Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 23:24

Champagne schreef:
Reva schreef:
Maple schreef:
Smikkell schreef:
Maple schreef:
Smikkell schreef:
Maple schreef:Je kunt ook overdrijven, Smikkel. Wij hebben ook geregeld wél gewoon goed en inlevend op elkaar gereageerd, dus ik weet niet waar je het nu vandaan haalt dat ik blijkbaar een allergie voor jouw naam heb. Ik vind je alleen af en toe behoorlijk vreemd, stug en harteloos uit de hoek komen.
Daarom zit ik in therapie Dagcafé - Pagina 13 394967
Mjah, en daarmee is mijn mond meteen gesnoerd, natuurlijk. Ik heb het ide dat je wel héél veel afschuift op je persoonlijke situatie en de therapie Embarassed

Maar ik hou erover op. Het viel me alleen op dat je soms zo hard reageert en om eerlijk te zijn irriteert me dat wel. Maar ik hoef er nou ook weer geen rel van te maken.
Naast dat er wel een kern van waarheid inzit, was hij niet heel serieus bedoeld.
Serieus bedoeld of niet, we hebben hier vrijwel allemaal onze eigen shit, 't zou wat zijn als iedereen dat als excuus ging gebruiken om maar het maar goed te praten als we even bot richting een ander te reageren.

Smikkell praat het niet goed. Jij spreekt haar aan op iets (niet de eerste keer) en Smikk geeft daar een reactie op. Dat is niet per se iets goed willen praten. En uiteraard heeft iedereen zijn eigen shit, maar niet iedereen krijgt kritiek op zijn manier van reageren.

De sfeer zit er goed in!

Was mijn reactie niet goed? En ik zit niet eens in therapie Sad weg excuus.

Wachten tot iemand hem komt inkoppen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Laquisia za 11 jun 2011 - 23:26

Storm, ik vind het geheel onterecht dat jij jezelf als een slechte/ partime moeder ziet. Zoals je zelf ook zegt denk je dag en nacht aan je zoon. En je stemt je keuzes af op in het belang van je zoontje. Het is ook goed om af en toe tijd voor jezelf te nemen, om op te laden zodat je later weer voldoende in staat bent om er 100% voor je zoontje te zijn. Neem het jezelf niet kwalijk.

Laatst aangepast door _Leah_ op za 11 jun 2011 - 23:32; in totaal 1 keer bewerkt
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Champagne za 11 jun 2011 - 23:27

Reva schreef:
Champagne schreef:
Reva schreef:
Maple schreef:
Smikkell schreef:
Maple schreef:
Smikkell schreef:
Maple schreef:Je kunt ook overdrijven, Smikkel. Wij hebben ook geregeld wél gewoon goed en inlevend op elkaar gereageerd, dus ik weet niet waar je het nu vandaan haalt dat ik blijkbaar een allergie voor jouw naam heb. Ik vind je alleen af en toe behoorlijk vreemd, stug en harteloos uit de hoek komen.
Daarom zit ik in therapie Dagcafé - Pagina 13 394967
Mjah, en daarmee is mijn mond meteen gesnoerd, natuurlijk. Ik heb het ide dat je wel héél veel afschuift op je persoonlijke situatie en de therapie Embarassed

Maar ik hou erover op. Het viel me alleen op dat je soms zo hard reageert en om eerlijk te zijn irriteert me dat wel. Maar ik hoef er nou ook weer geen rel van te maken.
Naast dat er wel een kern van waarheid inzit, was hij niet heel serieus bedoeld.
Serieus bedoeld of niet, we hebben hier vrijwel allemaal onze eigen shit, 't zou wat zijn als iedereen dat als excuus ging gebruiken om maar het maar goed te praten als we even bot richting een ander te reageren.

Smikkell praat het niet goed. Jij spreekt haar aan op iets (niet de eerste keer) en Smikk geeft daar een reactie op. Dat is niet per se iets goed willen praten. En uiteraard heeft iedereen zijn eigen shit, maar niet iedereen krijgt kritiek op zijn manier van reageren.

De sfeer zit er goed in!

Was mijn reactie niet goed? En ik zit niet eens in therapie Sad weg excuus.

Wachten tot iemand hem komt inkoppen.

Geen enkele reactie is goed of fout, ik moest het gewoon even kwijt.
Zag gisteren ook al van die opmerkingen voorbij komen vandaar smile
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 23:31

Champagne schreef:
Sja, het is en blijft een forum.
Als je het mij vraagt een overwegend zoetsappig vriendjes en knuffelforum, dus discussie hier en daar moet kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Champagne za 11 jun 2011 - 23:34

Smikkell schreef:
Champagne schreef:
Sja, het is en blijft een forum.
Als je het mij vraagt een overwegend zoetsappig vriendjes en knuffelforum, dus discussie hier en daar moet kunnen.

Ja dat klopt ook wel, ik dacht laten we het gezellig houden op deze zonnige zondag smile
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 23:34

Zolang we niet verplicht worden allemaal op de zelfde manier te reageren en er vrijheid van mening is en blijft, vind ik het goed.

Gast
Gast

Bericht  Julia za 11 jun 2011 - 23:37

Ik reageer hier verder nooit, maar wil toch wel even reageren op Storm...Ik herken je gevoelens namelijk deels wel. Ook ik ben vrij jong moeder geworden, 24, en heb soms ook wel eens het gevoel dat ik "dingen" mis. En ook ik zou niet gelukkig worden van 24 uur, 7 dagen in de week thuis te zijn en voor mijn dochter te zorgen. Maar dat hoeft toch ook helemaal niet. Wie zegt dat jouw kind daar gelukkiger van wordt? Een vriendin van me, had een moeder die de heeele dag thuis was en haar wou verzorgen. Waar ze uiteraard knettergek van werd laughcry
En ik herken ook je schuldgevoel m.b.t. het uit logeren gaan. Onze dochter heeft dat ook een paar keer achter elkaar gedaan en bij mij was het soms echt een conflict tussen wat ik nodig had en mijn schuldgevoel. Ik probeer op die momenten er maar aan te denken dat ze ook heel erg veel lol heeft bij opa en oma. Hoezo zou het bij jou/ mij leuker zijn? Ik denk dat juist die afwisseling wel erg leuk voor ze is. En daar denk ik dan maar aan smile Misschien is het niet eens zo slecht om er eens met een maatschappelijk werker of psycholoog over tr praten als je er echt veel last van hebt/krijgt.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  ExpressoB za 11 jun 2011 - 23:55

Heb een paar dingen terug gelezen. Sorry voor mijn slordige typgedrag. Als ik op mijn mobiel zit(zoals vanmorgen) is het nog erger denk haha.
Hey zonnetje kom is terug, zit in de auto te wachten op mijn vriend. Oh daar is hij, helemaal gefockt dat we zo laat zijn.
Iedereen een fijne dag!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Serena za 11 jun 2011 - 23:57

zo nou ben tenminste al ff bezig smile Zit alleen met mn hoofd constant ergens anders.. moet gewoon soms niet zo veel nadenken..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:30

TD: doe jij veel op de wii? En heb je een idee dat het werkt? Ik vind het echt wat voor mij om het de eerste drie weken te doen en daarna niet meer.. Heb je het gewoon als pakket ofzo gekocht?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:32

Nou ik moet zeggen ben op begin ook fanatiek geweest en nu heeft ie een tijd stil gestaan.
Maar ik merk wel echt dat je goed inspant en zweet haha Very Happy
Ben gisteren weer echt begonnen dus geen idee of het ook echt helpt.
Wij hadden de wii al en hebben het spel los er bij zeg maar.
Balanceboard heb ik gekregen van vriendinnen voor verjaardag.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:40

Ik vind het behoorlijk overdreven hoe er op Smikkell wordt gereageerd. Gisteren/vannacht al met Jordana en nu weer. Ik ben het eigenlijk wel met Smikkell eens. Moeten we allemaal maar poeslief en met een aai over onze bol geholpen worden? Ik zit erop te wachten dat ik ook een keer een schop onder m'n hol krijg, dat zal ik vast niet leuk vinden, maar misschien is het een eye-opener. Net als het hopelijk een keer is voor bijvoorbeeld Jordana (excuus dat ik jou nu even als voorbeeld neem).

Storm, voel je niet schuldig! Wij laten A. ook regelmatig bij mijn ouders/schoonouders/zwager slapen en ze heeft er niks van, ze vindt het alleen maar fantastisch. En wij komen dan ook aan onze rust of kunnen doen wat we willen, soms zijn er dingen die we beter samen kunnen doen. Je bent een supermama, onthoud dat!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:49

Storm, ookal ben je mama, je moet toch ook regelmatig gewoon Storm kunnen zijn? Ja, daar zijn anderen het niet mee eens. boeiend! Je zoon heeft het fantastisch naar zijn zin bij je schoonmoeder en zwager, en jij kunt dan gewoon Storm zijn, en geen mama. Zou ik me niet schuldig om voelen! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 1:45

En toen viel het dagcafe al een uur stil...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 1:53

Nou idd, PM smile

Ik heb op twitter een "discussie" met iemand die claimt dat de overheid iets aan de toename van diabetes moet doen...

Gast
Gast

Bericht  Try zo 12 jun 2011 - 2:06

Hoe is het met je PM? smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 2:13

Ik heb niks te melden in het dagcafe :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 2:25

Reva schreef:Ik heb niks te melden in het dagcafe :P
P.inokkio.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 2:28

Zo, mijn huis is weer schoon en de planken hangen weer aan de muur. Ik ben gedoucht. Nu nog even aankleden en alvast beginnen met koken Wink

Edit: en bedenken waar ik de oven/magnetron kwijt moet.. scratch

Laatst aangepast door Smikkell op zo 12 jun 2011 - 2:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 2:29

goed bezig smikkell. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 2:30

Theedoosje schreef:goed bezig smikkell. Very Happy
Soms kom je er niet onderuit Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 2:31

Smikkell schreef:
P.inokkio.
dDie is afgelopen.

Mn ouders komen zo even wat brengen (surinaams eten) en koffie drinken. Als ze weer weg zijn eet ik twee eieren uit de waterkoker (zitten er al in). Dan denk ik even douchen en haar fohnen. Foto mailen naar mn zus (op verzoek) komt daarna en als ik zin heb om me aan te kleden na het avondeten even richting A'dam.

Gast
Gast

Bericht  aniet zo 12 jun 2011 - 2:32

Goeiemiddag!

Krijg je soms visite,Smikkell?!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 2:33

aniet schreef:Goeiemiddag!

Krijg je soms visite,Smikkell?!
Ja Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 2:34

Reva schreef:
Smikkell schreef:
P.inokkio.
dDie is afgelopen.

Mn ouders komen zo even wat brengen (surinaams eten) en koffie drinken. Als ze weer weg zijn eet ik twee eieren uit de waterkoker (zitten er al in). Dan denk ik even douchen en haar fohnen. Foto mailen naar mn zus (op verzoek) komt daarna en als ik zin heb om me aan te kleden na het avondeten even richting A'dam.
Hmmm, ik ga (ook) roti maken.

Wat ga je doen in Amsterdam?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen