Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Ja.Theedoosje schreef:Gaat het om een jongen SMikk?
Even snel (niet quoten):
Laatst aangepast door Smikkell op zo 12 jun 2011 - 3:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aaah zo ja dat is even een nieuwe weg vinden. Hebben jullie wel gevonden?
Wel fijn dat je zijn steun krijgt nu je het moeilijk hebt, dat hij langs komt.
En ja zeker moet het voor die vriendin ook goed zijn, want het is wel vervelend je vriend die heel erg close is met een goede vriendin
Wel fijn dat je zijn steun krijgt nu je het moeilijk hebt, dat hij langs komt.
En ja zeker moet het voor die vriendin ook goed zijn, want het is wel vervelend je vriend die heel erg close is met een goede vriendin
Gast- Gast
Poe, best ingewikkeld Smikkel! Het lijkt me lastig om dan naar een bepaalde 'vorm' van vriendschap te moeten zoeken. Kun je het wel goed met zijn nieuwe vriendin vinden? Hoe dan ook; wel fijn dat jullie hierdoor de vriendschap niet opgeven!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Gast- Gast
Smikkel dat heb je denk ik ook niet zo ineens gevonden de nieuwe manier van vriendschap. Het is sowieso wennen. Je moet dingen laten en dat is lastig als je dat al een tijd wel gewend bent
Gast- Gast
Op zondag moet dat kunnenMaple schreef:Zo, ik ben ook eindelijk maar eens gedouched en aangekleed
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Op zondag moet dat kunnenMaple schreef:Zo, ik ben ook eindelijk maar eens gedouched en aangekleed
Ik zit nog steeds in pyjama. Heerlijk zo'n dagje!
Gast- Gast
Smikkel: veel plezier met je visite, hoop dat het gezellig wordt !
Theedoosje: heerlijk he, pyjamadag! Dat heb ik ook vaak op zondag!
Maple: op zondag ben ik ook altijd moeilijk vooruit te branden, al heb ik vandaag al wel op tijd gedoucht .
Ik lig nu weer lekker in mijn bedje, was vannacht kotsmisselijk ineens, gelukkig is het weggetrokken! Maar voel me niet helemaal lekker, dus ik doe het rustig aan verder .
Theedoosje: heerlijk he, pyjamadag! Dat heb ik ook vaak op zondag!
Maple: op zondag ben ik ook altijd moeilijk vooruit te branden, al heb ik vandaag al wel op tijd gedoucht .
Ik lig nu weer lekker in mijn bedje, was vannacht kotsmisselijk ineens, gelukkig is het weggetrokken! Maar voel me niet helemaal lekker, dus ik doe het rustig aan verder .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik voel me op een gegeven moment altijd zo vies worden als ik niet ga douchen. Zit waarschijnlijk tussen m'n oren Ik heb trouwens ook nog niet eens gelunched, behalve m'n ontbijtje heb ik nog niets gegeten. Denk dat ik zo maar gelijk voor een bord avondeten gaTheedoosje schreef:girli schreef:Op zondag moet dat kunnenMaple schreef:Zo, ik ben ook eindelijk maar eens gedouched en aangekleed
Gast- Gast
Maple schreef:Ik voel me op een gegeven moment altijd zo vies worden als ik niet ga douchen. Zit waarschijnlijk tussen m'n oren Ik heb trouwens ook nog niet eens gelunched, behalve m'n ontbijtje heb ik nog niets gegeten. Denk dat ik zo maar gelijk voor een bord avondeten gaTheedoosje schreef:girli schreef:Op zondag moet dat kunnenMaple schreef:Zo, ik ben ook eindelijk maar eens gedouched en aangekleed
Vies? Nee ik niet hoor. Heb gisterenavond gedoucht en alles schoon aangetrokken Net als je schone kleding aan doet, draag je ook de hele dga
Gast- Gast
Ben ik ook weer even, cake staat in de oven en heb al wat voor die opdracht gedaan, dus het gaat al goed
Al had ik ook graag een pyama/luie zondag gehad... naja over 1,5 week kan dat gelukkig weer
Al had ik ook graag een pyama/luie zondag gehad... naja over 1,5 week kan dat gelukkig weer
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik ben gewoon in mijn pyjama nuttig bezig haha. Ik ga toch het huis niet uit, dus kan me niets schelen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Serena> lekker cake! Kan ik langs komen? hahah
Girli> ja ik doe ook het huishouden in pyjama als het moet
Girli> ja ik doe ook het huishouden in pyjama als het moet
Gast- Gast
haha als ie klaar is zal ik een stukje sturen heb ook nog een chocoladepen (in het Chocolade museum in Brugge gekocht) dus ga de cake daarna vol schrijven met chocolade
Serena- Kletskop
hmm ik weet niet waar je woont... ik in het midden van het land iig
Serena- Kletskop
Serena schreef:hmm ik weet niet waar je woont... ik in het midden van het land iig
Aah nee dan is dat niet vlakbij. Ik woon in het zuiden.
Maple> aah nee balen zeg Was de bak te vol?
Gast- Gast
ieh bah Maple!
Serena- Kletskop
Serena: ik hoop dat de cake lekker is!
Maple: bah! Snel opruimen
Maple: bah! Snel opruimen
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Hahaha, nee, mijn kater vergeet van voren nog wel eens dat ie van achteren ook nog een stuk lijf heeft...
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: