Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Ik ga zo maar een salade maken, hopelijk Ehec vrij...
Lekker PM Ik heb een pasta schotel in de oven staan.
Hoe is het je en de kleintjes?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Gaat best hoor!Zwoesj schreef:ProudMama schreef:Ik ga zo maar een salade maken, hopelijk Ehec vrij...
Lekker PM Ik heb een pasta schotel in de oven staan.
Hoe is het je en de kleintjes?
Zit alleen een beetje te 'tobben' met mijn eten. Boekje met richtlijnen qua dieet bij zwangerschapsdiabetes is niet veel anders als mijn normale eetpatroon, en dan zitten mijn bloedsuikers af en toe veel te hoog.
Dus dat heeft weinig zin... Let nu wel op mijn koolhydraten, maar hoeveel mag je enz enz.
Maar ja, donderdag gesprek hier over, dus dan weet ik waarschijnlijk meer...
Gast- Gast
Iemand een kopje thee? En een sigaretje?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik lust ook wel een kopje thee!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
ProudMama schreef:Kopje thee wel, sigaretje zal ik maar niet doen...
Nee dat is niet goed voor jullie..
Champagne- Prater
Heeft een pot thee gemaakt
Champagne- Prater
Voor jou wel dan?Champagne schreef:ProudMama schreef:Kopje thee wel, sigaretje zal ik maar niet doen...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Voor jou wel dan?Champagne schreef:ProudMama schreef:Kopje thee wel, sigaretje zal ik maar niet doen...
Haha nee eigenlijk ook niet.. maar het is zo verslavend
Champagne- Prater
Ik weet het...Champagne schreef:ProudMama schreef:Voor jou wel dan?Champagne schreef:ProudMama schreef:Kopje thee wel, sigaretje zal ik maar niet doen...
Haha nee eigenlijk ook niet.. maar het is zo verslavend
Gast- Gast
Ga je nog iets doen vanavond?
Champagne- Prater
Zoals iedere dag... bankhangen. Moet rust houden he, mag nog geen boodschapje doen, geen huishoudelijk werk enz.Champagne schreef:Ga je nog iets doen vanavond?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zoals iedere dag... bankhangen. Moet rust houden he, mag nog geen boodschapje doen, geen huishoudelijk werk enz.Champagne schreef:Ga je nog iets doen vanavond?
Ah dat is vervelend!! Hoe vermaak je je dan?
Champagne- Prater
Champagne schreef:ProudMama schreef:Zoals iedere dag... bankhangen. Moet rust houden he, mag nog geen boodschapje doen, geen huishoudelijk werk enz.Champagne schreef:Ga je nog iets doen vanavond?
Heftig PM!
Ga jij nog iets doen vanavond Champagne?
Leine- Prater
Beetje lezen, tv/dvd kijken, ben hele dagen op het forum. Krijg regelmatig visite en nu is mijn man natuurlijk weer een lang weekend thuis.Champagne schreef:ProudMama schreef:Zoals iedere dag... bankhangen. Moet rust houden he, mag nog geen boodschapje doen, geen huishoudelijk werk enz.Champagne schreef:Ga je nog iets doen vanavond?
Doe het nu 7 weken en 2 dagen, het gaat ook wel wennen. En beter als in het ziekenhuis liggen natuurlijk. En als ik me er niet aan gehouden had was ik waarschijnlijk al bevallen...
Gast- Gast
Leine schreef:Champagne schreef:ProudMama schreef:Zoals iedere dag... bankhangen. Moet rust houden he, mag nog geen boodschapje doen, geen huishoudelijk werk enz.Champagne schreef:Ga je nog iets doen vanavond?
Heftig PM!
Nee ik heb geen plannen.
Jij wel?
Champagne- Prater
ProudMama schreef:Beetje lezen, tv/dvd kijken, ben hele dagen op het forum. Krijg regelmatig visite en nu is mijn man natuurlijk weer een lang weekend thuis.Champagne schreef:ProudMama schreef:Zoals iedere dag... bankhangen. Moet rust houden he, mag nog geen boodschapje doen, geen huishoudelijk werk enz.Champagne schreef:Ga je nog iets doen vanavond?
Doe het nu 7 weken en 2 dagen, het gaat ook wel wennen. En beter als in het ziekenhuis liggen natuurlijk. En als ik me er niet aan gehouden had was ik waarschijnlijk al bevallen...
Inderdaad beter dan in het ziekenhuis liggen, wel heftig hoor!
Fijn dat je veel visite krijgt dan kom je de dagen een beetje door.
Hoop voor jou dat het snel beter wordt!
Champagne- Prater
Champagne schreef:Leine schreef:Champagne schreef:ProudMama schreef:Zoals iedere dag... bankhangen. Moet rust houden he, mag nog geen boodschapje doen, geen huishoudelijk werk enz.Champagne schreef:Ga je nog iets doen vanavond?
Heftig PM!
Nee ik heb geen plannen.
Jij wel?
Nee ook niet, misschien nog het een en ander aan school doen.
Leine- Prater
Leine schreef:Champagne schreef:Leine schreef:Champagne schreef:ProudMama schreef:Zoals iedere dag... bankhangen. Moet rust houden he, mag nog geen boodschapje doen, geen huishoudelijk werk enz.Champagne schreef:Ga je nog iets doen vanavond?
Heftig PM!
Nee ik heb geen plannen.
Jij wel?
Nee ook niet, misschien nog het een en ander aan school doen.
Dat moet ook gebeuren ;-)
Ik ga vroeg naar bed denk ik.
Champagne- Prater
Alex schreef:Ja, het was leuk, alleen we konden niet echt met elkaar praten. Dan deed S weer iets, dan begon A te huilen en daardoor was het lastig om een gesprek te voeren. Ze was er trouwens nog wel getuige van dat A op het potje poepte!
Volgende keer ga ik naar haar en dan zonder kind
Absoluut getuige geweest !!!
Ik vind het leuk Alex en idd de kids maken het iets wat lastiger ! Vandaar dat Storm ook alleen komt volgende week Ik verheug me op de volgende meeting !!!
Laatst aangepast door Stuiterbal op zo 12 jun 2011 - 6:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Halloooo iedereen?
Zijn de supermarkten bij jullie wel open? Want elke supermarkt hier in de buurt, die doorgaans zondagopenstelling heeft, zijn met deze feestdagen gesloten.
Zijn de supermarkten bij jullie wel open? Want elke supermarkt hier in de buurt, die doorgaans zondagopenstelling heeft, zijn met deze feestdagen gesloten.
Gast- Gast
Champagne: 'Normaal' leven mag pas weer als ik bevallen ben, tot die tijd is het rust, rust, rust.
Maar goed, als je met 26 weken dreigt te bevallen doe je het wel!!
Maar goed, als je met 26 weken dreigt te bevallen doe je het wel!!
Gast- Gast
wij waren van 9 tot 5 open.Angel Blue Eyes schreef:Halloooo iedereen?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: