreef:Kun je audities doen voor scriptschrijver bij GTST?
What happened?
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Ik ben jaloers op jullie lekkere dingen...
Ik niet Ik moet echt niet aan eten denken. Ik heb mezelf (te) vol laten proppen door mijn lieve vriendinnetje.
Laquisia- Prater
ProudMama schreef:Helemaal mee eens!Stuiterbal schreef:pompidom schreef:jaaaaa, stuiterbal, leuke meiden zijn A en A he?
Zeker weten !!!!
Wat lief!
Gast- Gast
Bedoel je nu mijn man of mijn hond?Zwoesj schreef:Ik ben jaloers op jullie lekkere dingen...
Gast- Gast
Alex schreef:ProudMama schreef:Helemaal mee eens!Stuiterbal schreef:pompidom schreef:jaaaaa, stuiterbal, leuke meiden zijn A en A he?
Zeker weten !!!!
Wat lief!
Op basis van foto's. +1.
Laquisia- Prater
Maple schreef:_Leah_ schreef:Kun je audities doen voor scriptschrijver bij GTST?
What happened?
Mijn ex is bezig met zijn eigen soap. Genaamd Leah & J.
Laquisia- Prater
ProudMama schreef:Bedoel je nu mijn man of mijn hond?Zwoesj schreef:Ik ben jaloers op jullie lekkere dingen...
Laquisia- Prater
Ik zou daar meteen een kaskraker voor in de bios van maken... Hou je er nog een leuk zakcentje aan over, ook Maar is hij nog steeds zo bezig? Las dat hij vannacht aan je deur stond?_Leah_ schreef:Maple schreef:_Leah_ schreef:Kun je audities doen voor scriptschrijver bij GTST?
What happened?
Ik zit stampensvol en ik heb nog niet eens een kwart van m'n shoarmaschotel op
Gast- Gast
Goede tip. Ik ga eens informeren naar de mogelijkheden.Maple schreef:Ik zou daar meteen een kaskraker voor in de bios van maken... Hou je er nog een leuk zakcentje aan over, ook Maar is hij nog steeds zo bezig? Las dat hij vannacht aan je deur stond?_Leah_ schreef:Maple schreef:_Leah_ schreef:Kun je audities doen voor scriptschrijver bij GTST?
What happened?
Ja, klopt. Het is toch niet te geloven?
Laquisia- Prater
Ik geloof dat ik mijn god niet zou weten wat ik moest doen als ik dat 's nachts zou hebben, dat mijn ex aan de deur zou staan.
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Alex schreef:ProudMama schreef:Helemaal mee eens!Stuiterbal schreef:pompidom schreef:jaaaaa, stuiterbal, leuke meiden zijn A en A he?
Zeker weten !!!!
Wat lief!
Op basis van foto's. +1.
In het echt nog veeeeeeeeeeeeeel leuker hahahahaah
Gast- Gast
Maple schreef:Ik geloof dat ik mijn god niet zou weten wat ik moest doen als ik dat 's nachts zou hebben, dat mijn ex aan de deur zou staan.
Ik wist ook niet wat ik moest doen. Ik was echt bang... Uiteindelijk is een goede vriend van me langsgekomen en die heeft ook bij mij geslapen.
Laquisia- Prater
heb ik wat gemist Leah is je ex je midden in de nacht komen opzoeken ??? wat een mafkees...
Gast- Gast
Ik zou gewoon de politie bellen Leah! Met een beetje geluk zit de schrik er dan in bij hem.
Ben je echt bang dat ie je wat doet of is het niet zo'n type?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:heb ik wat gemist Leah is je ex je midden in de nacht komen opzoeken ??? wat een mafkees...
Ja hij stond hier gister, rond half 1 voor de deur. Schreeuwend. En het leukste komt nog....
Hij wou met mij trouwen.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Stuiterbal schreef:heb ik wat gemist Leah is je ex je midden in de nacht komen opzoeken ??? wat een mafkees...
Ja hij stond hier gister, rond half 1 voor de deur. Schreeuwend. En het leukste komt nog....
Hij wou met mij trouwen.
Waaaaat??? Had hij iets eerder moeten bedenken... Mafkees!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Laat me raden: Jij zei vol ontroering Ja, ik wil?_Leah_ schreef:Stuiterbal schreef:heb ik wat gemist Leah is je ex je midden in de nacht komen opzoeken ??? wat een mafkees...
Hij wou met mij trouwen.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:_Leah_ schreef:Stuiterbal schreef:heb ik wat gemist Leah is je ex je midden in de nacht komen opzoeken ??? wat een mafkees...
Hij wou met mij trouwen.
Waaaaat??? Had hij iets eerder moeten bedenken... Mafkees!
ach jij doe normaal !!! Dat had zich idd eerder mogen bedenken. Dat zal je "vriendin" leuk vinden .....
Gast- Gast
Hahaha, wat heb je eigenlijk gedaan? heb je 'm laten staan en hem voor lul laten staan tegenover de hele buurt?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik zou gewoon de politie bellen Leah! Met een beetje geluk zit de schrik er dan in bij hem.
Ik heb tegen hem gezegt dat wanneer hij niet weg zou gaan, ik de politie zou bellen. Maar dat durfde ik ook niet zo goed. Ik heb een vriend gesmst of hij wou komen. Dus die is naar mij toe geracet. (super lief). Uiteindelijk is hij de persoon geweest die mijn ex heeft weggekregen.
Maar ik ben niet echt bang dat hij iets gaat doen. Maar volgens mij was hij gisteravond dronken. Hij stond hier te schreeuwen en te tieren.
Heb je het niet gehoord? Zo luid ging hij tekeer.
Laquisia- Prater
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: