Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 11 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:38

Dagcafé - Pagina 11 9fb2132f8588d0f7173ebdeb7f41764c

Hier valt het nog wel mee op de voorkant van het AD weekenddeel ziet het er echt niet uit, een of ander vaag mengsel van kleuren en haar haar lijkt er enorm dood!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Champagne za 11 jun 2011 - 22:38

Smikkell schreef:
Champagne schreef:
ProudMama schreef:Okeeee dan, de eerste scheuren in mijn buik zijn ook een feit, kan er ook nog wel bij! Dagcafé - Pagina 11 394967

Gelukkig krijg je er wel iets heel moois voor terug ;-)
Dooddoener Rolling Eyes

Nee joh, komt helemaal goed straks!
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:39

:shock: ze lijkt wel Beatrix, vreselijk!

Gast
Gast

Bericht  Farah za 11 jun 2011 - 22:39

Jup dat blonde stond haar mooier, dit maakt haar ook ouder.
Farah
Farah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 55
Registratiedatum : 03-06-11

Bericht  Farah za 11 jun 2011 - 22:39

Storm schreef: :shock: ze lijkt wel Beatrix, vreselijk!

Laughing lol!
Farah
Farah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Champagne za 11 jun 2011 - 22:39

Farah schreef:Jup dat blonde stond haar mooier, dit maakt haar ook ouder.

Dat wou ik net zeggen.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:40

Maakt niet uit Farah, ze wonen op 2 eilanden onder jou smile op G.O. en hij ligt in het (geloof ik) enige ziekenhuis van het eiland...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:41

@Champagne, Farah, Storm: Ik vond het al lelijk, maar als mijn kapster het lelijk vindt! Die zit in de finale van kleuren van Wella.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:42

Ik mis mijn kleine ventje...hij is weer bij schoonmama omdat we gisteravond uit eten en naar de bios gingen. Soms voel ik me zo'n barbaar dat ik 'm weer wegbreng..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:42

Smikkell schreef:
Champagne schreef:
ProudMama schreef:Okeeee dan, de eerste scheuren in mijn buik zijn ook een feit, kan er ook nog wel bij! Dagcafé - Pagina 11 394967

Dooddoener Rolling Eyes
Ik weet niet wat jij hebt de laatste tijd, maar ik vind jou niet de aardigste meer ofzo.

Ik ga zo maar eens douchen en aankleden, voel me al iets beter! Net even lekker voor het open raam naar buiten zitten staren naar hoe het zonnetje schijnt en de frisse lucht opgesnoven, heerlijk. Misschien dat ik vanmiddag eens een stuk ga fietsen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:43

Fijn, Maple! Ik zou er inderdaad even uitgaan vanmiddag, het is heerlijk weer smile ook goed voor je humeur.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:44

Storm schreef:Ik mis mijn kleine ventje...hij is weer bij schoonmama omdat we gisteravond uit eten en naar de bios gingen. Soms voel ik me zo'n barbaar dat ik 'm weer wegbreng..
Maar dat doen de beste ouders. En het maakt je een leukere moeder op de momenten dat hij er wel is, echt! Je bent niet alleen mama, maar ook nog Storm.
Vind hij het leuk bij opa en oma?

Gast
Gast

Bericht  Farah za 11 jun 2011 - 22:44

Storm schreef:Ik mis mijn kleine ventje...hij is weer bij schoonmama omdat we gisteravond uit eten en naar de bios gingen. Soms voel ik me zo'n barbaar dat ik 'm weer wegbreng..

Ach meissie toch, dat is toch nergens voor nodig? Schoonmama vindt het vast geweldig dat hij er is! En het is alleen maar goed dat jullie ook tijd aan elkaar besteden, je bent ook Storm niet alleen mama. Zolang je het niet elk weekend doet, zie ik geen problemen. Maaaar ik snap wel dat je hem mist hoor! hug
Farah
Farah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:45

Goedemorgen!

Storm, dat is toch helemaal niet erg? hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:46

Maple schreef:
Smikkell schreef:
Champagne schreef:

Dooddoener Rolling Eyes
Ik weet niet wat jij hebt de laatste tijd, maar ik vind jou niet de aardigste meer ofzo.

Ik ga zo maar eens douchen en aankleden, voel me al iets beter! Net even lekker voor het open raam naar buiten zitten staren naar hoe het zonnetje schijnt en de frisse lucht opgesnoven, heerlijk. Misschien dat ik vanmiddag eens een stuk ga fietsen.
Naast dat het alles behalve onaardig is bedoeld heb ik niet het idee dat jij me ooit wél aardig hebt gevonden (in mijn reacties). Het feit dat mijn naam boven de posts staat maakt het voor jou al dat het vast een negatieve lading heeft.

Laatst aangepast door Smikkell op za 11 jun 2011 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Smikkell schreef:
Maar dat doen de beste ouders. En het maakt je een leukere moeder op de momenten dat hij er wel is, echt! Je bent niet alleen mama, maar ook nog Storm.
Mijn schoonvader leeft niet meer dus hij is nu alleen met schoonmama en mijn schoonbroer is er ook vandaag. Die vinden het geweldig om op hem te mogen passen, dat doet ze echt met plezier en ze zorgt ook heel goed voor hem. Mijn zoontje vindt het ook heel leuk daar, hij gaat regelmatig met mijn schoonmoeder naar buiten (treinen kijken, dat vindt hij geweldig Wink) en hij komt er niks te kort.

Maar ik voel me schuldig, ik heb het gevoel alsof ik een parttime-moeder ben. Ik werk doordeweeks, en mijn zoon slaapt ongeveer 1 keer in de week bij mijn schoonmoeder omdat ik in het weekend ook druk ben..

Gast
Gast

Wow, nou als dát het voorbeeld is hoe je eruit gaat zien als je al die troep van Sonja eet, hoop ik dat steeds meer mensen het licht gaan zien Twisted Evil

PM: whahaha. Je had hem nog niet dus? Leuk Very Happy

TD: geen idee, ik vind bijna niks leuk qua sport. Van a tot z al geprobeerd, nergens echt blijven hangen (8 jaar tennis, 4 jaar turnen, aerobics, pilates, aquajoggen, aquaaerobics, gewoon zwemmen, squashen, badminton, zumba, fitness, streetdance etc etc). Ik vind springtouwen leuk, maar mn buren niet Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:47

Farah schreef:

Ach meissie toch, dat is toch nergens voor nodig? Schoonmama vindt het vast geweldig dat hij er is! En het is alleen maar goed dat jullie ook tijd aan elkaar besteden, je bent ook Storm niet alleen mama. Zolang je het niet elk weekend doet, zie ik geen problemen. Maaaar ik snap wel dat je hem mist hoor! hug
De laatste tijd is het dus wel elk weekend laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:48

Storm schreef:
Smikkell schreef:
Mijn schoonvader leeft niet meer dus hij is nu alleen met schoonmama en mijn schoonbroer is er ook vandaag. Die vinden het geweldig om op hem te mogen passen, dat doet ze echt met plezier en ze zorgt ook heel goed voor hem. Mijn zoontje vindt het ook heel leuk daar, hij gaat regelmatig met mijn schoonmoeder naar buiten (treinen kijken, dat vindt hij geweldig Wink) en hij komt er niks te kort.

Maar ik voel me schuldig, ik heb het gevoel alsof ik een parttime-moeder ben. Ik werk doordeweeks, en mijn zoon slaapt ongeveer 1 keer in de week bij mijn schoonmoeder omdat ik in het weekend ook druk ben..
Je bent geen part-time moeder. Je hebt gewoon veel aan je hoofd en dat houdt in dat je niet al je tijd aan je kind kunt besteden. En dat is helemaal niet erg.

Gast
Gast

Bericht  Farah za 11 jun 2011 - 22:48

Reva schreef:Wow, nou als dát het voorbeeld is hoe je eruit gaat zien als je al die troep van Sonja eet, hoop ik dat steeds meer mensen het licht gaan zien Twisted Evil

PM: whahaha. Je had hem nog niet dus? Leuk Very Happy

TD: geen idee, ik vind bijna niks leuk qua sport. Van a tot z al geprobeerd, nergens echt blijven hangen (8 jaar tennis, 4 jaar turnen, aerobics, pilates, aquajoggen, aquaaerobics, gewoon zwemmen, squashen, badminton, zumba, fitness, streetdance etc etc). Ik vind springtouwen leuk, maar mn buren niet Cool

:shock: ik stop direct met sonja :P
Farah
Farah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:49

Je kunt ook overdrijven, Smikkel. Wij hebben ook geregeld wél gewoon goed en inlevend op elkaar gereageerd, dus ik weet niet waar je het nu vandaan haalt dat ik blijkbaar een allergie voor jouw naam heb. Ik vind je alleen af en toe behoorlijk vreemd, stug en harteloos uit de hoek komen.

Gast
Gast

Bericht  Farah za 11 jun 2011 - 22:49

[/quote]
De laatste tijd is het dus wel elk weekend laughcry [/quote]

Maar ik lees net dat je je niet zo fijn voelt, dan mag het hug
Farah
Farah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:50

Maple schreef:Je kunt ook overdrijven, Smikkel. Wij hebben ook geregeld wél gewoon goed en inlevend op elkaar gereageerd, dus ik weet niet waar je het nu vandaan haalt dat ik blijkbaar een allergie voor jouw naam heb. Ik vind je alleen af en toe behoorlijk vreemd, stug en harteloos uit de hoek komen.
Daarom zit ik in therapie Dagcafé - Pagina 11 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:51

Persephone schreef:Je bent geen part-time moeder. Je hebt gewoon veel aan je hoofd en dat houdt in dat je niet al je tijd aan je kind kunt besteden. En dat is helemaal niet erg.
In mijn hoofd ben ik geen parttime moeder, want ik denk altijd aan mijn zoon, ook op het werk bijvoorbeeld. Maar lichamelijk ben ik vaker niet dan wel aanwezig, en dat stoort me en ik denk ook wel eens dat het slecht is voor zijn ontwikkeling dat hij zo vaak bij iemand anders is dan bij zijn eigen ouders.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 22:51

Storm, al breng je hem een maand weg. Je maakt die keus omdat je blijkbaar voelt dat dat voor jou (en indirect dus ook voor hem) nu even het beste is. Doet niets af aan je gevoel natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: